Rower Gravel LOCA Bikes | MR 01 | Rozmiar M (53 cm)
Loca Bikes to wrocławska manufaktura rowerowa, która otrzymała za swoje produkty liczne nagrody między innymi na Łódź Design Festiwal, Międzynarodowych Targach Gdańskich i Berliner Fahrradschau. O naszych rowerach pisali między innymi Rowerowe Porady, Mens Health, Playboy i wielu innych.
Prace nad naszymi gravelami trwały wiele miesięcy. Po licznych zmianach i testach możemy śmiało powiedzieć, że nie ma lipy! Nasze gravele są mocne, lekkie i uniwersalne. A przede wszystkim dają wielką radość z jazdy. Chcesz zmienić coś w specyfikacji albo malowaniu? Odezwij się do nas!
Chcesz konkretów? Nie ma sprawy:
- Bazą naszych rowerów gravelowych są lekkie, ale wytrzymałe ramy wykonane z potrójnie cieniowanego aluminium AL6061 T6 oraz karbonowe widelce (sterówka + golenie)
- Główka tapered gwarantuje pewne prowadzenie i wysoką stabilność roweru
- Na stabilność i sztywność pozytywnie wpływają też sztywne osie polskiej manufaktury BB Components. Dzięki nim szybciej i bez konieczności regulacji klocków hamulcowych zamontujesz też koła.
- Wolisz jeden, a może jednak dwa blaty z przodu? Dla nas nie ma to znaczenia. Rozumiemy argumenty obu stron, dlatego dajemy do wyboru szeroki wybór grup. Sram Apex, Shimano GRX 1x11/2x11/2x10 czy hydrauliczna 105 lub mechaniczna Tiagra to dla nas nie problem. Jeżeli nie widzisz wymarzonej grupy na stronie, napisz do nas!
- Geometria ramy zapewnia dużą zwrotność i kontrolę, pozwala na wygodną, szybką jazdę na długich dystansach. Przewidzieliśmy prześwit na opony 700Cx43c lub 650Bx47c
- Gravele LOCA Bikes mają dzielnie służyć również na wielotygodniowych wyprawach, dlatego bez problemu zamontujesz na nich przedni i tylny bagażnik, błotniki oraz 2 bidony
Daj nam znać czego potrzebujesz, a chętnie porozmawiamy o rozwiązaniach. Oczywiście poza zmianami w konfiguracji technicznej, możemy wykonać także customowe malowanie. Zmiana koloru oraz wszelkiego typu prostsze projekty malowania (np. kolor + napisy) wykonujemy z reguły w cenie roweru.
Kiedy otworzysz karton z Twoim rowerem od LOCA Bikes, okaże się, że jest on zmontowany w 90%. Wystarczy ustawić kierownicę w odpowiedniej pozycji, włożyć przednie koło, wkręcić pedały i już można szykować się do rundy honorowej.
DOKŁADNA SPECYFIKACJA:
Cena 6499 zł dotyczy roweru z osprzętem SRAM Apex 1 HRD wg. poniższej specyfikacji. GRX RX400 2x10 to koszt 6399 zł, GRX RX600 1x11 7199 zł, a GRX RX600 2x11 7299 zł
- MALOWANIE | Ramy, widelce i inne metalowe części malujemy dopiero po zamówieniu, co daje wiele możliwości modyfikacji projektów jeśli chodzi o kolorystykę i detale. Każdą ramę sygnujemy w sposób trwały imieniem i nazwiskiem lub pseudonimem właściciela.
- RAMA | Aluminium (Al6061 T6), gładkie spawy, potrójnie cieniowane rury, wewnętrzne prowadzenie przewodów, waga ramy 1400-1650 g, w zależności od rozmiaru
- WIDELEC | tapered full carbon, waga widelca 390g
- STERY | Tange, zintegrowane, 1 1/8 na 1,5 cala, na łożyskach maszynowych, podwójnie uszczelniane
- NAPĘD | Sram Apex: korba 42T , kaseta Sunrace 11-42t | Shimano GRX R400 2x10: korba 46-34t, kaseta 11-36t | Shimano GRX RX600 2x11: korba 46-30t, kaseta 11-34t | Shimano GRX RX600 1x11: korba 40t, kaseta 11-42t
- KORBA | Sram Apex 172,5mm (z suportem SRAM GXP) | Shimano GRX RX600-10 172,5 mm | Shimano GRX RX600-11 172,5 mm |Shimano GRX RX600-1 172,5 mm
- PEDAŁY | Brak, możliwość zamontowania SPD PD-M540 lub SPD SL PD-R540-LA lub Exustar E-PC915 (dodatkowy koszt 150 zł)
- KIEROWNICA | cieniowane Al6061. Szerokość góra 440 mm, dół 560 mm, wyprzedzenie 83 mm, obniżenie 107 mm, flara 25'
- OWIJKA/GRIPY | Ergotec, korki rozporowe na imbus
- MOSTEK | Truvativ Stylo T20/By.Schulz SDS
- SIODEŁKO | Selle Royal Seta, możliwość zamontowania siodełka Brooks Cambium C15 Carved Allweather (dodatkowy koszt 300 zł)
- SZTYCA | XLC/Promax, 27,2 mm, cieniowane Al6061
- OPONY | Opony Gravelking SK japońskiej marki Panaracer w rozmiarze 700x43c lub 650x47c, sprawdzają się zarówno na asfalcie, jak i leśnych ścieżkach
- KOŁA | Składane na Dolnym Śląsku, przez VYTYV
- Standard: aluminiowe obręcze VYTYV 32H (700C lub 650B), piasty DT Swiss 370, szprychy Sapim Leader Black, 1700 g
- Lite: aluminiowe obręcze VYTYV GCX 28H (700C), piasty DT Swiss 350, Sapim Laser spokes, 1550 g (dodatkowy koszt 500 zł)
- Superlite: karbonowe obręcze VYTYV RC31 24H (700C), piasty DT Swiss 350, szprychy Sapim CX Ray, 1250 g (dodatkowy koszt 2500 zł)
- Wykończenie: opony Panaracer Gravelking SK 700x43c/650x47c, dętki Schwalbe, taśma Schwalbe High Pressure, sztywne osie BB Components (polska manufaktura). Na życzenie możliwa zmiana dętek na system tubeless
- HAMULCE | tarczowe hydrauliczne/mechaniczne z wybranej grupy, mocowanie post mount, tarcze Shimano 160 mm
- WAGA | od 9,6 kg (dla CT 50 i SRAM Apex 1x11)