Rower górski MERIDA Big.Nine 500 to szybki hardtail z lekką i sztywną aluminiową ramą, gotowy sprostać wielu wymaganiom.
Merida tworzy różne rowery MTB na najcięższe trasy i weekendowe przejażdżki. Znajdź rower dla siebie i stwórz z nim zgrany duet! Ścigaj się z innymi, poprawiaj własne osiągi i ciesz się jazdą w terenie! Pomoże w tym nowy Big.Nine. Rower, który od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili, ma świetną ramę z progresywną geometrią i większy prześwit na opony. Merida Big.Nine 500 to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite, o sportowej geometrii takiej samej jak w czołowych karbonowych maszynach Big.Nine. Rama ma bardziej płaski niż wcześniej kąt główki ramy i bardziej stromy kąt podsiodłowy. Zmiany w geometrii dają większą stabilność w trudnym terenie, jednocześnie jazda Big.Ninem jest pełna frajdy i komfortu. Nowy system doboru rozmiaru ramy pozwala wybrać go ze względu na preferowany styl jazdy.
Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a odpowiednią amortyzację widelec Manitou Markhor Comp 100 mm. Wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port pozwala wprowadzić je przez stery, dając czysty wygląd bez ingerencji w ramę. Możesz polegać na solidnym napędzie Shimano CUES z korbą 36-22 i 11-rzędową kasetą 11-45 oraz na hydraulicznych hamulcach tarczowych Shimano. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC (Tubeless Ready) z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Komfort na trasie zapewniają specjalnie ukształtowane rury tylnego trójkąta, które dobrze tłumią wibracje w terenie, zwiększają go także opony Maxxis Ikon 2,2". Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!
Kupujesz:
Rower górski MERIDA Big.Nine 500 Gunmetal Grey Blue
Rozmiar koła: 29"
Rozmiar ramy: L - 47cm - 19"
Kolor: Szary
Stan: Nowy
Cena katalogowa : 4899,-
GŁÓWNE ZALETY:
- Nowa lekka i sztywna aluminiowa rama Lite IV z komfortową geometrią
- Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
- Amortyzator Manitou Markhor Comp 100 mm
- Przerzutki Shimano CUES U6000, korba Shimano CUES U6002 36-22, 11-rzędowa kaseta Shimano LG400 11-45
- 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano M4100
- Koła 29” Merida Comp CC (Tubeless Ready) dla łatwego przetaczania się przez przeszkody
- Opony Maxxis Ikon 2,2"
- Wewnętrzne prowadzenie przewodów
SPECYFIKACJA:
- MARKA: Merida
- MODEL: Big.Nine 500
- TYP: MTB
- KOLOR: szary/ gunmetal grey/blue
- ROCZNIK: 2024
- KOD PRODUCENTA: L/2401296
- WAGA: -
RAMA:
- MODEL RAMY: Big.Nine TFS IV, materiał: aluminium, standard suportu: BSA, technologia Smooth welding
- ROZMIAR RAMY (WG PRODUCENTA): S, M, L XL, XXL
- MATERIAŁ: Aluminium
- WIDELEC: Manitou Markhor Comp, powietrzny, 100 mm skoku, stożkowy (taperowany), blokada, offset: 51 mm
- DAMPER: -
- SKOK ZAWIESZENIA: -
NAPĘD:
- NAPĘD: 2 x 11
- PRZERZUTKA PRZEDNIA: Shimano CUES U6000
- PRZERZUTKA TYLNA: Shimano CUES U6020, SGS
- MANETKI: Shimano CUES U6000
- KASETA: Shimano LG400, 11-45 T, 11-rzędowa
- MECHANIZM KORBOWY: Shimano CUES U6002, 36-22 T, 170 mm - S, 175 mm - od rozmiaru M wzwyż
HAMULCE:
- TYP HAMULCÓW: Hydrauliczne hamulce tarczowe
- HAMULCE P/T: Shimano M4100, tarcza Shimano RT10, 160 mm
KOŁA:
- ROZMIAR KÓŁ: 29"
- KOŁA: Merida Comp CC, szerokość wewn.: 20 mm, materiał: aluminium
- OPONY P/T: Maxxis Ikon, 29 x 2,2", drut
- RODZAJ OSI (PRZÓD): Shimano QC300, piasta przód: 100 x 9 mm, 32 otwory na szprychy
- RODZAJ OSI (TYŁ): Shimano QC300, piasta tył: 135 x 9 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock
KOMPONENTY:
- KIEROWNICA: Merida Expert CC, materiał: aluminium, szerokość: 720 mm, wznios: 10 mm
- WSPORNIK KIEROWNICY: Merida Comp CC, materiał: aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: 7°, S: 70 mm, M: 80 mm, L: 90 mm, XL: 100 mm, XXL: 110 mm
- SIODŁO: Merida Comp SL, V-mount
- WSPORNIK SIODŁA: Merida Comp CC, materiał: aluminium, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm
- PEDAŁY: VP VPE-891
- OŚWIETLENIE: -
GEOMETRIA:
TECHNOLOGIE:
- X-TAPER HEADTUBE / Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
- SMOOTH WELDING / Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
- INTERNAL CABLE ROUTING / Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
- DOWN TUBE EXIT / Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
- RACELITE 61 ALUMINIUM / Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
- TFS – TECHNO FORMING SYSTEM / Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
- F-MOUNT / Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
- K-MOUNT / Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
- C-MOUNT / Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.
WAŻNE! Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą być nieuwzględnione w specyfikacji rowerów oraz ich zdjęciach.