Przedmiotem aukcji jest nowy rower polskiej firmy Maxim model MS 3.6 z kolekcji na 2017 rok (wstępnie złożony). W przypadku odbioru osobistego, na życzenie klienta, składamy i przygotowujemy rower do jazdy za dodatkową opłatą 49 zł (po wcześniejszym umówieniu terminu).
Cena katalogowa 1549zł.
SPECYFIKACJA:
- sygnatura: KAT61046
- kolor: czarny mat + niebieski
- rama: Alloy / aluminium 6061
- widelec: Suntour NVX
NAPĘD:
- przerzutka przód: Shimano FD-TX51
- przerzutka tył: Shimano Acera RD-M360
- manetki: Shimano ST-EF51
- korby: Sunotur XCC-T02 42x34x24
- pedały: VP-992S
- wkład suportu: Thun Boogie
- łańcuch: KMC Z-50
- kaseta: Shimano CS-HG20
UKŁAD HAMULCOWY:
- hamulec przód: Passa alloy TX-117
- hamulec tył: Passa alloy TX-117
- dźwignie hamulca: Shimano ST-EF51 (klamkomanetki)
KOŁA:
- piasta przód: Shimano HB-RM40 aluminiowa
- piasta tył: Shimano FH-RM30 aluminiowa
- obręcze: Passa X-Pace aluminiowe wzmocnione
- opony: CST CRITTER 29x2,10
- rozmiar koła: 29"
POZOSTAŁE KOMPONENTY:
- kierownica: Zoom MTB-153TP aluminiowa
- wspornik kierownicy: Zoom TDS-D347B aluminiowy
- chwyty: Herrmans Dual Laif
- łożysko kierownicy: Neco H-142
- siodło: Selle Bassano Defender
- wspornik siodła: Passa SP-232 aluminiowy
- oświetlenie przód: x
- oświetlenie tył: x
- bagażnik: x
- błotniki: x
- podpórka: x
INFORMACJE DODATKOWE:
- rozmiary ramy: 21"
- ilość biegów: 21
- waga: 14,6 kg
- wyposażenie dodatkowe: odblaski, dzwonek
- gwarancja: 24 miesiące
PRZYDATNE INFORMACJE PRZY DOBORZE ROWERU:
Rowery 29-er czyli rowery do zadań specjalnych. Odpowiednio grubsze koła zapewniają większą stabilność oraz przyczepność nawet w czasie wycieczek po wyjątkowo trudnym terenie. Przełożą się one na płynność jazdy i zapewnią amortyzację, na jaką próżno liczyć w przypadku kół o klasycznej średnicy 26 cali. Komfort zapewni większa powierzchnia styku opony z podłożem oraz zdecydowanie mniejszy kąt natarcia względem mijanych na drodze przeszkód. Tym samym pokonamy każdy, nawet najcięższy teren, bez konieczności wkładania w to nadmiernie dużego wysiłku.
Geometria ramy jest wynikiem dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.
Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.
PRAKTYCZNE POMIARY:
Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości. Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.
WZROST [CM] / ROZMIAR RAMY [CALE]:
- 158 - 168 / 15” - 16” S
- 168 - 178 / 17” - 18” M
- 178 - 185 / 19” - 20” L
- 185 - 193 / 21” - 22” XL
Informacje od producenta:
Jesteśmy rodzinną firmą z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży rowerowej. Od 1996 roku produkujemy rowery, pod własną marką MAXIM, od 2010 MEDANO, a także dla innych firm krajowych i zagranicznych.
Komponenty do poszczególnych modeli rowerów nasi konstruktorzy i designerzy dobierają bardzo uważnie, tak pod względem technicznym, jak i estetycznym, jednocześnie kierując się solidnością ich wykonania. Przykładamy szczególną wagę do niebanalnego designu oraz starannego wykonania naszych rowerów.
W naszych kolekcjach można znaleźć rowery proste, o nieskomplikowanej budowie, jak również o zaawansowanej konstrukcji i technice dedykowane wymagającym odbiorcom. Wszystkie nasze produkty spełniają standardy norm ISO
Od 2012 roku produkujemy rowery z elektrycznym wspomaganiem napędu. Jest to nasz autorski projekt, który w pracach badawczych wsparli pracownicy naukowi Politechniki Łódzkiej. Obecnie nasze e-rowery wyposażamy w silniki i sterowniki własnej produkcji oraz baterie wykonane również przez polskiego wytwórcę.
Zaufało nam kilkuset europejskich dealerów rowerowych, nasze produkty dostępne są w sieciach sportowych w Polsce i szeregu krajów europejskich ( Skandynawia, Europa Zachodnia ). Połowa naszej produkcji to rowery wytwarzane na eksport.