Nowy rower polskiej firmy Maxim model MS 3.3 z kolekcji na 2019 rok (wstępnie złożony w 85%).
Cena katalogowa: 1599zł
Specyfikacja:
- sygnatura: KAT73230
- model: MS 3.3
- kolor: czarny mat
- rama Aluminium 6061
- widelec Spinner GRIND
- przerzutka przód Shimano TX-50
- przerzutka tył Shimano Altus
- manetki Shimano STEF-51
- korby Shimano TY310 42x34x24
- pedały Wellgo LU-C3
- wolnobieg / kaseta Shimano CSHG20
- hamulec przód Promax alloy TX-117
- hamulec tył Promax alloy TX-117
- dźwignie hamulca Shimano STEF-51
- piasta przód Shimano HBTX800
- piasta tył Shimano FHTX800
- obręcze Remerx Dragon
- opony 27,5 x 1,95 C-1820 CST
- rozmiar koła 27,5"
- kierownica Zoom alloy MTB-AL-330BT
- wspornik kierownicy Zoom alloy TDS-D345B
- chwyty Herrmans DD25 Diamond
- siodło Bassano Defender
- wspornik siodła Zoom SP-C208 alloy
- rozmiary ram 17"
- ilość biegów 21
- waga 13,8 kg
PRZYDATNE INFORMACJE PRZY DOBORZE ROWERU:
- Rowery górskie MTB z kołami o średnicy 27,5” to doskonałe połączenie najlepszych cech modeli z kołami o średnicy 26 i 29 cali. Idealne dla tych, którzy nie mogą zdecydować się między tymi dwoma skrajnymi opcjami, a zależy im na szybszej i płynniejszej jeździe, którą można osiągnąć przy niewielkim zwiększeniu masy roweru. Nawet przy dużej prędkości koła zachowują zwrotność, a użytkowanie roweru należy do wyjątkowo komfortowych – nawet wtedy, gdy na naszej ścieżce znajdą się charakterystyczne dla górskich tras nierówności.
- Geometria ramy jest wynikiem dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.
- Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.
PRAKTYCZNE POMIARY:
Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości. Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.
WZROST [CM] / ROZMIAR RAMY [CALE]:
- 158 - 168 / 15” - 16” S
- 168 - 178 / 17” - 18” M
- 178 - 185 / 19” - 20” L
- 185 - 193 / 21” - 22” XL
Informacje od producenta:
Maxim z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży rowerowej. Od 1996 roku produkujemy rowery, pod własną marką MAXIM, a także dla innych firm krajowych i zagranicznych.
Komponenty do poszczególnych modeli rowerów nasi konstruktorzy i designerzy dobierają bardzo uważnie, tak pod względem technicznym, jak i estetycznym, jednocześnie kierując się solidnością ich wykonania. Przykładamy szczególną wagę do niebanalnego designu oraz starannego wykonania naszych rowerów.
W naszych kolekcjach można znaleźć rowery proste, o nieskomplikowanej budowie, jak również o zaawansowanej konstrukcji i technice dedykowane wymagającym odbiorcom. Wszystkie nasze produkty spełniają standardy norm ISO
Od 2012 roku produkujemy rowery z elektrycznym wspomaganiem napędu. Jest to nasz autorski projekt, który w pracach badawczych wsparli pracownicy naukowi Politechniki Łódzkiej. Obecnie nasze e-rowery wyposażamy w silniki i sterowniki własnej produkcji oraz baterie wykonane również przez polskiego wytwórcę.
Zaufało nam kilkuset europejskich dealerów rowerowych, nasze produkty dostępne są w sieciach sportowych w Polsce i szeregu krajów europejskich ( Skandynawia, Europa Zachodnia ). Połowa naszej produkcji to rowery wytwarzane na eksport.