Kolarstwo górskie oraz kolarstwo szosowe to dwie najczęściej wybierane dyscypliny jeśli chodzi o rowerzystów. A co powiedziałbyś na połączenie tych dwóch segmentów? Niemożliwe? A jednak! Gravel czy też szutrowiec zdobywa coraz więcej serc różnych rowerzystów. Dlatego otwórz się na nowość i daj skraść sobie serce. Gwarantujemy, że Kross Esker 6.0 to rower, który nie tylko skradnie ci serce. To rower, który odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.
Osprzęt
Jeszcze do niedawna nie istniał osprzęt rowerowy dostosowany do potrzeb rowerów szutrowych. Jednak Shimano GRX odmienił oblicze tego segmentu rowerów i pozwolił na uwolnienie się spod jarzma szosowych klamkomanetek oraz przerzutek tylnych siłą odebranych rowerom MTB. Teraz, tak jak w przypadku gravela, możesz korzystać jednocześnie z dobrodziejstw obydwu światów. Kross Esker 6.0 wyposażony jest w kompletną grupę Shimano GRX działającą w systemie 2x11. Także tarczowe hamulce hydrauliczne to małe dzieło sztuki wywodzące się z Kraju Kwitnącej Wiśni. W przeciwieństwie jednak do Sakury, japońskiej wiśni, Kross Esker 6.0 nie kwitnie tylko w kilku miesiącach i po kilku chwilach jego żywot przemija. Wsiadając na niego będziesz chciał, by ta chwila trwała w nieskończoność. ObręczeDT Swiss stanowiły fundament, na którym zbudowaliśmy nasze koła. Wyposażyliśmy je w sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 37 milimetrów.
Technologie
Rama Kross Esker 6.0 została wykonana przy użyciu aluminium superlite. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy. Ponadto zarówno tylny trójkąt jak i karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie pomagające w zmniejszeniu ilości pracy serwisowej przy wymianie kół. Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Rama
- MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM SUPERLITE
- WIDELEC: CARBON
- TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
Koła
- PIASTA PRZÓD: SHIMANO RS470 12X100
- PIASTA TYŁ: SHIMANO TIAGRA RS470 12X142
- OBRĘCZE: DT SWISS R500
- OPONY: WTB RIDDLER 700X37 COMP TAN
Napęd
- PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO GRX RX810
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO GRX RX812
- HAMULEC PRZÓD: SHIMANO GRX RX400
- HAMULEC TYŁ: SHIMANO GRX RX400
- DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO GRX RX600
- MANETKI: SHIMANO GRX RX600
- SUPORT: SHIMANO BSA BB-RS500
- ŁAŃCUCH: SHIMANO HG601
Komponenty
- KIEROWNICA: ALUMINIUM 440 MM 31.8
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 90MM/31,8/7°
- WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM SP-218
- SIODŁO: WTB VOLT SPORT
- CHWYTY: FIZIK TERRA MICROTEX
- PEDAŁY: BRAK