Wheeler E-Falcon
W roku 2016 WHEELER całkowicie odnowił model E-Falcon. Akumulator o pojemności 555 Wh jest w pełni zintegrowany z dolną rurą ramy. Dysk z serii D firmy BionX zapewnia potężne wsparcie nawet przy niskich prędkościach. Dzięki połączeniu 29-calowych kół i 100-milimetrowego skoku zawieszenia na obu osiach, możesz poruszać się równie szybko i wygodnie na trudnych trasach terenowych. Zwłaszcza, że napęd z grupy Shimano XT oferuje szeroki zakres aż 30 biegów. Opony Continental X-King zapewniają dużą przyczepność, a kolumna kierownicy Radium Expert i widelec amortyzowany Marvel Comp pochodzą od renomowanej firmy Manitou. Hamulce tarczowe MT-4E z Magury. Aby wszystkie informacje były widoczne na pierwszy rzut oka, WHEELER wyposażył również E-Falcon w nowy wyświetlacz na kierownicy od BionX.
Innowacyjne rozwiązania
- ITS-TECHNOLOGY: Dzięki zwiększeniu średnicy silnika elementy magnetyczne są umieszczone dalej na zewnątrz i w konsekwencji poruszają się z większą prędkością styczną. ITS w znaczący sposób przyczynia się do 250% wyższej wydajności ciągłej.
- TECHNOLOGIA MCR: Zwiększając średnicę silnika, potrzebne jest mniej energii elektrycznej do generowania momentu obrotowego. Dzięki temu rozwiązaniu silnik jest lżejszy, a MCR jest głównym czynnikiem przyczyniającym się do 250% wyższej wydajności ciągłej.
- TECHNOLOGIA STC: Dłuższe szprychy umożliwiają bardziej dynamiczną pracę koła z większą elastycznością w pionie, co zapewnia większy komfort, lepszą przyczepność i lepszą przyczepność na trudnym szlaku.
- NSC-TECHNOLOGY: Konstrukcja, która nie podlega obciążeniom dynamicznym, pozwala na zastosowanie wyjątkowo lekkich obudów silników o wyjątkowo wąskim profilu.
- TECHNOLOGIA PSG: Sprawdzona technologia czujnika siły nacisku na pedał jest rdzeniem układu napędowego BionX i zapewnia płynną i naturalną jazdę
Wyświetlacz DS3
- kolorowy wyświetlacz transfleksyjny
- obrotowy mechanizm mocujący
- gumowe osłony po bokach dla bezpiecznej obsługi
- różne możliwości montażu
- wielojęzyczne menu
Sterownik RC3
- Inteligentny, wielofunkcyjny sterownik, opcjonalnie działający jako samodzielny pilot bez wyświetlacza.
Bateria zintegrowana z ramą
- pojemna bateria o mocy 555Wh pozwala na jeszcze większy zasięg na jednym ładowaniu
- bateria zintegrowana z dolną rurą ramy
- szybki i łatwy demontaż, uniwersalny rozmiar
- mechanizm zamka w ramie zapobiega kradzieży baterii
- solidne połączenia wtykowe
Dane techniczne:
- Przełożenia: 30 BIEGÓW
- Rama: STOP ALUMINIUM 6061, HYDROFORMOWANA.
- Widelec: MANITOU MARVEL COMP, 29"
- Amortyzator: MANITOU RADIUM EXPERT, 190mm LENGTH
- Mostek: LEVELNINE RACE, BARBORE: 31.8mm, 1 1/8"
- Ster: GLORYWHEEL SI-110
- Kierownica: LEVELNINE Race, 700mm, 9’
- Przerzutka tylna: SHIMANO XT RD-M781 SGS SHADOW DESIGN, 10-BIEGÓW
- Przerzutka przednia: SHIMANO XT FD-M781, DIRECT MOUNT,
- Manetka: SHIMANO XT SL-M780
- Dźwignie hamulca: MAGURA MT-4E
- Korba: SHIMANO XT FC-M780, HOLLOWTECH, 42-32-24 ZĘBÓW
- Wkład suportu: SHIMANO BB-RS500
- Pedały: WELLGO LU-C015
- Sztyca: LEVELNINE RACE, 31.6x350mm
- Siedzisko: SELLE ROYAL SIRIO MAN 1204HRN
- Felgi: ALEXRIMS AI-02, 32 HOLES, 29"
- Piasta przednia: SHIMANO XT HB-M758, 32 HOLES, THRU AXLE
- Kaseta tylna: SHIMANO CS-HG50, 11-36 ZĘBÓW, 10-BIEGOWA
- Łańcuch: SHIMANO CN-HG54
- Opony: CONTINENTAL X-KING 29.5x2.20
- Silnik: BIONX D-SERIES MOTOR, 250W, THRU AXLE
- Bateria: BIONX, CZĘŚCIOWO ZINTEGROWANA, LI-ION, 48.1V, 11.6 AH, 555Wh
- Zasięg: MAX. 100km
- Waga: 22.3KG
Rower elektryczny Wheeler E-Falcon. Stan wizualny i techniczny idealny, na życzenie prześlę zdjęcia na adres e-mail. Rower garażowany przez cały rok. Całkowity przebieg od nowości to jedynie 2000 km. Jedynym niewielkim mankamentem jest brak kluczyka zabezpieczającego baterie, nie wpływa to jednak na funkcjonalność roweru. W razie jakichkolwiek pytań pozostaje do dyspozycji. Poniżej kilka zdjęć.