Zbadaj nieznane zakątki na mapie. Wdrap się na górę, którą widzisz w oddali. Nowa, lekka maszyna o wielkich możliwościach, z hamulcami tarczowymi i oponami o dużej objętości zapewniającymi płynną jazdę, zachęca do szukania nowych wrażeń na szosach.
Zaprojektowany z myślą o ambitnych kolarzach pragnących poprawić swoje wyniki w jeździe szosowej, Contend AR łączy płynną, precyzyjną jazdę z szukaniem przygód na nieznanych trasach. Hamulce tarczowe i spory prześwit opon (do 38c) zapewniają kontrolę nawet na wyboistych drogach. Innowacyjny wspornik siodła D-Fuse tłumi drgania na szosie, zapewniając płynniejszą i przyjemniejszą jazdę oraz zmniejsza uczucie zmęczenia. To prawdziwy all-rounder, dla wszystkich miłośników szos spragnionych przygód.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Wyczynowa wszechstronność na szosie
Specjalnie zaprojektowana uniwersalna geometria zapewnia idealne połączenie szybkich przyspieszeń i pewnej pozycji.
Płynna jazda
Innowacyjny wspornik siodła D-Fuse ogranicza odczuwalne wstrząsy i drgania na drodze, zapewniając płynną jazdę poprawiając komfort i zmniejszając zmęczenie.
Pełna kontrola
Całkowita integracja hamulców tarczowych w standardzie FlatMount i osiami przelotowymi 12 mm z przodu i z tyłu zapewnia bardziej niezawodną siłę hamowania i większą kontrolę, nawet na mokrej drodze i na wybojach.
TECHNOLOGIA ALUXX
Każda aluminiowa rama firmy Giant wykuta w naszej fabryce jest ręcznie spawana, hartowana i dostosowywana do najwyższych standardów obowiązujących w naszej branży. Trzy klasy technologii aluminium - ALUXX SLR, ALUXX SL i ALUXX oferują najbardziej wymagającym użytkownikom niezrównane osiągi i najwyższą jakość.
GEOMETRIA COMPACT ROAD
Pod koniec lat 90. XX wieku Giant radykalnie zmienił kształt ramy, aby zapewnić przewagę zawodowym kolarzom ze swojej drużyny. Pomysł jest genialnie prosty: górna rura, która jest nachylona ku dołowi od główki ramy do rury podsiodłowej, zmniejsza rozmiar przedniego i tylnego trójkąta ramy. Mniejsze trójkąty sprawiają, że rower jest lżejszy i sztywniejszy.
SYSTEM GIANT TUBELESS
System bezdętkowy i opony zapewniają lepszą wydajność, komfort i kontrolę w najbardziej przyjaznym dla użytkownika, niezawodnym oraz integralnym systemie.
WSPORNIK PODSIODŁOWY D-FUSE
Opatentowana kompozytowa rura o przekroju litery D ogranicza wibracje, co zwiększa płynność jazdy i sterowność roweru.
KIEROWNICA D-FUSE
Opatentowana kierownica, która została uformowana na kształt litery D. Wyjątkowy kształt kierownicy i wykorzystanie właściwości materiału sprawiają, że kierownica jest bardziej podatna na ugięcia w dół, pochłaniając wstrząsy i wibracje. Jednocześnie zapewnia większą sztywność, gdy ciągniemy kierownicę do góry na przykład podczas pokonywania stromego podjazdu lub sprintu.
OVERDRIVE
Oryginalna technologia główki ramy Giant, mająca zapewnić precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dla rowerów szosowych dolne o wielkości 1¼” i górne w rozmiarze 1⅛”, a dla rowerów typu off-road dolne o wielkości 1½” i górne - 1⅛”), które współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając optymalną sztywność podczas kierowania rowerem.
- Rozmiary: M
- Kolor: Szary/Czerwony
- Rama: Aluminium Aluxx, Compact Road, suport PowerCore BSA, rura podsiodłowa D-Fuse, wew. prowadzenie pancerzy, mocowanie hamulców tarczowych FlatMount, oś przelotowa 12x142mm
- Widelec: Kompozyt węglowy Advanced, rura sterowa 1 1/2" - 1 1/8" OverDrive z kompozytu węglowego
- Tylny amortyzator: N/A
- Kierownica: GIANT Connect, alu.
- Wspornik kierownicy: GIANT Sport, alu.
- Wspornik siodła: GIANT D-Fuse, alu.
- Siodło: GIANT Contact (Forward), UniClip, DCF (Dynamic Cycling Fit), ParticleFlow
- Pedały: Platformowe z noskami
- Manetki: SHIMANO Sora ST-R3000, 2x9
- Przerzutka przednia: SHIMANO Sora FD-R3000
- Przerzutka tylna: SHIMANO Sora RD-R3000
- Hamulce: TEKTRO MD-C550, tarcze 160/160mm, mech.
- Dzwignie hamulca: SHIMANO Sora R3000
- Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG400, 11-34T, 9s.
- Łańcuch: KMC X9
- Mechanizm korbowy: SHIMANO Sora R3000, 50/34T
- Srodek suportu: SHIMANO BB-RS500
- Obręcze: GIANT S-R2 Disc, Tubeless, alu.
- Piasty: GIANT by Formula Sport Road Disc, oś 12mm, łożyska maszynowe
- Szprychy: SAPIM Leader, 28/28
- Opony: GIANT S-R3 AC, 700X32C, 30TPI
- Waga: 10,20 kg (rozmiar M)
ROZMIAR L JEST IDEALNY DLA WZROSTU OD 171cm DO 181cm
- A, DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm), 500,
- B, KĄT PODSIODŁOWY, , 73,5°,
- C, DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm), 550,
- D, DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm), 150,
- E, KĄT GŁÓWKI RAMY, 72,0°,
- F, WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm), 53,
- G, TRAIL (mm), 59,6,
- H, BAZA KÓŁ (mm), 1011,
- I, DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm), 422,
- J, OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm), 80,
- K, STACK (mm), 574,
- L, REACH (mm), 380,
- M, PRZEKROK (mm), 783,
- N, SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm), 420,
- O, DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm), , 100,
- P, DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm), 172,5,
- Q, ROZMIAR KÓŁ, 700C,
ROWER JEST PO PRZEGLĄDZIE "0" WYREGULOWANY I PRAWIE GOTOWY DO JAZDY, PRZED PIERWSZĄ JAZDĄ TRZEBA PRZYKRĘCIĆ PRZEDNIE KOŁO, KIEROWNICE, SIODEŁKO I PEDAŁY.