Kross Earth 4.0 to nasza tajna broń dla ambitnych amatorów. W jego przypadku nie poszliśmy na żadne kompromisy przy produkcji ramy – włożyliśmy w nią nasze najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne. Dzięki temu oraz zaawansowanym amortyzatorom, kołom i osprzętowi przeznaczonym dla bezkompromisowych kolarzy udało nam się stworzyć bestię, która pomoże Ci osiągnąć cele, które przed sobą postawisz.
Osprzęt
Kross Earth 4.0 to zaawansowany rower dla zaawansowanych kolarzy. Dlatego znajdziesz w nim grupę osprzętową Sram GX Eagle wyposażoną w jednoblatową korbę oraz dwanaście przełożeń na kasecie. Dzięki temu dużo łatwiej jest pokonać strome ścianki bez zsiadania z siodełka. A w połączeniu z małą, 10 zębową koronką umożliwia osiągnięcie wysokich prędkości na płaskich odcinkach. Uzupełniliśmy go o uznawane za jedne z najlepszych dostępnych na rynku amortyzatory FOX, koła DT Swiss i komponenty FSA.
Technologie
Do stworzenia Kross Earth 4.0 wykorzystaliśmy carbon D84 SL, czyli najlepszy rodzaj włókna węglowego dostępnego w naszych rowerach. Jest to niezwykle lekki materiał składający się dwóch rodzajów włókien – T800 i M40J, połączonych żywicą nanoalloy. Dzięki temu udało nam się uzyskać rower wyjątkowo sztywny i doskonale pochłaniający drgania. Ramy z tego materiału zostały stworzone dla wymagających zawodników oczekujących od swojej maszyny pełnego posłuszeństwa. Amortyzator Fox Performance 32 Step-Cast współpracujący z damperem Fox Float DPS Performance Elite. Produkty Fox od lat wybierane są przez zawodowych kolarzy XC i są cenione za swoją jakość oraz kulturę pracy. Żeby oddać Ci kontrolę nad pracą amortyzacji na kierownicy znajduje się manetka blokady, dzięki czemu będziesz mógł usztywnić go w dogodnej dla Ciebie sytuacji. Żeby zapewnić najlepsze korzyści jezdne zamontowaliśmy w Kross Level 4.0 koła DT Swiss X 1700 z systemem boost. Te, uznawane przez wielu amatorów za jedne z najlepszych kół w swoim segmencie cenowym, wyposażyliśmy w zwijane opony Schwalbe Racing Ray SnakeSkin Addix Spgrip o szerokości 2,25”. Oczywiście całość jest przystosowana pod zastosowanie systemu tubeless.