Rowery z grupy ,, Miejskie’’ na kołach 26” z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Modele te charakteryzują się dużą praktycznością . Posiadają wszelkie potrzebne osłony, solidne bagażniki i nowoczesne oświetlenie. Jest to w naszej ofercie cała gama modeli damskich, które cechują się różnorodnym designem, bardzo bogatą kolorystyką oraz bogactwem wzorów. W szybko zmieniającym się świecie mody rowerowej dokładamy wszelkich starań, aby sprostać indywidualnemu oczekiwaniu każdej Pani. Mamy nadzieję, że dzięki wspomnianym atutom naszych modeli oraz zastosowaniu różnorodnych rozmiarów ram dopasujesz model idealnie dla siebie. Dobrane geometrie, komfortowe siodełka , wygodne profile kierownic , bardzo często stosowane amortyzatory przednie i podsiodłowe oraz użycie tylnych piast z wewnętrzną możliwością zmiany biegów sterowaną manetką z kierownicy, trafimy w gust i potrzeby każdej kobiety.
- Rama:
- Rama: KANDS STALOWA
- Widelec: KANDS SZTYWNY
- Rozmiary: 18″
- Kolory: BŁĘKITNA
- Napęd:
- Przełożenia: 3
- Przerzutka tył: SHIMANO NEXUS 3BN SG-3C41
- Manetki: SHIMANO REVOSHIFT SL3S41
- Mechanizm korbowy: SPM4 STAL 1-RZ 38T L=170MM
- Łańcuch: TEC Z-410
- Zębatka: SHIMANO 19-Z
- Suport: THUN MASZYNOWY
- Koła:
- Obręcze: KANDS DWUKOMOROWE ALUMINIOWE
- Piasta przód: STALOWA
- Piasta tył: SHIMANO NEXUS 3-BIEGI SG3C41
- Opony: CST 26X1,75
- Komponenty:
- Hamulec przód: SACCON ALUMINIOWY V-BRAKE
- Hamulec tył: NOŻNY W TORPEDO
- Oświetlenie przód: LEDOWE ZASILANE BATERYJNE
- Oświetlenie tył: LEDOWE ZASILANE BATERYJNE
- Stery: NECO GWINTOWANE 1-1/8
- Kierownica: PROFIL MIEJSKI 600 MM
- Wspornik kierownicy: KALLOY UNO ALUMINIOWY TYPU P
- Wspornik siodła: SZTYWNY 28,6
- Siodło: KANDS TŁUMIENIE ELASTOMER
- Pedały: TWORZYWO ŁOŻYSKOWANE ODBLASK
- Chwyty: GUMOWE KRATON
- Bagażnik: STALOWY KOLOR
- Błotniki: STALOWE KOLOR
- Osłona łańcucha: PEŁNA TWORZYWO PCV
- Podpórka: URSUS CENTRALNA ALUMINIOWA
- Waga:
- Waga (kg): 16,6 KG
W jakim stanie otrzymujesz rower?
Rower przed wysyłką jest starannie zabezpieczony, wyregulowany, zapakowany w karton, zabezpieczony papierem, folią i taśmą, ryzyko uszkodzenia jest zminimalizowane do zera. Po otrzymaniu roweru należy przykręcić przednie koło, pedały, siodełko, dokręcić kierownicę i rower jest gotowy do jazdy.