Szosa to dla Ciebie za mało? Uwielbiasz długie trasy i bikepacking? A może chciałbyś mieć możliwość treningu zimowego na rowerze, który nie boi się złych warunków atmosferycznych i jest odporny na najgorsze traktowanie? Odpowiedź na takie potrzeby znajdziesz w naszych rowerach gravel, które łączą szybkość na drogach utwardzanych z przyjemnością zabawy na bezdrożach.
Kross Esker 2.0 to idealny rower na wejście w świat rowerów gravel. Lekka, aluminiowa konstrukcja, zwarta geometria i przemyślany dobór komponentów sprawiają, że dzięki Eskerowi łatwo uzależnić się od przyjemności jazdy zarówno po asfalcie, jak i drogach szutrowych czy polnych ścieżkach. Esker jest szybki i dynamiczny. Daje mnóstwo frajdy z jazdy, a przy tym nie boi się żadnych zastosowań. Z powodzeniem może służyć nam do treningów na szosie, codziennej jazdy po mieście, jak i długich, bikepackingowych wypraw.
Każdy z rowerów gravel z kolekcji Kross ma swój charakter i swoje przeznaczenie. Żywioł modelu Esker 4.0 to turystyka. Dlatego postawiliśmy w nim na stalową ramę, która świetnie znosi duże obciążenia i umożliwia montaż wielu wyprawowych akcesoriów, takich jak błotniki, bagażniki i dodatkowe koszyki na bidony. Napęd z dwoma blatami z przodu również nie jest przypadkowy. Zapewnia on większą uniwersalność, a odpowiednio łagodniejsze, w stosunku do rowerów szosowych, stopniowanie biegów ułatwia pokonywanie wymagających podjazdów nawet z pełnym wyprawowym ekwipunkiem.
Osprzęt Krossa Esker 4.0 został dobrany tak, aby zapewnić wysoką kulturę pracy, ale także trwałość i prostotę obsługi - cechy roweru bezcenne na długich trasach. Postawiliśmy na sprawdzone komponenty Shimano z przerzutkami Tiagra, a także mocne i proste w regulacji mechaniczne hamulce tarczowe Avid. Gravelowe opony WTB mają aż 42 milimetry szerokości, dzięki czemu zapewniają bardzo wysoki komfort jazdy i dobrą trakcję w każdych warunkach.
MIEJSCA MONTAŻOWE Projektując nasze rowery gravel słuchaliśmy ekspertów od rowerowej turystyki. Dlatego postawiliśmy na ramy wykonane ze stali i aluminium. Są lekkie, a przy tym niesamowicie odporne i funkcjonalne. Znajdziesz w nich mocowania do bagażników i błotników, dodatkowego osprzętu, a także kilka mocowań do koszyków na bidon. Dzięki temu nawet najdłuższa trasa nie będzie żadnym problemem.
MIEJSCE NA OPONY Naszym zdaniem gravel oznacza wszechstronność. Dlatego w ramach i widelcach naszych rowerów zostawiliśmy dużo miejsca na opony, dzięki czemu trudniej będzie je unieruchomić w głębokim błocie.
DUŻY ROZSTAW OSI Szerokie opony w połączeniu z odpowiednią geometrią zapewniają stabilność, aby przyjemność z jazdy była jeszcze większa zarówno w terenie jak i na szosie.
- Rama:
- Materiał ramy: Chromowo-molibdenowa
- Widelec: Chromowo-molibdenowy
- Tylny amortyzator: -
- Koła:
- Piasta przód: FH-M6010-L DEORE
- Piasta tył: HB-M6000-L DEORE
- Opony: WTB RESOLUTE 700X42C Comp Tan Sidewall
- Obręcze: WTB ASYM i23
- Napęd:
- Przerzutka przód: Shimano Tiagra FD-4700
- Przerzutka tył: Shimano Tiagra RD-4700 GS
- Hamulce przód: AVID CB BB5R (rotor: 160mm)
- Hamulce tył: AVID CB BB5R (rotor: 160mm)
- Dźwignie hamulca: Shimano Tiagra ST-4700 (mechaniczna)
- Manetki: Shimano Tiagra ST-4700 2x10
- Korby: FSA OMEGA CK-4002ST 46/36T (S, M - 172,5mm / L, XL - 175mm)
- Suport: FSA MegaExo BB-4000
- Łańcuch: Shimano CN-HG54
- Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG500, 11-34T
- Komponenty:
- Kierownica: Aluminium (XS/S/-400mm, M/L-420mm, XL-440mm; 31.8mm)
- Wspornik kierownicy: Aluminium (XS-80mm, S-90mm, M-100mm, L/XL-110mm, 31.8mm)
- Wspornik siodła: Aluminium (350mm, 27.2mm)
- Stery: FSA H-828 (1-1/8")
- Siodło: WTB VOLT SPORT
- Chwyty: -
- Pedały: -