Firma HAIBIKE jest wiodącą marką na rynku niemieckim.
NAPĘD BOSCH PERFORMANCE CX
Napęd Bosch Performance CX Moc napędu Bosch Performance CX została specjalnie zoptymalizowana z myślą o zastosowaniach sportowych. Silnik charakteryzuje się wysokim zakresem prędkości obrotowej i zapewnia maksymalny moment obrotowy do 75 Nm. Dodatkowo został wyposażony w system Direct Flow zapewniający mocne wspomaganie w dolnych zakresach kadencji od 20 obr./min. System Trail Control służy do dynamicznej regulacji mocy. Dzięki temu rozwiązaniu rowerzysta zawsze może wybrać odpowiedni stopień wspomagania (50–300%) doskonale dostosowany do określonych warunków terenowych. Układ Gear Change Control umożliwia zmianę biegów w sposób łagodny dla łańcucha.
DAS HAIBIKE KONCEPCJA ZINTEGROWANEGO MOTORU
Silnik jest technologicznym sercem roweru elektrycznego, a także elementem w istotny sposób wpływającym na jego wygląd. Dzięki interfejsom GravityCasting możemy modyfikować silnik na niewielkiej przestrzeni, rezygnując przy tym z wszystkich oddzielnych blach mocujących. W ten sposób zmniejszyliśmy do minimum ilość miejsca potrzebnego do montażu i znacznie zredukowaliśmy wizualną objętość silnika. Płyta SkidPlate jest nie tylko elementem ochronnym potrzebnym ze względów technicznych, stanowi też zewnętrzną, odgradzającą oprawę silnika. Dzięki temu tworzy zgraną całość z ramą. W rezultacie osiągnęliśmy doskonałą integrację wizualną silnika, który w przeciwieństwie do swojej wersji standardowej nie jest elementem obcym, lecz w sposób widoczny stanowi jedność z rowerem ePerformance.
SYSTEM BATERII HAIBIKE STEPIN
Akumulatory mocowane na dolnej rurze od dawna stanowią wyzwanie dla projektantów – w takim przypadku element o dużej objętości musi zostać zintegrowany ze stosunkowo niewielką ramą. System Haibike StepIn udowadnia, że możliwe jest stworzenie rozwiązania atrakcyjnego pod względem technicznym i wizualnym. Udana integracja wizualna i techniczna Aby optycznie zmniejszyć „masę”, baterię Bosch zgrabnie umieszczono w dolnej rurze. Dzięki kombinacji rur wykonywanych techniką hydroformingu i specjalnych elementów odlewanych udało się wizualnie zintegrować akumulator z ramą, co pozwoliło uniknąć tradycyjnego spawania punktów mocowania z zachowaniem określonych tolerancji. Dodatkowo udało się zmniejszyć odległość między silnikiem i akumulatorem o 11 mm.
WYŚWIETLACZ BOSCH INTUVIA
Wyświetlacz Bosch Intuvia Czytelny, zdejmowany wyświetlacz Intuvia prezentuje wszystkie niezbędne informacje, m.in. chwilową, średnią i maksymalną prędkość, przebieg dzienny i całkowity. Ponadto udostępnia takie informacje jak godzina, długość jazdy, całkowity czas użytkowania roweru elektrycznego oraz aktualna moc silnika. Precyzyjne wskazanie zasięgu informuje o dystansie, jaki można przebyć, uwzględniając aktualny poziom naładowania akumulatora. Za pomocą zdalnego sterowania można wybrać pięć trybów wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo i OFF) lub aktywować wspomaganie pchania. Funkcja OFF-Board-Use zapewnia obsługę wszystkich opcji również po zdjęciu urządzenia. Gniazdo micro USB umożliwia ładowanie nawigacji, telefonu lub odtwarzacza MP3. Za pomocą zdalnego sterowania przy lewym uchwycie można w czasie jazdy bezpiecznie obsługiwać wszystkie funkcje wyświetlacza i tryby wspomagania – bez konieczności zdejmowania ręki z kierownicy. Stabilny cokół zapewnia pewne mocowanie, nawet w trudniejszych warunkach jazdy.
HAIBIKE SKIDPLATE
W przypadku elektrycznych rowerów górskich powszechnym zjawiskiem są uderzenia powodowane przez odbite przedmioty lub kamienie, które mogą poważnie uszkodzić zamontowany głębiej silnik. Dlatego jako pierwszy producent na świecie już w 2012 roku wprowadziliśmy do oferty tak zwaną płytę SkidPlate – prosty element ochronny, który skutecznie zabezpiecza od dołu silnik przed uszkodzeniami. Ochrona od dołu Zastosowanie znajduje tutaj koncepcja elementu, który chroniąc inne części, sam ulega uszkodzeniu. Wykazuje działanie podobnie do kasku – odkształcenia lub zniszczenia dokonują się na powierzchni elementu ochronnego; zredukowana zostaje siła uderzenia, która w przeciwnym razie mogłaby spowodować uszkodzenie silnika o znacznie większej wartości. Tworzywo sztuczne – idealny materiał Z tego powodu wykorzystujemy specjalne, odporne na uderzenia tworzywo sztuczne. Z jednej strony materiał dobrze odprowadza siłę uderzenia, z drugiej strony zachowuje swój kształt również w przypadku działania dużego naporu – utrzymuje stabilną formę. Inaczej bowiem niż w przypadku metalu, który mógłby ulec trwałemu odkształceniu, tworzywo sztuczne wraca do swojej pierwotnej postaci. Element pokryty powłoką lakieru doskonale chroni przed zadrapaniami i uszkodzeniami. W razie konieczności można w prosty sposób, niewielkim kosztem wymienić płytę SkidPlate.
