Nowy, superlekki, aluminiowy all-rounder zapewnia wyjątkową wszechstronność i pewne prowadzenie. Jego rama i komponenty gwarantują równowagę pomiędzy płynną amortyzacją i jakością precyzyjnej jazdy.
Lekka rama z aluminium ALUXX SL sprawia, że zupełnie nowy Contend SL ma wyważoną geometrię zapewniającą mu dużą wszechstronność. Tylna część roweru jest zaprojektowana z myślą o szybkim przyspieszaniu, a przód zapewnia pewność i kontrolę podczas komfortowej jazdy. Jego wyjątkowe rozwiązania – takie jak kompozytowa sztyca D-Fuse i zwiększony prześwit opon (do 28c) – zapewniają płynną jazdę i równie duże możliwości na bardzo zróżnicowanych szosach, od pagórków po równiny, od gładkiej nawierzchni po wertepy.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Wyczynowa wszechstronność na szosie
Specjalnie zaprojektowana uniwersalna geometria zapewnia idealne połączenie szybkich przyspieszeń i pewnej pozycji.
Płynna jazda
Innowacyjny, kompozytowy wspornik siodła D-Fuse ogranicza odczuwalne wstrząsy i drgania na drodze, zapewniając płynną jazdę poprawiając komfort i zmniejszając zmęczenie.
Pewna kontrola
Klasyczne hamulce szczękowe zapewniają niezawodną siłę hamowania przy niskiej masie i wygodzie użytkowania.
TECHNOLOGIA ALUXX SL
Używamy głównie stopu 6011, co gwarantuje niezwykle korzystną relację wytrzymałości do wagi. Podwójne cieniowanie skutkuje ograniczeniem ciężaru, bez strat dla wytrzymałości.
GEOMETRIA COMPACT ROAD
Pod koniec lat 90. XX wieku Giant radykalnie zmienił kształt ramy, aby zapewnić przewagę zawodowym kolarzom ze swojej drużyny. Pomysł jest genialnie prosty: górna rura, która jest nachylona ku dołowi od główki ramy do rury podsiodłowej, zmniejsza rozmiar przedniego i tylnego trójkąta ramy. Mniejsze trójkąty sprawiają, że rower jest lżejszy i sztywniejszy.
WSPORNIK PODSIODŁOWY D-FUSE
Opatentowana kompozytowa rura o przekroju litery D ogranicza wibracje, co zwiększa płynność jazdy i sterowność roweru.
OVERDRIVE
Oryginalna technologia główki ramy Giant, mająca zapewnić precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dla rowerów szosowych dolne o wielkości 1¼” i górne w rozmiarze 1⅛”, a dla rowerów typu off-road dolne o wielkości 1½” i górne - 1⅛”), które współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając optymalną sztywność podczas kierowania rowerem.
SYSTEM GIANT TUBELESS
System bezdętkowy i opony zapewniają lepszą wydajność, komfort i kontrolę w najbardziej przyjaznym dla użytkownika, niezawodnym oraz integralnym systemie.
- Rozmiary: ML
- Kolor: Czerwony/Czarny
- Rama: Aluminium Aluxx SL, Compact Road, suport PowerCore BB86-PressFit, rura podsiodłowa D-Fuse, zintegrowany zacisk wspornika siodła, wew. prowadzenie pancerzy, mocowanie RideSense
- Widelec: Kompozyt węglowy Advanced, rura sterowa 1 1/2" - 1 1/8" OverDrive z kompozytu węglowego
- Tylny amortyzator: N/A
- Kierownica: GIANT Connect, alu.
- Wspornik kierownicy: GIANT Sport, alu.
- Wspornik siodła: GIANT D-Fuse, kompozyt węglowy
- Siodło: GIANT Contact (Forward), UniClip, DCF (Dynamic Cycling Fit), ParticleFlow
- Pedały: Platformowe z noskami
- Manetki: SHIMANO Tiagra ST-4700, 2x10
- Przerzutka przednia: SHIMANO Tiagra FD-4700
- Przerzutka tylna: SHIMANO Tiagra RD-4700
- Hamulce: TEKTRO TK-B177
- Dzwignie hamulca: SHIMANO Tiagra ST-4700
- Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO Tiagra HG500, 11-34T, 10s.
- Łańcuch: KMC X10-1
- Mechanizm korbowy: SHIMANO Tiagra 4700, 50/34T
- Srodek suportu: SHIMANO BB-RS500, PressFit
- Obręcze: GIANT S-R2, Tubeless, obrabiane CNC, wskaźnik zużycia, alu.
- Piasty: GIANT by FORMULA Sport Road, QR 5mm
- Szprychy: SAPIM Leader, 24/24
- Opony: GIANT Gavia Fondo 2, 700X28C, 60TPI, Tubeless
ROZMIAR L JEST IDEALNY DLA WZROSTU OD 177cm DO 187cm
- A, DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm), 515,
- B, KĄT PODSIODŁOWY, , 73,0°,
- C, DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm), , 560,
- D, DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm), 178,
- E, KĄT GŁÓWKI RAMY, , 72,5°,
- F, WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm), 50,
- G, TRAIL (mm), 58,4,
- H, BAZA KÓŁ (mm), 1002,
- I, DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm), , 412,
- J, OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm), 70,
- K, STACK (mm), , 577,
- L, REACH (mm), , 384,
- M, PRZEKROK (mm), 803,
- N, SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm), , 420,
- O, DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm), 100,
- P, DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm), 172,5,
- Q, ROZMIAR KÓŁ, 700C,
ROWER JEST PO PRZEGLĄDZIE "0" WYREGULOWANY I PRAWIE GOTOWY DO JAZDY, PRZED PIERWSZĄ JAZDĄ TRZEBA PRZYKRĘCIĆ PRZEDNIE KOŁO, KIEROWNICE, SIODEŁKO I PEDAŁY.