Nie wiem jaka jest waga , dlatego wpisalam 1.Dane poniżej :
CLASSICO III
Estetycznie wystylizowany na wczesne lata 40’te, Classico III nie tylko wyjątkowo pięknie wygląda, ale i gładko się prowadzi. Stało się to możliwe za sprawą nieskomplikowanego napędu, prostego w obsłudze i niezawodnego w użytkowaniu. Rower nie posiada odrębnie zorganizowanej amortyzacji, ale ma za to wyjątkowo miękkie siodełko, które wystarczająco tłumi wstrząsy i drgania. Jego odpowiednio wyprofilowana geometria sprzyja wygodnemu użytkowaniu, m.in. wsiadaniu i zsiadaniu. Ma tu znaczenie również odpowiednia odległość od siedzenia do kierownicy oraz stosunek ich wysokości względem siebie, który niweluje nadwyrężające kręgosłup ułożenie ciała. Na samą funkcjonalność roweru wpływa natomiast nie tylko prostota obsługi i wygoda jezdna, ale i obecność dodatkowego wyposażenia, uniwersalizująca warunki jego użytkowania.
Rok produkcji modelu:2014
Dla kogo:Dla NiejRama:StalowaWidelec:Stalowy SztywnyIlość biegów:3Przerzutka tył:Shimano Nexus 3 biegiHamulec przód:KROSS V-brakeHamulec tył:TorpedoDźwignie hamulca:AlhongaManetki:Shimano Nexus SL-3S35E, 3 biegiKorby:Cyclone Steel 38TSuport:FeiminŁańcuch:KMC Z410Piasta tył:Shimano Nexus SG-3C41 32HOpony:Rubena V66 Flash 28"x1,75"Obręcze:KROSS V-brake (Aluminiowe, podwójna ścianka)Kierownica:KROSS (stalowa, wznios, 25,4mm)Wspornik kierownicy:KROSS (aluminiowy/stalowy 25,4mm)Wspornik siodła:KROSS (stalowy, 27,2mm)Stery:Neco CC-800Siodło:Selle Royal SveziaChwyty:Velo VLGPedała:PlastikoweRozmiar koła w calach:28 caliRodzaj Ramy:StalowaRodzaj Hamulca:
- V-brake
- kontra
Dodatkowe Wyposażenie:
- Błotniki
- Bagażnik
- Oświetlenie (dynamo na opone)
- Podpórka
- Koszyk
- Osłona koła
Przerzutka tylna:Shimano NEXUS
POLECAMY RÓWNIEŻ
Rower piękny i dobrze się na nim jedzie.