- WITAM - OFERUJE POWYSTAWOWY ROWER TYPU HOLENDERKA
- ROWER MIEJSKI ELOPS 520 NISKA RAMA B'TWIN - ROZMIAR RAMY M
- Możesz jeździć regularnie po mieście i czerpać z tego przyjemność!
- Komfortowy rower miejski typu holenderka.
- Sprężyna anty-rotacyjna ułatwiająca jazdę w zakrętach i poprawiająca stabilność na postoju.
MOCNE STRONY
KOMFORT UŻYTKOWANIA Jazda jest komfortowa dzięki pozycji siedzenia typowej dla rowerów holenderskich
ŁATWE UŻYTKOWANIE Prostsza jazda: bagażnik, koszyk, sprężyna anty-rotacyjna, 6 biegów.
BEZPIECZEŃSTWO Rower jest pewniejszy, dzięki wbudowanemu oświetleniu LED i wytrzymałym oponom.
KOMPATYBILNOŚĆ Jazda we dwójkę bagażnik przystosowany jest do montażu fotelika dla dziecka.
INFORMACJE TECHNICZNE
NISKA RAMA - CZEMU TO SŁUŻY
Abyś nie musiał uprawiać gimnastyki czy jogi wsiadając na rower Szczególnie, jeśli z tyłu zamocowany jest fotelik.
Aby przejazdy po mieście były prostsze i bardziej praktyczne oferujemy rower miejski z obniżoną ramą ze stali. Jej uniwersalna geometria City umożliwia jazdę z prostymi plecami
ROZMIAR - M 155 cm - 175 cm koła 28 calowe
NAPĘD
Rower Elops 520 posiada 6 biegów na zewnętrznej przerzutce, aby zapewnić większe możliwości na umiarkowanych wzniesieniach. Pochyłości i ruszanie ze świateł stają się dziecinnie proste.
HAMULCE
Aby hamowanie było skuteczne i pewne, wyposażyliśmy ten rower przednie i tylne hamulce szczękowe V-brake z aluminium.
KIEROWNICA MOSTEK STERY
Prócz kierownicy o ergonomicznej geometrii, ze stali, oraz klasycznego mostka z aluminium lżejszy, Elops 500 posiada sprężynę przy kierownicy.
Rezultat: Zyskujesz większy komfort podczas jazdy, a kierownica nie przekręca się, kiedy opierasz rower na stopce.
SZTYCA SIODŁA ZE STALI I WYGODNE SIODŁO
Sztyca siodła ze stali lepiej pochłania drgania, a obejma podsiodłowa na śrubę ogranicza ryzyko kradzieży. A siodełko To nasz ulubiony element: po wielu testach, wybraliśmy to szerokie siodło z różnymi twardościami pianki dostosowanymi do miejsc ucisku pośladków na siodełko.
A dlaczego właśnie to Ponieważ było zdecydowanie najbardziej komfortowe!
KOŁA
Elops 520 wyposażony jest w 28-calowe koła z jednokomorowymi obręczami z surowego aluminium. Aby chronić obręcze i zapobiec przebiciu zalecamy pompowanie opon do ciśnienia między 3,5 a 4,5 bara. Aby zapobiec ryzyku kradzieży w mieście, koła mocowane są na piastach za pomocą śrub.
OPONY
Do wygodnej jazdy po mieście wybraliśmy szerokie opony (45 mm): rower ma dobrą trakcję i możesz łatwo pokonywać małe przeszkody. Krawężniki, kratki ściekowe, wyboje czy tory tramwajowe nie pozbawią Cię równowagi!
Dętki wyposażone są w wentyle samochodowe: opony możesz napompować na stacji benzynowej. Aby zapobiec przebiciom zalecamy utrzymywanie stałego ciśnienia w oponach między 3,5 a 4,5 bara w zależności od Twojej wagi
AKCESORIA I WYPOSAŻENIE UŁATWIAJĄCE PRZEJAZDY
Aby uprościć jazdę po mieście pomyśleliśmy o kilku szczegółach:
Stopka zamocowana jest na tylnym kole, aby nie przeszkadzała podczas pedałowania. Bagażnik ma nośność do 27 kg (jest to norma do zamocowania fotelika dziecięcego) a przednia platforma 7 kg.
Oświetlenie LED'owe na klasyczne dynamo z przodu i z tyłu, nie wymaga baterii ani akumulatora: oświetla na 30 m z przodu i jest widoczne ze 150 m z tyłu.
Aby dojechać do pracy w czystej odzieży, rower posiada także błotniki i osłonę łańcucha.
KOMPATYBILNOŚĆ
Aby być widocznym z 360 STOPNI możesz dodać lampki VIOO CLIP sprzedawane oddzielnie na końcach kierownicy.
Przewidzieliśmy też miejsca na zapięcie na ramę i zapięcie segmentowe.
A żeby mieć wolne ręce podczas jazdy, rower jest kompatybilny z całą gamą toreb i sakw miejskich B'TWIN.
I na koniec, zadbaliśmy o to, żeby zaoferować Wam bagażnik odpowiadający nowym przepisom, aby można było spokojnie zamocować na nim fotelik dla dziecka
ROWER NA MIEJSKĄ CODZIENNOŚĆ
Oczywiście, chcieliśmy zaoferować Wam ładny rower. Ale również wygodny, praktyczny i niezawodny!
Na przykład:
Lekko zaokrąglony widelec, lepiej pochłaniający drgania na bruku.
Podwójna guma w koszyku, do zamocowania zapięcia.
Odblask Z na bagażniku, aby być widocznym w każdych warunkach.
Aby odkryć jeszcze wiele takich drobiazgów, przyjdź go wypróbować
JESTEŚMY DUMNI MOGĄC PRZEDSTAWIĆ
rower całkowicie zaprojektowany przez nas. Aby to osiągnąć: zespół projektowy złożony z 4 osób, dużo rozmów z inżynierami odpowiedzialnymi za komponenty, makiety, prototypy i mnóstwo testów w ciągu 4 lat.
W efekcie mamy przyjemność przedstawić Wam elegancki i wygodny rower, który da Wam radość z jazdy po mieście
OSTATNIA RADA NA DROGĘ
Fanny, inżynier produktu pracująca przy rowerze Elops 520, udziela kilku rad, jak korzystać z roweru miejskiego:
Dojazdy rowerem to przyzwyczajenie, które nabywamy, a które szybko staje się chwilą przyjemności. Aby konserwować rower jest tak samo jak z samochodem: zawozimy go do serwisu! Aby móc cieszyć się jazdą, radzę regularnie robić przegląd opon, hamulców i napędu