HAIBIKE GRAVITYCASTING INTERFACE
To centralny element ramy: interfejs silnika. Łączy w sobie wiele funkcji o elementarnym znaczeniu, takich jak zawieszenie silnika, zamocowanie wahaczy i amortyzatorów oraz kształtowe podłączenie baterii i rury dolnej. A im bardziej stabilny interfejs, tym stabilniejsza staje się cała rama. Metoda odlewania znana z branży motocyklowej Od 2010 roku stosujemy metodę odlewania wykorzystywaną przy budowie motocykli, tak zwaną metodę odlewania grawitacyjnego. Polega ona na wkładaniu formy negatywowej ze sprasowanego piasku do dużych form, które po odlaniu przy użyciu stopu aluminium i cynku są odchylane do różnych, dokładnie obliczonych osi. W wyniku oddziaływania przyciągania ziemskiego uzyskuje się równomierną grubość ścianek odlewu. Lekkość, stabilność i precyzja Za pomocą tej metody można wykonywać bardzo stabilne elementy, które poddawane są dokładnemu badaniu rentgenowskiemu. Wspomagana komputerowo obróbka wykańczająca zapewnia precyzyjne wykonanie wszystkich elementów.
Specyfikacja:
- JEDNOSTKA NAPĘDOWA:, BOSCH PERFORMANCE CX, 250W, 75NM, 25KM/H, WYŚWIETLACZ:, BOSCH INTUVIA
- BATERIA:, BOSCH POWERPACK, 500 WH,
- ROK PRODUKCJI MODELU:, 2018, DLA KOGO:, DLA NIEGO
- RAMA:, ALUMINIUM 6061, ROZMIAR L(54cm), GRAVITY CASTING INTERFACE, HYDROFORMED, TAPERED HEAD TUBE, OŚ STAŁA M12 (1.75) X 142MM, HAMULCE TARCZOWE POST MOUNT, WIDELEC:, SR SUNTOUR MOBIE 45 LOR LOCKOUT, SPRĘŻYNA STALOWA, SKOK: 80MM, ALUMINIUM STEERER TUBE 1 1/8" - 1 1/2" TAPERED, OŚ STAŁA
- ILOŚĆ BIEGÓW:, 11, MANETKI:, SHIMANO SLX M7000, RAPIDFIRE
- PRZERZUTKA TYLNA:, SHIMANO SLX M7000, 11-BIEG, MECHANIZM KORBOWY:, FSA, 16, STAL NIERDZEWNA
- ŁAŃCUCH:, SHIMANO HG601, ZĘBATKA:, SHIMANO SLX M7000, 11-46 ZĘBY
- DŹWIGNIA HAMULCA:, SHIMANO M365, ALUMINIUM, HAMULEC PRZEDNI:, SHIMANO M365, 180MM, HAMULCE HYDRAULICZNE
- HAMULEC TYLNY:, SHIMANO M365, 160MM, HAMULCE HYDRAULICZNE, PIASTA PRZÓD:, HAIBIKE COMPONENTS THEHUB ++ OŚ 15X110MM
- PIASTA TYŁ:, HAIBIKE COMPONENTS THEHUB ++ OS 12X142MM, OBRĘCZE:, RODI TRYP 35, Z OCZKAMI, OBRĘCZ HOLLOW, ALUMINIUM
- OGUMIENIE:, SCHWALBE SUPER MOTO X, 62-584, SZPRYCHY:, SAPIM LEADER, CZARNY
- KIEROWNICA:, HAIBIKE COMPONENTS THEBAR ++, CHWYTY:, XLC COMFORT BO3 Z PODKŁADKĄ POD NADGARSTEK
- MOSTEK:, HAIBIKE COMPONENTS THESTEM ++, A-HEAD, BAR BORE: 31.8MM, 12˚, STERY:, A-HEAD TAPERED, BALL BEARING
- SIODŁO:, SELLE ROYAL VIENTO, SZTYCA:, HAIBIKE COMPONENTS THE SEAT POST ++, PATENTOWY, 31.6MM, ALUMINIUM
- PEDAŁY:, VP E461 MIT REFLEKTOR, ALUMINIUM, WAGA (WG PRODUCENTA):, 24,5 KG
- TYP ROWERU:, ELEKTRYCZNE, DODATKOWE WYPOSAŻENIE:, OŚWIETLENIE PRZÓD: AXA BLUELINE, 30 LUX, OŚWIETLENIE TYŁ: AXA BLUELINE, BAGAŻNIK, SYSTEMGEPÄCKTRÄGER: SYSTEMGEPÄCKTRÄGER, XLC CARRYMORE, MAX. 25KG, BŁOTNIKI: SKS, CHROMOPLASTIK, STOPKA: URSUS MOOI, REGULOWANY
- AMORTYZACJA:, PRZÓD
- TYP HAMULCÓW:, TARCZOWE HYDRAULICZNE, TYLNA PRZERZUTKA:, SHIMANO SLX
- MATERIAŁ RAMY:, ALUMINIUM, ROZMIAR KOŁA:, 27,5"
Stan Roweru widoczny na zdjęciach (Oceniam Na Idealny)
W razie pytań proszę o kontakt 660 722 645