Rower KROSS DUST 1.0 29
rozmiar L
kolor Green
CENA: 4999,-
Każdy z nas chce czasem po prostu uciec z miasta i pobawić się w terenie. Odpocząć od wyścigów i pojeździć po ścieżkach leśnych i górskich. Do takich celów został stworzony Kross Dust 1.0. Kierując się opinią i wskazówkami naszych zawodników postanowiliśmy stworzyć uniwersalny rower ścieżkowy, który sprawi, że na nowo zakochasz się w pokonywanych tysiąc razy ścieżkach. To jest właśnie Kross Dust 1.0.
Osprzęt
Dobierając komponenty składające się na Kross Dust 1.0 postawiliśmy na uniwersalność. Dlatego też wybraliśmy dwunastorzędowy napęd Sram SX Eagle. Pełny napęd Sram SX Eagle został uzupełniony sprawdzonymi i polecanymi przez wielu zawodników tarczowymi hamulcami hydraulicznymi Shimano MT400. Dzięki temu nie będzie ci straszny żaden singletrack. Za amortyzację odpowiada RockShox Recon RL R SA wyposażony w sprężynę powietrzną. Dzięki temu udało nam się zmniejszyć masę roweru oraz poprawić właściwości jego amortyzacji. Można go zablokować za pomocą blokady znajdującej się w koronie. Wyposażyliśmy go także w sztycę typu myk-myk. Czyli, mówiąc żargonem specjalistycznym, dropper post KSP900i. Dzięki temu bez problemu zapanujesz nad rowerem na każdym zjeździe i odczujesz jeszcze większą przyjemność z jazdy. 29 calowe koła ze sztywną osią zostały złożone na obręczach WTB ST i29 oraz odziane w opony WTB Trail Boss o szerokości 2,4”. Pozwolą ci one bez problemu przejechać nawet po bardzo grząskiej nawierzchni.
Technologie
Rama Kross Dust 1.0 została wykonana przy użyciu aluminium superlite. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy. Wszystkie spawy ramy zostały zeszlifowane, zwiększając jej estetykę. By jeszcze bardziej podobał ci się on wizualnie wszystkie linki i pancerze poprowadziliśmy wewnętrznie, przez co możesz cieszyć się schludną ramą. Którą dodatkowo będzie ci łatwiej oczyścić, co na pewno docenisz po jeździe w mokrych warunkach.
Rama i widelec
- MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM SUPERLITE
- WIDELEC: ROCK SHOX RECON RL R SA
- TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
Koła
- PIASTA PRZÓD: SHIMANO MT400 15X110
- PIASTA TYŁ: SHIMANO MT400 12X148
- OBRĘCZE: WTB ST I29 TCS
- OPONY: WTB TRAIL BOSS 29X2.4 COMP
- OPONY: WTB TRAIL BOSS 29X2.4 COMP
Napęd
- PRZERZUTKA PRZÓD: BRAK
- PRZERZUTKA TYŁ: SRAM SX EAGLE
- MANETKI: SRAM SX EAGLE TRIGGER
- KORBY: SRAM SX EAGLE
- SUPORT: SRAM BSA BB PS
- ŁAŃCUCH: SRAM SX EAGLE
- KASETA / WOLNOBIEG: SRAM 1210
Hamulce
- DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO MT401
- HAMULEC PRZÓD: SHIMANO MT400
- HAMULEC TYŁ: SHIMANO MT400
- TARCZE HAMULCOWE: SHIMANO DEORE RT54 (180)
Komponenty
- KIEROWNICA: ALUMINIUM 780 MM 35
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 55MM/35/0°
- WSPORNIK SIODŁA: DROPPER POST KSP900I 125
- STERY: FP-H856B2;1-1/8"-1.5"
- CHWYTY: KROSS STABLE
- SIODŁO: WTB VOLT SPORT
- PEDAŁY: BRAK