Przedmiotem aukcji jest nowy rower polskiej firmy Maxim model MC 1.6.7 Molo na kole 28 cali, model z kolekcji na 2017 rok (wstępnie złożony). W przypadku odbioru osobistego, na życzenie klienta, składamy i przygotowujemy rower do jazdy za dodatkową opłatą 49 zł (po wcześniejszym umówieniu terminu).
CENA KATALOGOWA: 2199 zł
Specyfikacja:
- Sygnatura.: KAT62061
- Model: MC 1.6.7 Molo
- Kolor: biały z łososiowymi wstawkami
- rama: Alloy / aluminium 6061
- widelec: Suntour CR-7V
- przerzutka przód: x
- przerzutka tył: Internal hub / piasta wewnętrzna Nexus 7-s
- manetki: Shimano Nexus 7-s
- korby: Passa alloy 38T
- pedały: Feimin alloy FP-920
- wkład suportu: Thun Boogie
- łańcuch: KMC Z-410
- wolnobieg / kaseta: x
- hamulec przód: Passa alloy TX-117
- hamulec tył: Shimano Nexus 7-s
- dźwignie hamulca: Promax BL-82
- piasta przód: Shimano Dynamo hub
- piasta tył: Shimano Nexus 7-s
- obręcze: Passa X-Pace
- opony: 700x38C CST C-1446
- rozmiar koła: 28"
- kierownica: RJP-A235 Alu
- wspornik kierownicy: Zom alloy MTS-C331
- chwyty: Herrmans Ergo
- łożysko kierownicy: Passa alloy H171
- siodło: Bassano Blog
- wspornik siodła: Zoom SP-C372 amortyzowany
- oświetlenie przód: Buchel Retro LED ON/OFF pod dynamo w pieście
- oświetlenie tył: Herrmans H-Vision
- bagażnik: Steel / Stalowy
- błotniki: Steel / Stalowy
- podpórka: Atran Rex
- rozmiary ram: 18"
- ilość biegów: 7
- waga: 18,6 kg
- wyposażenie: podpórka, dzwonek, mocna halogenowa lampa z odblaskami na przód pod dynamo, diodowa lampa z odblaskami na tył do dynama, osłona korby i łańcucha, odblaski na koła, osłona tylnego koła, bagażnik rurkowy, koszyk wiklinowy z wyściółką zdejmowany na CLICK, torba na bagażnik (sakwa boczna), pedały aluminiowe z warstwą antypoślizgową
- gwarancja: 24 miesiące
PRZYDATNE INFORMACJE PRZY DOBORZE ROWERU:
City – to grupa rowerów uniwersalnych, szybkich i sprawnych. Każdy szczegół przemyślany pod kątem optymalnego poruszania się po mieście. Wysoka pozycja pozwala na bezstresową obserwację jazdy innych użytkowników ruchu ulicznego. Specyficzna konstrukcja ramy oraz duże koła ułatwiają poruszanie się w gęstej, zurbanizowanej przestrzeni. Ci, którzy wykorzystują rower do przemieszczania się w miastach, docenią komfort jazdy: lekkość, zwrotność, ergonomiczną pozycję ciała oraz relację tułowia do ramion. Atrakcyjne połączenie nowoczesnej elegancji ze zdrowym trybem życia.
Geometria ramy jest wynikiem dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.
Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.
PRAKTYCZNE POMIARY:
Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości.
Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.
WZROST [CM] / ROZMIAR RAMY [CALE] / ROZMIAR RAMY [XS-XL]:
- 148 - 158 / 15" - 16" / XS-S
- 158 - 168 / 17” - 18” / S-M
- 168 - 178 / 19” - 20” / M-L
- 178 - 193 / 21” - 22” / L-XL
Informacje od producenta:
Jesteśmy rodzinną firmą z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży rowerowej. Od 1996 roku produkujemy rowery, pod własną marką MAXIM, od 2010 MEDANO, a także dla innych firm krajowych i zagranicznych.
Komponenty do poszczególnych modeli rowerów nasi konstruktorzy i designerzy dobierają bardzo uważnie, tak pod względem technicznym, jak i estetycznym, jednocześnie kierując się solidnością ich wykonania. Przykładamy szczególną wagę do niebanalnego designu oraz starannego wykonania naszych rowerów.
W naszych kolekcjach można znaleźć rowery proste, o nieskomplikowanej budowie, jak również o zaawansowanej konstrukcji i technice dedykowane wymagającym odbiorcom. Wszystkie nasze produkty spełniają standardy norm ISO
Od 2012 roku produkujemy rowery z elektrycznym wspomaganiem napędu. Jest to nasz autorski projekt, który w pracach badawczych wsparli pracownicy naukowi Politechniki Łódzkiej. Obecnie nasze e-rowery wyposażamy w silniki i sterowniki własnej produkcji oraz baterie wykonane również przez polskiego wytwórcę.
Zaufało nam kilkuset europejskich dealerów rowerowych, nasze produkty dostępne są w sieciach sportowych w Polsce i szeregu krajów europejskich ( Skandynawia, Europa Zachodnia ). Połowa naszej produkcji to rowery wytwarzane na eksport.