Vector Vortex to najlepszy elekryczny rower terenowy! Dzięki silnikowi o mocy 10.000, który jest umieszczony nieprzypadkowo pośrodku ramy, ma on idealną równowagę masy! Rama jest wystarczająco duża, aby pomieścić dwie osoby! Vortex ma tak duży moment obrotowy, że możesz wspinać się na najbardziej strome góry, jakie możesz znaleźć!
Opcje
- Przednie światła
- Opcja pedałowania
- Tylna zębatka o wysokim momencie obrotowym
- Tylna zębatka o dużej prędkości
- Tylne światło
- Róg
- Kluczyk zapłonu
- 2 porty USB do ładowania
- Stojak
- Dodatkowa ładowarka
Czarny to domyślny kolor ramy i felg. Inne kolory są dostępne na życzenie.
Przegląd
Vector Vortex jest przeznaczony do jazdy w terenie, w górach, w lesie lub na polach, gdzie inne motocykle ucierpiałyby z powodu przegrzania lub braku mocy. Rower został przetestowany z obciążeniem 150 kg na ekstremalnych wzgórzach w Alpach i udowodnił, że potrafi pokonać każdy teren! Ze względu na miejsce montażu silnika rower ma idealną równowagę masy i ciągłe napięcie łańcucha, niezależnie od tego, czy tylne zawieszenie jest obciążone, czy nie! Stosując silnik o stosunkowo niskiej prędkości obrotowej wraz z kontrolerem prędkości fali sinusoidalnej osiągnęliśmy całkowicie cichy układ napędowy! Możesz jeździć dzień i noc, nawet nie zauważony!
Wydajność
W zaledwie 5 minut możesz wymienić tylną zębatkę na zębatkę mniejszą lub większą i uzyskać wyższą prędkość maksymalną lub przyspieszenie, możesz dostroić ten rower do nowego stylu jazdy w prosty i łatwy sposób! Dzięki mocy szczytowej 10.000 W i wadze 59 kg otrzymujesz dwudziestokrotnie wyższy stosunek mocy do masy niż w przypadku standardowych marek e-MTB. Przyspieszenie od 0 do 50 km / hw mniej niż 3 sekundy! Możesz robić slajdy na kółkach ile chcesz!
Podczas gdy inni muszą stosować dodatkowe przekładnie redukcyjne lub bardzo małe przednie koła łańcuchowe, aby uzyskać wystarczający moment obrotowy na tylnym kole, Vortex ma duży moment obrotowy przez cały czas. Bezpośredni bieg z silnika na tylne koło - wysoka wydajność i trwałość! Bez użycia małej zębatki przedniej nasz e-rower pozostaje cichy nawet przy dużej prędkości!
Kontrola
Vortex ma bezpośrednie połączenie łańcucha między silnikiem a tylnym kołem. Oznacza to, że rower może czerpać korzyści z hamowania odzyskowego i natychmiast reagować na polecenia kierowcy, ponieważ napięcie łańcucha jest stale obecne. W 90% sytuacji hamowania wystarcza hamowanie regeneracyjne, aby obniżyć prędkość nawet bez użycia hamulców mechanicznych! Możesz dostosować siłę hamowania regeneracyjnego w kilka sekund za pomocą telefonu komórkowego lub całkowicie ją wyłączyć. Hamowanie regeneracyjne nie tylko oszczędza twoje klocki hamulcowe, ale także przywraca do 30% energii z powrotem do akumulatora! Rower jest również wyposażony w unikalny przedni układ hamulcowy z podwójnymi zaciskami, zapewniający ekstremalne hamowanie przy dużej prędkości, oraz hydrauliczny hamulec tylny z 4 tłokami, zapewniający maksymalną siłę hamowania, gdy jest to potrzebne!
Komfort
Rower elektryczny Vortex jest wyposażony w widelec powietrzny i amortyzator o dużym skoku, dzięki czemu jazda w terenie jest wygodna. Możesz regulować napięcie wstępne, odbicie, kompresję zarówno z przodu, jak i z tyłu, w zależności od preferencji! Geometria ramy pozwala zachować naturalną pozycję ciała, dzięki czemu unika się bólu pleców lub szyi po jeździe nawet w ekstremalnych warunkach.
Zasięg
Testowaliśmy szlaki w Alpach, aby sprawdzić rzeczywisty zasięg e-roweru Vortex na jednym ładowaniu. Test ten udowodnił, że na jednym ładowaniu rower może pokonać ponad 90 km agresywnej jazdy w terenie z zyskiem ponad 4500 metrów wysokości! Ta rekordowa wydajność stała się możliwa dzięki wysokiej wydajności układu napędowego.
