CENA PRODUCENTA 6499ZŁ
NASZA CENA 5499ZŁ
Każdy z nas chce czasem po prostu uciec z miasta i pobawić się w terenie. Odpocząć od wyścigów i pojeździć po ścieżkach leśnych i górskich. Do takich celów został stworzony Kross Dust 2.0. Kierując się opinią i wskazówkami naszych zawodników postanowiliśmy stworzyć uniwersalny rower ścieżkowy, który sprawi, że na nowo zakochasz się w pokonywanych tysiąc razy ścieżkach. To jest właśnie Kross Dust 2.0.
Osprzęt
Dobierając komponenty składające się na Kross Dust 2.0 postawiliśmy na uniwersalność. Dlatego też wybraliśmy dwunastorzędowy napęd Sram NX Eagle. Pełny napęd Sram NX Eagle został uzupełniony sprawdzonymi i polecanymi przez wielu zawodników tarczowymihamulcami hydraulicznymiSram Level T. Dzięki temu nie będzie ci straszny żaden singletrack. Ani podjazd, bo pomoże ci kaseta o rozpiętości 11-50.
Za amortyzację odpowiada RockShox Revelation RC wyposażony w sprężynę powietrzną. Dzięki temu udało nam się zmniejszyć masę roweru oraz poprawić właściwości jego amortyzacji. Można go zablokować za pomocą blokady znajdującej się w koronie.
Wyposażyliśmy go także w sztycę typu myk-myk. Czyli, mówiąc żargonem specjalistycznym, dropper post TranzX JD-YSP23L. Dzięki temu bez problemu zapanujesz nad rowerem na każdym zjeździe i odczujesz jeszcze większą przyjemność z jazdy. 29 calowe koła ze sztywną osią zostały złożone na obręczach WTB ST i29 oraz odziane w opony WTB Trail Boss o szerokości 2,4”. Pozwolą ci one bez problemu przejechać nawet po bardzo grząskiej nawierzchni.
Technologie
Rama Kross Dust 2.0 została wykonana przy użyciu aluminium superlite. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy.
Wszystkie spawy ramy zostały zeszlifowane, zwiększając jej estetykę. By jeszcze bardziej podobał ci się on wizualnie wszystkie linki i pancerze poprowadziliśmy wewnętrznie, przez co możesz cieszyć się schludną ramą. Którą dodatkowo będzie ci łatwiej oczyścić, co na pewno docenisz po jeździe w mokrych warunkach.
Fizyczne
- WAGA: 13.400
System e-bike
- SILNIK: BRAK
- BATERIA: BRAK
- WYŚWIETLACZ: BRAK
Rama i widelec
- MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM SUPERLITE
- WIDELEC: ROCK SHOX REVELATION RC (SKOK 130MM, BLOKADA NA KORONIE, 15X110MM, TAPERED)
- TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
Koła
- PIASTA PRZÓD: MODUS JA176F (15X110MM)
- PIASTA TYŁ: MODUS JA252R (12X148MM)
- OBRĘCZE: WTB ST I29 (29, 29MM, TUBELESS)
- OPONY: WTB TRAIL BOSS TCS LIGHT/TRITEC FAST ROLLING, SLASH GUARD (29 × 2,4)
- OPONY: WTB TRAIL BOSS 29X2.4 TCS
Napęd
- PRZERZUTKA PRZÓD: BRAK
- PRZERZUTKA TYŁ: SRAM NX
- MANETKI: SRAM NX TRIGGER (1X12)
- KORBY: SRAM NX EAGLE
- SUPORT: SRAM BB PS
- ŁAŃCUCH: SRAM NX EAGLE
- KASETA / WOLNOBIEG: SRAM 1230 EAGLE
Hamulce
- DŹWIGNIE HAMULCA: SRAM LEVEL T
- HAMULEC PRZÓD: SRAM LEVEL T
- HAMULEC TYŁ: SRAM LEVEL T
- TARCZE HAMULCOWE: SRAM CENTERLINE (180)
Komponenty
- KIEROWNICA: ALUMINIUM (S -760MM; M/L/XL - 780MM, 35MM)
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM (55MM, 35MM, RISE 0°)
- WSPORNIK SIODŁA: TRANZX JD-YSP23J 412X125; 30,9
- STERY: FP-H856B2;1-1/8"-1.5"
- CHWYTY: KROSS STABLE
- SIODŁO: WTB VOLT SPORT
- PEDAŁY: BRAK