Rower górski MERIDA Big.Seven 20-D Blue 2020 to model który zdobył zaufanie wielu rowerzystów na świecie.
MTB Merida Big Seven 20-D to rower górski na komfortowej i lekkiej aluminiowej ramie.
Dzięki napędowi opartemu na komponentach Shimano zapewnia bardzo szeroki zakres przełożeń oraz niezawodność.
Rower został wyposażony w sprężynowy amortyzator Suntour XCM HLO z blokadą skoku.
Za kontakt z podłożem odpowiadają opony MERIDA K1080.
Hamulce to sprawdzone Shimano MT-200, które współdziałają z klamkomanetkami Shimano ST-EF505.
Kupujesz:
Rower górski MTB MERIDA Big.Seven 20-D
Rozmiar koła: 27,5"
Rozmiar ramy: L – 48 cm -19′
Kolor: Blue
Stan: nowy
Cena katalogowa: 2399,-
Dowóz we Wrocławiu i w promieniu 50km od Wrocławia GRATIS!
W razie pytań: 501 398 986
SPECYFIKACJA:
- MARKA: MERIDA
- KOD TOWARU: 20-40985
- KOLOR OPIS: SILK MEDIUM BLUE(SILVER/YELLOW)
- WAGA: 15,6 (M)
- ROZMIAR: L
- ROZMIAR KOŁA: 27,5″
- ROZMIAR_RAMY_JEDNOSTKA: L (19″)
- HAMULEC PRZÓD: Shimano ST-EF505 / BR-MT200
- HAMULEC TYŁ: Shimano ST-EF505 / BR-MT200
- KASETA: Sunrace CSM668 11-32 8S
- KIEROWNICA: MERIDA CC 690mm/ wznios 15mm
- ŁAŃCUCH: KMC M700
- MANETKA PRZÓD: Shimano ST-EF505
- MANETKA TYŁ: Shimano ST-EF505
- MECHANIZM KORBOWY: Shimano TY301 42-34-24T
- MOSTEK: MERIDA CC 31.8mm
- OBRĘCZ PRZÓD: MERIDA CC 17 IWR
- OBRĘCZ TYŁ: MERIDA CC 17 IWR
- OPONA PRZÓD: MERIDA K1080 27.5×2.2″ drut
- OPONA TYŁ: MERIDA K1080 27.5×2.2″ drut
- PIASTA PRZÓD: Shimano TX505 100×9 32H Centerlock
- PIASTA TYŁ: Shimano TX505 135×9 32H Centerlock
- PRZEŁOŻENIA: 24
- PRZERZUTKA PRZÓD: Shimano FD-TY700
- PRZERZUTKA TYŁ: Shimano RD-M360
- SIODŁO: MERIDA Sport comfort
- STERY: FSA NO.10P Neck15
- SZTYCA: MERIDA CC 30.9mm / przesunięcie 15mm
- TARCZA PRZÓD: Shimano RT10 160 mm
- TARCZA TYŁ: Shimano RT10 160 mm
- TYP RAMY: BIG.SEVEN SPEED Aluminium
- WIDELEC: SR Suntour XCM HLO Coil 100mm, blokada skoku
- WKŁAD SUPPORTU: FSA TH-7420ST-W
Nasza siedziba to Wrocław, Wyścigowa 48
W swojej ofercie mamy rowery takich marek: Kellys, Merida, Haibike, Winora, Ghost, Mbike, Maxim, Lapierre.
W sklepie mamy ogromny wybór rowerów oraz rowerów elektrycznych.
Zimą zajmujemy się również sprzedażą sprzętu narciarskiego.
ATRYBUTY KATEGORII :
DOŚWIADCZENIE ROBI SWOJE
Nasze klasyczne hardtaile to ważne elementy naszej kolekcji. Podkreślają ogromne doświadczenie i wiedzę zebraną przez 47 lat produkcji rowerów. BIG.NINE i BIG.SEVEN oznaczają nowoczesne technologie wykonania ramy, przywiązanie do szczegółów i kunszt produkcji rodem z Tajwanu.
BOGACTWO WYBORU
Rower może być wyścigową rakietą gotową, by wylądować na najwyższym stopniu podium. Może też być godnym zaufania kompanem mniej wyczynowych tras. Precyzyjny wybór modelu dostosowanego do własnych potrzeb i możliwości to zasługa aż sześciu projektów ram (liczba ta dotyczy modeli BIG.NINE) i wielu różnych specyfikacji. Najnowsze zmiany dotyczą ramy SPEED, której smukłe rury od zeszłego sezonu dają łagodniejszą geometrię z krótszą górną rurą i wyższą główką ramy. Zmianom w geometrii towarzyszy również mocowanie hamulca w tylnym trójkącie i dodatkowe udogodnienia: możliwość montażu stopki i mocowania błotników. Zmiany w ramie SPEED dotyczą nie tylko BIG.NINE, ale również BIG.SEVEN dostępnego także z ramą TFS.
RAMA BIG.NINE/SEVEN SPEED N
Rama z techno-formowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach. Rama ma mocowania dla błotników, bagażnika i stopki oraz nową 30,9-mm sztycę, a także hamulec tarczowy mocowany na dolnej rurze tylnego trójkąta.
TEN SAM KSZTAŁT RAMY, RÓZNE KOŁA
BIG.NINE i BIG.SEVEN łączy ten sam kształt ramy i mnóstwo szczegółowych rozwiązań. Każdy z nich jak najlepiej wykorzystuje zalety swoich kół. Koła 29" w rowerze BIG.NINE świetnie przetaczają się przez przeszkody, zapewniają wysoki komfort jazdy i mają znakomitą trakcję. Dla wielu, zwłaszcza osób o niższym wzroście złotym środkiem mogą być koła 27,5" w BIG.SEVEN. Dają one większy komfort, zauważalnie lepszą trakcję oraz płynniejszą jazdę po kamieniach i korzeniach w porównaniu z kołem 26”. Równie ważna jest waga koła. BIG.SEVEN łączy w sobie to, co najlepsze w dwóch pozostałych rozmiarach: jeździ płynniej niż rower z kołami 26” i zyskuje nad rowerem 29” dzięki niższej wadze koła.
GOTOWY NA REGULOWANĄ SZTYCĘ
Niemal wszystkie modele BIG.NINE mają 30,9-mm sztycę i większą powierzchnię połączenia w okolicach rury górnej i pod siodłowej. Dzięki temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę. Wszystkie modele karbonowe i aluminiowe z ramą LITE pozwalają przeprowadzić przewody sztycy wewnętrznie, pozostałe modele wymagają zewnętrznego prowadzenia.
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
NOWOCZESNA GEOMETRIA
Karbonowe i aluminiowe modele BIG. NINE z ramą Lite mają 422-mm zasięg, 73,5° kąt rury pod siodłowej, 70° kąt główki ramy i 80-mm mostek (BIG.NINE – M). Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączy się z siłą spokoju, w sam raz na dzisiejsze wymagające trasy.