Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 2759,00 zł
- ROWER STEVENS 7X DISC SC
- 2759 zł z dostawą
- 9999,00 zł
- ROWER SZOSSOWY GRAVEL KROSS ESKER 7.0 r.M
- 10011,99 zł z dostawą
- 61,00 zł
- Torba rowerowa pod siodło Rockbros C7-BK
- 70,99 zł z dostawą
Rower Kross Level R7 Deore SLX Rock Shox (2134073693)
Organizacji charytatywnej Fundacja Słoneczko
Opis
Witaj.
W zaszłym roku uległem poważnemu wypadkowi i niestety przede mną długa droga zanim ponownie usiądę na rowerze. Szkoda aby pod warstwą kurzu marnował się jego potencjał, tym bardziej że na rehabilitację potrzebne jest sporo gotówki.
Mowa tutaj o rowerze KROSS LEVEL R7. Poniżej pełna specyfikacja tego wspaniałego roweru, ze swojej strony wymieniłem siodełko na bontrager (sportowe wygodniejsze od fabrycznego) oraz regulowany mostek (oryginalny Racer dodaję w zestawie).
Jestem pewien, że nowemu właścicielowi rower posłuży długie lata ponieważ to mocna i sprawdzona konstrukcja a poza tym nie korzystałem z niego tak często jak początkowo planowałem. Rower można obejrzeć w Jaworznie.
Zapraszam do licytacji :)
Rama: | Aluminium Ultralite |
Widelec: | Rock Shox Recon Silver Air (skok 100mm, Poploc,QR15, stożkowa rura sterowa) |
liczba biegów: | 20 |
Przerzutka przód: | Shimano Deore FD-M617-D Direct Mount |
Przerzutka tył: | Shimano SLX RD-M670 SGS Shadow |
Hamulec przód: | Avid DB1 (hydrauliczne, tarcza 160mm - S, M, 180mm - L, XL) |
Hamulec tył: | Avid DB1 (hydrauliczne, tarcza 160mm) |
Dźwignie hamulca: | Avid DB1 |
Manetki: | Shimano Deore SL-M610, 10 biegów |
Korby: | Shimano Deore FC-M617 38/24T |
Łańcuch: | Shimano CN-HG54 |
Kaseta / Wolnobieg : | Shimano Deore CS-HG50-10 11-36T |
Piasta przód: | Shimano Deore HB-M618 15x100mm |
Piasta tył: | Shimano Deore FH-M618 12x142mm |
Opony: | Schwalbe Rapid Rob 27,5"x2,1" |
Obręcze: | WTB STP i19 27,5" Tubeless Ready |
Kierownica: | Kross Racing Components (Aluminium, 700mm 31,8mm) |
Wspornik kierownicy: | KROSS Racing Components (aluminium, ahead, 31,8mm) |
Wspornik siodła: | Kross Racing Components (aluminium, 27,2mm) |
Stery: | VP A41AC Semi-Integrated |
Siodło: | Kross VL-1489 |
Chwyty: | KROSS Foam Grip |
Rozmiar koła w calach: | 27,5 cala |
Rodzaj Ramy: | Aluminiowa Sztywna |
Skok Amortyzatora: | 80mm-100mm |
Rodzaj Hamulca: | Tarczowy hydrauliczny |
Przerzutka tylna: | Shimano SLX |
Topowe ramy aluminiowe stosowane w rowerach kategorii race (po za rowerami szosowymi), są wykonane z nowego stopu aluminium 6069T6. Dzięki technologiom przejętym z węglowych konstrukcji, a także dzięki samym właściwościom stopu, ramy wykonane z aluminium ultralight zostały „odchudzone”, zyskały na sztywności, mają większą odporność na rozciąganie oraz wyższą granicę plastyczności.
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.