Nowy rower górski Merida Big Nine 100 rocznik 2021
na osprzęcie Shimano Alivio 2x9s. w rozmiarze 17(M)
Cena: 3399
Rower dostępny, PACZKA 24H
RAMA BIG.NINE TFS III
- materiał: aluminium
- maksymalny rozmiar opon: 29x2.25"
- 135x9mm
- suport BSA
- szlifowane spawy
ROZMIAR RAMY M
KOLOR ANTHRACITE (BLACK)
WAGA 13,35 kg
WIDELEC Suntour XCR32 LOR
- powietrzny
- skok: 100mm
- blokada
- offset: 46mm
- maksymalny rozmiar opon: 29x2.25"
PIASTA PRZÓD Shimano TX505
- 100x9mm
- 32 szprychy
- Centerlock
PIASTA TYŁ Shimano TX505
- 135x9mm
- 32 szprychy
- Centerlock
PRZERZUTKA PRZEDNIA Shimano M2020-TS
PRZERZUTKA TYŁ Shimano Alivio Shadow
- SGS
MANETKA PRZÓD Shimano Altus
MANETKA TYŁ Shimano Altus
MECHANIZM KORBOWY Shimano MT101-2
- 36-22T
WKŁAD SUPORTU FSA TH-7420ST
WOLNOBIEG / KASETA Shimano HG200
- 11-36T
- 9 przełożeń
ŁAŃCUCH KMC M99
SZPRYCHY Czarne stalowe
OBRĘCZ MERIDA COMP CC
- szerokość wewnętrzna: 20mm
- materiał: aluminium
OPONA PRZÓD Maxxis Ikon
- 29x2.2"
- drut
OPONA TYŁ Maxxis Ikon
- 29x2.2"
- drut
DĘTKI Ultralite-29
PEDAŁY VP VPE-891
TARCZA HAMULCOWA TYŁ Shimano RT10
- 160mm
TARCZA HAMULCOWA PRZÓD Shimano RT10
- 180mm
HAMULEC PRZÓD Tektro M275
- 2 tłoczki
HAMULEC TYŁ Tektro M275
- 2 tłoczki
CHWYTY KIEROWNICY MERIDA COMP EC
KIEROWNICA MERIDA EXPERT CC
- materiał: aluminium
- szerokość: 720mm
- wznios: 10mm
STERY MERIDA M2345
MOSTEK MERIDA COMP CC
- materiał: aluminium
- średnica: 31.8mm
- kąt: 7°
ROZMIAR MOSTKA S-70 mm, M-80 mm, L-90 mm, XL-100 mm, XXL-110 mm
SIODŁO MERIDA COMP CC
SZTYCA MERIDA COMP CC
- materiał: aluminium
- średnica: 30.9mm
- cofnięcie: 0mm
OBEJMA PODSIODŁOWA MERIDA COMP QR
Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 100 to model z ramą TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, szeroki zakres przełożeń napęd Shimano, a jazdę po nierównościach ułatwi powietrzny amortyzator SR Suntour XCR32 LOR Air 100 mm. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT-200/Tektro M275. W walce z przeszkodami pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC, a niskie opory toczenia zapewnią opony Maxxis Ikon. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na szybki trening, czy na spokojną wycieczkę, Big.Nine 100 będzie dla Ciebie odpowiednim partnerem.
Zastosowane Technologie:
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TFS - TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
K-MOUNT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.