Przedmiotem aukcji jest nowy rower polskiej firmy Maxim model MS 5.3 z kolekcji na 2017 rok (wstępnie złożony). W przypadku odbioru osobistego, na życzenie klienta, składamy i przygotowujemy rower do jazdy za dodatkową opłatą 49zł (po wcześniejszym umówieniu terminu).
Cena katalogowa 1699zł
Specyfikacja:
- Sygnatura: KAT66624
- Kolor: grafitowy mat
- rama: Alloy / aluminium 6061
- widelec: Suntour NVX HLO
- przerzutka przód: Shimano Altus FD-M310
- przerzutka tył: Shimano Alivio
- manetki: Shimano Altus
- korby: Shimano 170x48x38x28 TY-701-C888CL1
- pedały: Wellgo LU-C3
- wkład suportu: Thun Topaz
- łańcuch: KMC Z-72
- kaseta: Shimano CS-HG41 8-s
- hamulec przód: Promax alloy TX-117
- hamulec tył: Promax alloy TX-117
- dźwignie hamulca: Shimano Altus
- piasta przód: Shimano HB-T3000
- piasta tył: Shimano FH-T3000
- obręcze: X-Pace
- opony: 28 700x38C Schwalbe CX COMP
- rozmiar koła: 28"
- kierownica: Zoom alloy MTB-AL.-110FOV
- wspornik kierownicy: Zoom alloy TDS-D345B
- chwyty: Herrmans DD25 Diamond
- łożysko kierownicy: Neco H-125
- siodło: Bassano Defender
- wspornik siodła: Zoom SP-C208 alloy
- oświetlenie przód: x
- oświetlenie tył: x
- bagażnik: x
- błotniki: x
- podpórka: x
- rozmiary ram: 18"
- ilość biegów: 24
- waga: 13,5 kg
- dodatkowo w zestawie: dzwonek odblaski
- gwarancja: 24 miesiące
PRZYDATNE INFORMACJE PRZY DOBORZE ROWERU:
CROSS – Rowery crossowe z serii Orkan są przeznaczone dla tych, którzy chcą z nich korzystać na różne sposoby. Dobrze zaprojektowana rama i odpowiednio dopasowane komponenty takie jak amortyzatory przednie i hamulce tarczowe sprawią, że nasze rowery crossowe sprawdzą się w różnych warunkach terenowych. Do wyboru oddajemy wersje damskie i męskie. Orkany doskonale sprawdzą się również jako podstawowy środek do utrzymywania kondycji, zapewniając wygodniejszą pozycję niż klasyczne szosówki. W razie potrzeb modele można też rozbudować o akcesoria turystyczne.
Geometria ramy jest wynikiem dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.
Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.
PRAKTYCZNE POMIARY:
Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości.
Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.
WZROST [CM] / ROZMIAR RAMY [CALE]:
- 155 - 165 / 15” - 16” S
- 165 - 175 / 17” - 18” M
- 175 - 183 / 19” - 21” L
Informacje od producenta:
Jesteśmy rodzinną firmą z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży rowerowej. Od 1996 roku produkujemy rowery, pod własną marką MAXIM, od 2010 MEDANO, a także dla innych firm krajowych i zagranicznych.
Komponenty do poszczególnych modeli rowerów nasi konstruktorzy i designerzy dobierają bardzo uważnie, tak pod względem technicznym, jak i estetycznym, jednocześnie kierując się solidnością ich wykonania. Przykładamy szczególną wagę do niebanalnego designu oraz starannego wykonania naszych rowerów.
W naszych kolekcjach można znaleźć rowery proste, o nieskomplikowanej budowie, jak również o zaawansowanej konstrukcji i technice dedykowane wymagającym odbiorcom. Wszystkie nasze produkty spełniają standardy norm ISO
Od 2012 roku produkujemy rowery z elektrycznym wspomaganiem napędu. Jest to nasz autorski projekt, który w pracach badawczych wsparli pracownicy naukowi Politechniki Łódzkiej. Obecnie nasze e-rowery wyposażamy w silniki i sterowniki własnej produkcji oraz baterie wykonane również przez polskiego wytwórcę.
Zaufało nam kilkuset europejskich dealerów rowerowych, nasze produkty dostępne są w sieciach sportowych w Polsce i szeregu krajów europejskich ( Skandynawia, Europa Zachodnia ). Połowa naszej produkcji to rowery wytwarzane na eksport.