Rama
Rurowa konstrukcja ramy została zbudowana z potencjałem trzykrotnego obciążenia, aby mieć pewność, że poradzi sobie w najtrudniejszym terenie. Rama jest wystarczająco mocna dla 2 osób, więc możesz podwieźć swojego przyjaciela lub partnera. W porównaniu do innych marek ram z blach, rama Vortex ma większą sztywność. W przypadku upadku osłony boczne można wymienić w ciągu kilku minut, ponieważ nie przenoszą one żadnych obciążeń konstrukcyjnych i są wykonane z lekkiego i niedrogiego materiału. Twój rower będzie wyglądał jak nowy z nowym zestawem osłon bocznych nawet po latach jazdy!
Podwozie i tylny wahacz wykonane są z wysokiej jakości stali o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie. Wszystkie naprężone części są poddawane analizie MES i testom naprężeń. Rama jest pomalowana proszkowo i jest dobrze chroniona przed wodą, więc deszcz, śnieg lub lód Cię nie zatrzymają.
Bateria
Najnowocześniejsza bateria składa się z 300 oddzielnych ogniw litowo-jonowych Panasonic 18650 PF i Samsung 25R, zapewniając najlepszy stosunek ceny do wydajności / prądu rozładowania. Te same komórki są używane przez Teslę dla modeli S i X! Przy wadze zaledwie 14,9 kg / 34 funty zapewnia 3,2 kWh energii - wystarczającej do naładowania baterii smartfona ponad 200 razy!
Dzięki inteligentnemu systemowi zarządzania akumulatorem (BMS) akumulator może obsłużyć ponad 600 cykli ładowania, zanim straci zaledwie 20% swojej początkowej pojemności. A 600 cykli to 60 000 km! Baterię można wymienić. System BMS śledzi każde ogniwo i sprawdza napięcie, prąd i temperaturę. Chroni akumulator przed przeładowaniem, nadmiernym rozładowaniem, krótkimi obwodami, przegrzaniem i może zrównoważyć ogniwa, gdy jest to potrzebne! Każdy akumulator przechodzi serię testów i jest sprawdzany pod kątem ochrony przed przeładowaniem / rozładowaniem, a także testów wibracyjnych przed zainstalowaniem na rowerze!
Zasięg podróży nie stanowi już problemu. Urządzenie Vector można naładować od 0 do 100 procent w ciągu 120 minut - ze standardowego gniazdka.
Konserwacja
Aby uzyskać najlepsze wrażenia z jazdy, zalecamy sprawdzanie ciśnienia powietrza, śrub, hamulców, szprych i łańcucha przed każdą jazdą. Co 10 godzin jazdy w terenie zalecamy czyszczenie i smarowanie łańcucha. Każdego roku lub co 50 - 100 godzin jazdy zalecamy serwisowanie widelca, amortyzatora i hamulców, aby zapewnić długą żywotność elementów roweru. Serwis można wykonać w dowolnym lokalnym sklepie rowerowym.
Specyfikacja techniczna
Tryby zasilania: Przełącznik 3 trybów mocy (Eco, Normal, Boost) z ograniczeniem prędkości; można zaprogramować
Maksymalna moc: 10.000 Watt +
Maksymalna prędkość: 80 kmh + / 50 mph +
Prędkość maksymalna w trybie Eco: 25 km / h dla UE
Zasięg: 200 km + / 120 mi + (średnia prędkość 35 km / h, bez pedałowania)
Pojemność baterii: 3,2 kWh
Napięcie akumulatora: 72 V.
Waga: 59 kg
Czas ładowania: 120 min
Układ napędowy
Silnik: niestandardowy silnik 50 mm magnesy neodymowe 16 biegunów, 850 obr./min
Kontroler: niestandardowy Kelly 7230, 300 amperów
Widelec: Niestandardowe powietrze DNM USD8SA, skok 200 mm
Amortyzator tylny: sprężyna 650/850 funtów, 220 mm DNM Palnik 2S
Hamulce z przodu: niestandardowe hydrauliczne podwójne zaciski Tektro Auriga, tarcze 203 mm
Hamulce z tyłu: niestandardowy hydrauliczny tłok TPR Zurich 4, wirnik 203 mm
Koła
Przód: 24-calowa obręcz aluminiowa z podwójną ścianą lub 19-calowa aluminiowa obręcz moto Tył: 17-calowa aluminiowa obręcz moto
Powyższy opis jest chroniony prawem autorskim. Żadna część powyższego tekstu nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób bez zgody autora.