WITAM!
DO SPRZEDANIA MAM ROWER HOLENDERSKI W IDEALNYM STANIE SPARTA RXSZE WSPOMAGANIEM ELEKTRYCZNYM.
ROWER O RAMIE 53CM DLA OSÓB O WZROŚCIE W PRZEDZIALE 170-185CM
WYGODNE STEROWANIE ZNAJDUJĄCE SIĘ PRZY PRAWEJ MANETCE.
POSIADA FUNKCJĘ PARKOWANIA Z MANETKĄ GAZU , PARKOWANIE DO PRZODU.
POSIADA HAMULCE SZCZĘKOWE HYDRAULICZNE FIRMY MAGURA.
ROWER POSIADA POJEMNĄ BATERIĘ 12Ah!!!!!!!!!!!!!!
ROWER W IDEALNYM STANIE TECHNICZNYM I WIZUALNYM.
ROWER ZAPEWNIA KOMFORTOWĄ I DYNAMICZNĄ JAZDĘ.
- ROZMIAR RAMY: 53CM
- RODZAJ RAMY: ALUMINIUM
- ROZMIAR KOŁA: 28’’, KOŁA ALUMINIOWE WZMACNIANE
- OPONY: SCHWALBE
- PRZERZUTKI: SHIMANO DEORE 10
- OPIS STEROWNIKA:
5 TRYBÓW WSPOMAGANIA : 1. ECO, 2.CRUISE 3. TOUR 4. SPORT 5. POWER
POSIADA WSKAŹNIK ZUŻYCIA BATERII
WSKAŹNIK TEMPERATURY, GODZINĘ, LICZNIK
- HAMULCE: SZCZĘKOWE HYDRAULICZNE
- SIODEŁKO: ŻELOWANE
- WIDELEC: AMORTYZOWANY
- PIASTA TYŁ: PRZERZUTKI SHIMANO DEORE 10
- PIASTA PRZÓD:-
- BATERIA: 36V
- OŚWIETLENIE: ZINTEGROWANE Z WIDELCEM, WŁĄCZANIE AUTOMATYCZNE PRZÓD I TYŁ
- WYPOSAŻENIE: ORYGINALNA ŁADOWARKA, ZABEZPIECZENIE NA TYLNYM KOLE AXA, GUMY NA BAGAŻNIK.
- KIEROWNICA: REGULACJA WIELOKIERUNKOWA
- NAPĘD: TYLNA PIASTA ION 36V 250W
PRZED KLIKNIĘCIEM KUP TERAZ PROSZĘ O KONTAKT W CELU SPRAWDZENIA DOSTĘPNOŚCI
ROWER POSIADA NORMALNE ŚLADY UŻYTKOWANIA.
ROWER ZOSTAŁ DOKŁADNIE SPRAWDZONY GOTOWY DO JAZDY
KONTAKT:
TEL. 732 775 275
TRANSPORT:
KURIEREM GRATIS!!!!!!!!!!! ( płatność przy odbiorze)
Rower pakowany w całości.
Rowery elektryczne to swego rodzaju nowość w rowerowym świecie, która wywołuje fascynację i ciekawość, ale też wzbudza kontrowersje i pytania o to, czy rower elektryczny to nadal rower. Jakby na niego nie patrzeć, zawsze pozostanie on idealnym połączeniem wygody ze zdrowym i ekologicznym stylem życia. Jak działa ta hybrydowa maszyna?
Poruszanie się na nim umożliwiają dwa rodzaje napędu – tradycyjny, czyli siła naszych mięśni, oraz dodatkowy, czyli silnik elektryczny. Ten drugi napęd może być umieszczony w piaście roweru (tylnej lub przedniej) albo w korbie. Silnik zasilany jest akumulatorem elektrycznym, który ładujemy, podłączając dołączony przez producenta zasilacz do zwykłego gniazdka. Siła wspomagania w rowerze elektrycznym (czyli moc silnika) regulowana jest za pomocą elektronicznego sterownika. Parametry pracy silnika określane są za pomocą zwykłej manetki lub konsoli w formie wyświetlacza LED lub LCD lub dobierane są automatycznie przez system.