Talaria - STING XXX
✅Mamy profesjonalny polski zespół obsługi posprzedażnej, więc kupuj z pewnością.
✅Pełne bezpieczeństwo śledzenia przesyłki.
⭐⭐⭐⭐⭐
Wszystkie ceny wliczone w cenę.
Pięknie zapakowana przesyłka dotarła bezpiecznie.
Zazwyczaj dotarcie do UE zajmuje około 48-55 dni.
Pomimo tego, że jest najmniejszym i najlżejszym modelem w gamie Talaria, XXX oferuje pełnowymiarowy akumulator 60V 40Ah (2.4kWh), który znajduje się wzdłużnie wewnątrz aluminiowego podwozia tego innowacyjnego nowego roweru, aby zapewnić optymalny rozkład masy.
XXX jeździ na 19-calowym przednim i 17-calowym tylnym kole, co skutkuje wysokością siedzenia wynoszącą zaledwie 805 mm i czyni go idealnym dla młodszych rowerzystów poszukujących najlepszego zasięgu i osiągów dostępnych w kategorii elektrycznych rowerów terenowych.
W pełni regulowane przednie i tylne zawieszenie oraz czterotłoczkowe zaciski hamulcowe uzupełniają bezkompromisową listę atrybutów XXX, która obejmuje prędkościomierz LED, znacznik kluczyka RFID, reflektor LED, w pełni zintegrowane dwufunkcyjne tylne światło LED, blokadę kierownicy i ładowarkę sieciową 600 W, która w pełni naładuje XXX w zaledwie cztery godziny.
XXX reprezentuje wyjątkową jakość i wydajność w tym przedziale cenowym, więc z pewnością znajdzie ogromną rzeszę fanów wśród młodszych rowerzystów.
Marka: Talaria
Nazwa modelu: Talaria xxx
Typ silnika: Chłodzony powietrzem IPM (wewnętrzny magnes trwały)
Typ kontrolera : FOC
Napięcie znamionowe: 60V (DC)
Moc znamionowa: 2500 W
Moc szczytowa: 5000 W
Maksymalny moment obrotowy: 34N.m
Moment obrotowy tylnego koła: 233N.m (48T)
Maksymalna wydajność: 92%
Przełożenie: 1:6.85 (48T)
1. przekładnia: Pas synchroniczny
2. przekładnia: Łańcuch
Dane akumulatora: 60V /40Ah
Ogniwa akumulatora: 21700 ogniw marki LG (40 Ah)
Panel instrumentów: 3,5-calowy kolorowy ekran LCD TFT
Hamowanie regeneracyjne: 4-poziomowy, regulowany odzysk energii
Materiał ramy: Stop aluminium 6061
Proces produkcji ramy: Wytłaczanie profili aluminiowych (ciśnienie 6000 ton)
System oświetlenia: LED
Przednie zawieszenie: Niestandardowe, wysokowydajne zawieszenie hydrauliczne z regulowanym skokiem 200 mm
Tylne zawieszenie: Skok tylnego zawieszenia 85 mm, skok koła 160 mm
Marka i rozmiar opon - przód: CST FR.70/90-17; Tył: CST 80/90-17
Prędkość maksymalna: 75 km/h
Zasięg: 100 km (40 Ah)
Waga netto: 59 kg (40 Ah) wraz z akumulatorem
Wymiary pojazdu: 1850 mm x 770 mm x 1080 mm
Wysokość siedzenia: 810 mm
Rozstaw osi: 1235 mm
Długość kierownicy: 760 mm
Minimalny prześwit: 255 mm
Maksymalna ładowność: 100 kg
Zdolność pokonywania wzniesień: 45
Jedną z ostatnich innowacji w modelu Talaria STING jest pominięcie paska napędowego w łańcuchu napędowym. Zamiast paska zastosowano bezpośrednią przekładnię, która łączy silnik elektryczny z łańcuchem napędowym. Dzięki precyzyjnie wykonanym kołom zębatym o wysokiej dokładności, przekładnia pracuje jeszcze ciszej i jest trwalsza niż jakikolwiek system napędu pasowego. Nadszedł czas, aby pożegnać się z lękiem przed zerwanym paskiem.
Z całkowicie nową ramą, która została zaprojektowana z myślą o zwrotności, lekkości i kompaktowości. Rama ta wykorzystuje stop aluminium 6061 i proces kucia pod ciśnieniem 6000 ton w celu uzyskania wysokiej wytrzymałości na rozciąganie. Rower gwarantuje bezpieczną, przyjemną i nieustraszoną jazdę nawet w najtrudniejszym terenie.
Deska rozdzielcza jest wyposażona w wyświetlacz 3,5-calowy kolorowy ekran LCD TFT o wysokim kontraście, który zapewnia kierowcom wyraźny obraz wyświetlanych danych przy niskim zużyciu energii. Deska rozdzielcza wykorzystuje komunikację CAN do przesyłania danych z BMS akumulatora i sterownikiem silnika. Menu wyświetlacza zapewnia szereg informacji, w tym prędkość maksymalną/średnią, zasięg, dane akumulatora, tryb jazdy, kody błędów, poziom regeneracji i inne. Kreska jest również regulowana, aby umożliwić różne ustawienia dla różnych rozmiarów kół, rozmiarów zębatek, poziomów regeneracji silnika oraz zmianę między KM/H i MPH w celu zwiększenia kompatybilności roweru.
Główny napęd Stinga wykorzystuje przekładnię zębatą o małym przełożeniu zamiast paska napędowego, który można znaleźć w Sur-Ron. Pasek napędowy jest elementem serwisowym, który zużywa się z czasem i jest podatny na uszkodzenia spowodowane kamieniami, żwirem i skokami. Przekładnia Stinga została zaprojektowana tak, aby wytrzymać całe życie motocykla i wymaga wymiany oleju tylko co 600 mil.
Tylne zawieszenie DNM o konstrukcji wielowahaczowej. Progresywne powiększenie dla różnych stylów jazdy. Lekki odwrócony widelec przedni DNM.
Czas ładowania 2,5-3,5 godziny
Kontroler jest mózgiem Talaria STING. Został zmodernizowany pod kątem odporności na uderzenia, przeciwdziałania zakłóceniom, precyzyjnej kontroli napięcia i prądu rozładowania EABS, kontroli błędów, ochrony przed wysoką i niską temperaturą, ochrony przed rozbieganiem i inteligentnej regeneracji energii. Zapewnia to kierowcy potężne, ekscytujące i bezpieczne wrażenia z jazdy z myślą o długowieczności.
Oznaczenie CE. Samochód nie posiada certyfikatu COC; nie może być zarejestrowany i licencjonowany w Europie.
Ten elektryczny motocykl jest odpowiedni dla żądnych przygód rowerzystów.