Nowy rower polskiej firmy Maxim model MC 1.6.24 z kolekcji na 2017 rok (wstępnie złożony). W przypadku odbioru osobistego, na życzenie klienta, składamy i przygotowujemy rower do jazdy za dodatkową opłatą 49zł (po wcześniejszym umówieniu terminu).
Cena katalogowa 1899 zł.
Specyfikacja:
- sygnatura: KAT66108
- kolor: zielony mat
- rama: Alloy / aluminium 6061
- widelec: Suntour CR-7V
- przerzutka przód: Shimano Tourney FD-TX51
- przerzutka tył: Shimano Altus RD-M310
- manetki: Shimano STEF-51 klamkomanetki
- korby: Suntour XCE-T318 48x38x28
- pedały: Fp-920 Alu
- wkład suportu: Thun Topaz
- łańcuch: KMC Z-72
- kaseta: Shimano CS-HG31
- hamulec przód: Passa alloy TX-117
- hamulec tył: Passa alloy TX-117
- dźwignie hamulca: Shimano ST-EF51
- piasta przód: Shimano Dynamo hub
- piasta tył: Shimano TX800
- obręcze: X-Paceopony700 x 38C CST C-1446
- rozmiar koła: 28"
- kierownica: JP-S235
- wspornik kierownicy: Zoom alloy MTS-C331
- chwyty: Herrmans Ergo
- łożysko kierownicy: Neco H128
- siodło: Abi SO-1671S
- wspornik siodła: Zoom SP-372 amortyzowany
- oświetlenie przód: Axa Sprint On/Off
- oświetlenie tył: Herrmans H-Vision
- bagażnik: Steel tubular / Stalowy rurkowy
- błotniki: SKS ESA-VARIO
- podpórka: Atran Rex
- rozmiary ram18"
- ilość biegów: 24
- waga: 17,8 kg
- dodatkowo w zestawie: odblaski, osłona tylnego koła, koszyk na click z wyściółką, dzwonek
- gwarancja: 24 miesiące
PRZYDATNE INFORMACJE PRZY DOBORZE ROWERU:
CITY – to grupa rowerów uniwersalnych, szybkich i sprawnych. Każdy szczegół przemyślany pod kątem optymalnego poruszania się po mieście. Wysoka pozycja pozwala na bezstresową obserwację jazdy innych użytkowników ruchu ulicznego. Specyficzna konstrukcja ramy oraz duże koła ułatwiają poruszanie się w gęstej, zurbanizowanej przestrzeni. Ci, którzy wykorzystują rower do przemieszczania się w miastach, docenią komfort jazdy: lekkość, zwrotność, ergonomiczną pozycję ciała oraz relację tułowia do ramion. Atrakcyjne połączenie nowoczesnej elegancji ze zdrowym trybem życia.
Geometria ramy jest wynikiem dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.
Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.
Praktyczne pomiary:
Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości.
Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.
WZROST [CM] / ROZMIAR RAMY [CALE]:
- 158 - 168 / 15” - 17” S
- 168 - 178 / 17” - 19” M
- 178 - 185 / 19” - 21” L
- 185 - 193 / 21-22” XL
Informacje od producenta:
Jesteśmy rodzinną firmą z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży rowerowej. Od 1996 roku produkujemy rowery, pod własną marką MAXIM, od 2010 MEDANO, a także dla innych firm krajowych i zagranicznych.
Komponenty do poszczególnych modeli rowerów nasi konstruktorzy i designerzy dobierają bardzo uważnie, tak pod względem technicznym, jak i estetycznym, jednocześnie kierując się solidnością ich wykonania. Przykładamy szczególną wagę do niebanalnego designu oraz starannego wykonania naszych rowerów.
W naszych kolekcjach można znaleźć rowery proste, o nieskomplikowanej budowie, jak również o zaawansowanej konstrukcji i technice dedykowane wymagającym odbiorcom. Wszystkie nasze produkty spełniają standardy norm ISO
Od 2012 roku produkujemy rowery z elektrycznym wspomaganiem napędu. Jest to nasz autorski projekt, który w pracach badawczych wsparli pracownicy naukowi Politechniki Łódzkiej. Obecnie nasze e-rowery wyposażamy w silniki i sterowniki własnej produkcji oraz baterie wykonane również przez polskiego wytwórcę.
Zaufało nam kilkuset europejskich dealerów rowerowych, nasze produkty dostępne są w sieciach sportowych w Polsce i szeregu krajów europejskich ( Skandynawia, Europa Zachodnia ). Połowa naszej produkcji to rowery wytwarzane na eksport.