KOGA Colmaro Allroad wykonany bez kompromisów rower typu gravel pozwalający na szybką jazdę bez ograniczenia związanego z nawierzchnią asfaltową. Prestiżowy, ręcznie składany w Holandii rower o sportowym zacięciu i ekstremalnie lekkiej wadze 9,1 kg !
Absolutny TOP klasy rowerów typu gravel, daje gwarancję fantastycznych właściwości jezdnych dzięki świetnemu wyposażeniu, niskiej wadze i sportowej geometrii. Lekka i sportowa rama aluminiowa KOGA SMOOTH WELDING pozbawiona spawów. Większość spawów na ramie została wypolerowana ręcznie, dzięki czemu rama wygląda jak z jednego odlewu aluminium. KOGA Colmaro Allroad posiada technologię Koga Crown Connect z perfekcyjnie zintegrowanym okablowaniem.
Całe okablowanie jest w pełni zintegrowane i przebiega wewnątrz ramy, dzięki czemu kable są lepiej chronione przed warunkami atmosferycznymi. Świetnym zabiegiem stylistycznym jest zintegrowany z ramą zacisk sztycy podsiodłowej.
Dzięki tym zabiegom rower jest łatwiejszy w utrzymaniu czystości i ma zdecydowanie bardziej atrakcyjny wygląd. Zarówno przedni jak i tylna oś to osie przelotowe zapewniające większość sztywność i stabilność. Oś przelotowa odznacza się większą o 15% sztywnością skrętną i większą o 25% sztywnością poprzeczną niż standardowa oś rowerowa. Przedni widelec KOGA Full Carbon został w całości wykonany z karbonu. Sztyca siodełka o przekroju D, która ogranicza wibracje co zwiększa płynność jazdy i sterowność roweru.
SPECYFIKACJA
Rama bez spawów KOGA SMOOTH WELDING. Rama wykonana z najwyższej klasy polerowanego aluminium, tam gdzie to możliwe spoiny ramy są idealnie gładkie.
Większość spawów na ramie została wypolerowana ręcznie, dzięki czemu rama wygląda jak z jednego odlewu aluminium. Brak spawów wygląda bardzo atrakcyjnie, ale także zmniejsza ryzyko powstania korozji wokół spoin.
Aluminiowe rury ramy są potrójnie cieniowane, a lakier posiada, aż 5 warstw. Główka rama jest zwężana i zintegrowana ze sterami.
Wszystkie rowery KOGA produkowane są ręcznie w Heerenveen w Holandii. Tylko jedna osoba odpowiada za kompletny montaż roweru. Każdy złożony rower trafia na stanowisko testowe gdzieś wszystkie elementy podlegają dokładnej kontroli.
Napęd Sram Rival 11-speed. Napęd jednorzędowy jest prosty, lekki i dużo bardziej wytrzymały, zaprojektowany specjalnie dla nowoczesnych rowerów gravelowych. Przednia zębatka SRAM X-SYNC™ połączona z dedykowanym napędem SRAM 1X.
Tylna przerzutka SRAM Rival 1 to solidnie i estetycznie wyprodukowany osprzęt oferujący wiele nowoczesnych rozwiązań: Exact Actuation odpowiadający za szybką i precyzyjną zmianę biegów, Roller Bearing Clutch dbający o napięcie łańcucha, X-Horizon ogranicza poziome ruchy przerzutki czy Cage Lock pozwala na blokadę wózka. Całość wykonana jest estetyczne z wysokiej klasy stali i aluminium.
Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Rival 1 oferują niesamowitą siłę hamowania i modulację w rowerze gravelowym. Zaprojektowane w technologii HRD z myślą o rowerach szosowych i gravelowych.
Mocowanie przewodu hydraulicznego zostało przeniesione na stronę wewnętrzną co zmniejsza ryzyko jego uszkodzenia. Wyposażone w stalową tarczę hamulcową 160mm SRAM Centerline o wadze 150 gram.
