Szutry, lasy i malownicze krajobrazy oferują jedne z najlepszych okazji do zaznania wolności i przygody. Ten lekki, wszechstronny aluminiowy rower jest idealnym sposobem na ucieczkę od wszystkiego i odkrywanie miejsc, o których zawsze myślałeś, ale w których nigdy nie jeździłeś.
Jazda po szutrze nie dla wszystkich znaczy to samo. Czy jeździsz po drogach gruntowych, ścieżkach, szutrze czy po wszystkim po trochu, wyzwania pozostają takie same. Szukasz roweru, który pozwoli Ci być ponad tym wszystkim, zapewni Ci kontrolę i komfort podczas długich dni w siodle. Nowy Revolt daje Ci to wszystko. Ma lekką ramę z aluminium ALUXX i kompozytowy widelec, zaprojektowane, by zrównoważyć sztywność (zapewniającą wydajność) i amortyzację (zapewniającą komfort i kontrolę). Ma zintegrowane komponenty, takie jak aluminiowa sztyca D-Fuse i kierownica Contact XR D-Fuse, by jeszcze lepiej tłumić wstrząsy i drgania. Rama pozwala na zastosowanie hamulców tarczowych i ma prześwit na większe opony do 45c. Warto wspomnieć, że Revolt ma wiele wbudowanych rozwiązań, takich jak osłona rury dolnej X-Defender oraz system Smart Mount System (SMS) do mocowania bagażnika i błotnika, które pozwalają na niezapomniane przygody na szutrze.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Wszechstronna geometria na szuter
Geometria do jazdy po szutrze zapewnia pozycję endurance i krótsze tylne widełki. Rezultat to precyzyjne prowadzenie, zwrotność i kontrola we wszystkich sytuacjach, od wspinaczek na pedałach po zjazdy wyboistymi gruntowymi drogami.
Precyzyjna amortyzacja
Nowa, innowacyjna kierownica Contact XR D-Fuse oraz sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez kompromisów w kwestii sztywności niezbędnej do agresywnej jazdy szosowej.Większy prześwit ramy na opony 45c o dużej objętości, pozwalające wygładzać nierówne drogi czy trasy szutrowe albo gruntowe.
Wszechstronna wydajność
Rama z aluminium ALUXX pozwala skutecznie wykorzystać siłę pedałowania przy zachowaniu wszechstronności, zapewniając płynną, szybką jazdę na zróżnicowanych nawierzchniach.
- Rozmiary
XS, S, M, ML, L, XL
- Kolor
Desert Sage
- Rama
Aluminium – ALUXX, wew. prowadzenie pancerzy, rura podsiodłowa D-Fuse, oś 12x142mm, zintegrowany zacisk wspornika siodła ISC, mocowanie hamulca FlatMount, mocowanie czujnika RideSense
- Widelec
Kompozyt węglowy Advanced, rura sterowa 1 1/2″ – 1 1/8″ OverDrive z kompozytu węglowego, mocowanie hamulców FlatMount, oś 12/100mm
- Tylny amortyzator
N/A
- Kierownica
GIANT Contact XR D-Fuse, 31.8mm, wygięta do zew. +30mm, alu.
- Wspornik kierownicy
GIANT Contact, 31.8mm, 8°, alu.
- Wspornik siodła
GIANT D-Fuse, alu.
- Siodło
NOWE Giant Approach
- Pedały
N/A
- Manetki
Shimano GRX RX-400, 2×10
- Przerzutka przednia
Shimano Tiagra FD-4700
- Przerzutka tylna
Shimano GRX RX-400
- Hamulce
Shimano GRX RX-400, tarczowe hydr.
- Dzwignie hamulca
Shimano GRX RX-400
- Kaseta / Wolnobieg
Shimano HG-500, 11×34
- Łańcuch
KMC X10, Missing Link
- Mechanizm korbowy
FSA Omega Adventure, 32/48
- Srodek suportu
FSA MegaExo, press fit
- Obręcze
GIANT S-X2 Disc, Tubeless, alu.
- Piasty
GIANT Sport by FORMULA, oś 12mm
- Szprychy
SAPIM Leader 28/28
- Opony
GIANT CrossCut AT 2, 700x38C, 60TPI, TubeLess
- Dodatki
Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja), uchwyt błotnika
- Waga orientacyjna
10,40 kg