Damski rower typu cruiser polskiej firmy Maxim model Rosa (wstępnie złożony).
Cena katalogowa: 1499,00 zł
Specyfikacja:
- sygnatura: KAT66776
- kolor: biały perłowy
- rama: Alloy / aluminium 6061
- widelec: Hi-ten
- przerzutka przód: x
- przerzutka tył: Shimano Nexus 3-s
- manetki: Shimano Nexus 3-s
- korby: DETA 170x44 ALU
- pedały: VELO VP-875
- wkład suportu: Thun Topaz
- łańcuch: KMC Z-410
- wolnobieg / kaseta: x
- hamulec przód: Promax alloy TX-125
- hamulec tył: Shimano Nexus 3-s
- dźwignie hamulca: Promax BL-82
- piasta przód: Asses alloy AE-641
- piasta tył: Shimano Nexus 3-s
- obręcze: P-7X
- opony: 26 x 2,15 C-1635 CST
- rozmiar koła: 26"
- kierownica: JP-S252
- wspornik kierownicy: Zoom HC-C80
- chwyty: Herrmans Zeglo
- łożysko kierownicy: Neco H-128
- siodło: Velo VL-8088
- wspornik siodła: Zoom SP-102
- oświetlenie przód: x
- oświetlenie tył: x
- bagażnik: x
- błotniki: stalowe
- podpórka: Atran CS2
- rozmiary ramy: 17"
- ilość biegów: 3
- waga: 14 kg
- dodatkowe wyposażenie: dzwonek, osłona korby i łańcucha, odblaski
PRZYDATNE INFORMACJE PRZY DOBORZE ROWERU:
City – to grupa rowerów uniwersalnych, szybkich i sprawnych. Każdy szczegół przemyślany pod kątem optymalnego poruszania się po mieście. Wysoka pozycja pozwala na bezstresową obserwację jazdy innych użytkowników ruchu ulicznego. Specyficzna konstrukcja ramy oraz duże koła ułatwiają poruszanie się w gęstej, zurbanizowanej przestrzeni. Ci, którzy wykorzystują rower do przemieszczania się w miastach, docenią komfort jazdy: lekkość, zwrotność, ergonomiczną pozycję ciała oraz relację tułowia do ramion. Atrakcyjne połączenie nowoczesnej elegancji ze zdrowym trybem życia.
Geometria ramy jest wynikiem dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.
Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.
PRAKTYCZNE POMIARY:
Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości.
Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.
WZROST [CM] / ROZMIAR RAMY [CALE] / ROZMIAR RAMY [XS-XL]:
- 148 - 158 / 15" - 16" / XS-S
- 158 - 168 / 17” - 18” / S-M
- 168 - 178 / 19” - 20” / M-L
- 178 - 193 / 21” - 22” / L-XL
Informacje od producenta:
Jesteśmy rodzinną firmą z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży rowerowej. Od 1996 roku produkujemy rowery, pod własną marką MAXIM, od 2010 MEDANO, a także dla innych firm krajowych i zagranicznych.
Komponenty do poszczególnych modeli rowerów nasi konstruktorzy i designerzy dobierają bardzo uważnie, tak pod względem technicznym, jak i estetycznym, jednocześnie kierując się solidnością ich wykonania. Przykładamy szczególną wagę do niebanalnego designu oraz starannego wykonania naszych rowerów.
W naszych kolekcjach można znaleźć rowery proste, o nieskomplikowanej budowie, jak również o zaawansowanej konstrukcji i technice dedykowane wymagającym odbiorcom. Wszystkie nasze produkty spełniają standardy norm ISO
Od 2012 roku produkujemy rowery z elektrycznym wspomaganiem napędu. Jest to nasz autorski projekt, który w pracach badawczych wsparli pracownicy naukowi Politechniki Łódzkiej. Obecnie nasze e-rowery wyposażamy w silniki i sterowniki własnej produkcji oraz baterie wykonane również przez polskiego wytwórcę.
Zaufało nam kilkuset europejskich dealerów rowerowych, nasze produkty dostępne są w sieciach sportowych w Polsce i szeregu krajów europejskich ( Skandynawia, Europa Zachodnia ). Połowa naszej produkcji to rowery wytwarzane na eksport.