UWAGA – ROWER z 50% rabatem od ceny sklepowej
13 170zł Rower model 2017+ 1500zł akcesoria (likwidacja ograniczenia prędkości + lokalizator + zapięcie AXA) = 14 670zł CENA SKLEPOWA.
Rower jest używany, zakupiony u polskiego dystrybutora (faktura do wglądu) i są widoczne normalne ślady użytkowania.
Przebieg: 365 km (ciągle w użyciu więc może trochę wzrosnąć) , rower posiada gwarancję do 12.12.2019r.
Rower posiada najwyższej klasy komponenty - kluczowe przy tak szybkim i mocnym rowerze elektrycznym. Nowy silnik Boscha w połączeniu z 500W baterią zapewnia bardzo przyzwoity zasięg (sam robiłem trasy po 85km z przyczepką z 2 dzieci) i fenomenalne osiągi. W ruchu miejskim na ulicy można spokojnie osiągać 40km/h co prawie eliminuje ryzykowne wyprzedzanie przez samochody. W terenie pod strome górki rower nie tylko podjeżdża ale także przyśpiesza :) Do tego dyskretny wygląd nie rzuca się w oczy :)
Silnik : Bosch Performance CX, 36 V / 250 W - NAJWYŻSZY MODEL BOSCH
Wyświetlacz : Bosch Intuvia LCD,
Bateria : Bosch PowerPack Li-Ion 36 V, 13,4 Ah (500 Wh)
Zasieg : do 150 km
Przerzutki :Shimano Deore XT M780 , 10-G Shimano Deore XT
Oświetlenie : Busch + Müller Lumotec IQ2 Eyc
Rama : Bosch V2, Aluminium
Opony : Schwalbe Marathon Racer, 40-622
Hamulce : Shimano Deore XT M8000, hydraulische Scheibenbremse
Przedni widelec amortyzowany: Univega Centershock - idealny na miasto i lekki teren
Do roweru dokładam gratis:
- ogranicznik prędkości– likwidacja fabrycznego ograniczenia prędkości – dodatkowy moduł likwidujący ograniczenie prędkości do 25km/h montowane we wszystkich nowych rowerach elektrycznych w UE. Moduł jest najwyższej klasy – można go wpinać nie naruszając gwarancji, nie przekłamuje też wskazań prędkościomierza. Cena detaliczna 700zł
- zapięcie na koło AXA– dodatkowe zabezpiczenie przed kradzieżą przy tak drogim rowerze zawsze mile widziane
- Lokalizator GPS w lampce tylnej –jak już ukradną to wiadomo zawsze, gdzie jest. Mało kto podejrzewa stosowanie lokalizatorów w rowerach. „Must have” przy rowerach elektrycznych.
Rower jak wszystkie elektryki ma dość sporą wagę. Ma to znaczenie tylko dla ludzi którzy nie jeździli na rowerach elekrycznych gdyż wspomaganie z ogromną nawiązką likwiduje ten problem. Nawet po schodach wjeżdża prawie sam gdy się go wprowadza w trybie "walk". Jest to jeden z lżejszych modeli - topowy osprzęt, lekki amortyzator poprawiają ten parametr.
Rower jest praktycznie nowy - jedyne otarcie to od linki hamulcowej – widoczne na zdjęciu. W trakcie normalnej jazdy i tak nie widoczne zwłaszcza po zabezpieczeniu go taśmą izolacyjną.
Link do strony producenta:
https://www.univega.com/en/models/2018/e-allround-sport-1/geo-e-30-4.html
Możliwy odbiór osobisty w centrum Poznania.