Lewa klamka służy do obsługi hamulca, natomiast w prawa to klamkomanetka, którą zmieniane są biegi w tylnej przerzutce i uruchamiany jest tylny hamulec. Klamki hamulcowe Sram Rival 1 posiadają technologię: Reach Adjust pozwala na regulację klamki w szerokim zakresie, Ergodynamics to dłuższe dźwignie klamek przekładające się na lepszą kontrolę nad hamulcami.
Opony WTB Exposure w rozmiarze 34-622 (700 x 34C). Najnowszy model opony zaprojektowany do jazdy przełajowej, posiada niską wagę jedyne 370 gram i doskonałe walory trakcyjne dzięki zastosowaniu bieżnika typu semi-slick.
Zredukowany w górnej części stycznej opony bieżnik pozwala na osiągalnie większych prędkości, a wyraźnie zaznaczony bieżnik po bokach pozwala na stabilną jazdę w zakrętach.
Mieszanka gumy Distance+ Compound zapewnia maksymalną żywotność opony przy jednoczesnym wysokim współczynniku przyczepności.
Opona wyposażona jest w lekką aramidową linkę tj. skręcane włókna kevlaru dla zapewnienia niskiej wagi i jak najlepszego dopasowania opony do obręczy. W oponach zastosowano jedne z ekstremalnie lekkie dętki z zaworem Presta Schwalbe ExtraLight o wadze 65 gram!
Koła Mavic Allroad Disc zaprojektowane specjalnie do rowerów gravelowych. Solidne aluminiowe felgi S6000 o szerokości wewnętrznej 22mm co pozwala na zastosowanie opon o większej szerokości.
Wyposażone w technologię UST-Road Tubeless zapewniającą oponie zwiększoną odporność na przebicia, wysoki komfort jazdy i niskie opory toczenia w czasie jazdy po żwirze.
Piasty wyposażone w najwyższej klasy samoregulujące i w pełni uszczelnione łożyska maszynowe QRM Auto. Waga kompletu kół to jedyne 1890 gram (870 g koło przednie i 1020 gram koło tylne).
Koła wyprodukowane w kategorii 2 ASTM przeznaczone do użytku na drogach asfaltowych oraz szutrowych i do upadku z wysokości do 15 cm. 24 szprychy w kole o zaplocie na dwa krzyże.
KURIER 49.00 / 129,00 PLN (pobranie) Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy.
Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do ___pedałów i kierownicy)
KURIER RABEN 149,00 / 149.90 PLN (pobranie) Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)
Rowery KOGA produkowane są w Holandii od 1974r. Już od 45 lat rowery KOGA w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery KOGA to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. KOGA dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. KOGA stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.
Specyfikacja
- Chwyty: Owijka silikonowa KOGA Endurance
- Koło tylne: Mavic Allroad Disc z piastą Thru Axle 12x142
- Koło przednie: Mavic Allroad Disc z piastą Thru Axle 12x100
- Kaseta: SRAM 1130 11-speed (11-42T)
- Korba: Sram Rival 44T (11-speed)
- Przerzutki: Sram Rival 11-speed
- Łańcuch: KMC X11EL
- Sztyca podsiodełkowa: KOGA D-form 27.2mm
- Dętki: Super lekkie Schwalbe ExtraLight
- Kierownica: Aluminiowa KOGA Endurance Race Oversized
- Suport: SRAM GXP Press Fit
- Kolor: Oliwkowy mat
- Maksymalne obciążenie: 125 kg
- Siodełko: KOGA Race CroMo rail
- Opony: WTB Exposure 34C 34-622
- Widelec: KOGA Full Carbon - wykonany z karbonu
- Waga: 9,1 kg
- Wspornik kierownicy: Aluminiowy KOGA Carnero Oversized Ahead
- Hamulec tylny: Tarczowy hydrauliczny Sram Rival Centerline 160mm
- Hamulec przedni: Tarczowy hydrauliczny Sram Rival Centerline 160mm
- Rama: Aluminiowa (ALU 6061) - bez spawów