ROMET RAMBLER - zelektryfikowany
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
74V/84Vmax | 45A | 3kW | LiPo 400Wh + BMS | Ładowarka 3.5A | +83km/h |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
- idealny do pracy i rekreacji dla każdej osoby, w każdym wieku
- prędkość maksymalna ponad 83km/h
- moment obrotowy 60Nm max, przyspieszy do 50km/h pod górkę, pod którą na zwykłym rowerze jechałem 7km/h z językiem na wierzchu
- po płaskim od 0 do 50km/h rozpędza się do 5 sekund z pedałowaniem
-Manetka obrotowa, dzięki której możemy przyspieszać kiedy tylko chcemy i odpowiednio dozować moc. Możemy ciągle jechać 10km/h jak i 50km/h bez pedałowania
-Przyciski na kierownicę (do dowolnego użycia - np. tempomat, wybór prędkości i tp. czerwony użyty jest jako włącznik rowera)
-Ładowarka 3.5A i BMS czuwają nad bezpieczną pracą akumulatora, bezpiecznie wyłączą jego działanie, gdy napięcie spadnie poniżej minimalnego, lub się naładuje. Samo ładowanie trwa zazwyczaj 30minut
-Akumulator pozwala nam przejechać ze średnią prędkością 40km/h około 10km (w tym parę odcinków z prędkością 70km/h, pod górki 50km/h, zakręty 20-30km/h). Ze średnią prędkością 30km/h zasięg zwiększa się do 20km. Poniżej 30km/h i ze sporadycznym używaniem manetki (np. tylko wpomaganie pod górki), możemy cieszyć się zerowym zmęczeniem nawet do 40km
-Sterownik - niezawodny, z dodatkowymi opcjami jak wybór 3 róznych prędkości, tempomat, bieg wsteczny, hamowanie silnikiem i tp.
-Całośc jest prosta w obsłudze. Możliwe jest pełne modyfikowanie - inny silnik, inny akumulator, inna manetka, więcej przełączników, komputerek pokładowy, latarka działająca na akumulator itp . Możliwe jest też proste przerobienie w taki sposób, aby torbę można było odczepić od rowera i zabrać ze sobą na ładowanie np. w hotelu.
Przejechałem na nim około 800km i mogę mówić o tym sprzęcie same dobre rzeczy, do póki bateria nie padnie ;)
łańcuch, wolnobieg, przerzutka i opona wymieniana
Silnik:
- 10x6
- Nine Continent RH2806
- 3000W max
Sterownik:
-GT 1500W, 48-84V, 45A
- 3000W max
Akumulator:
- LiPo Turnigy hardcase
- łacznie 20s1p
- 5000mAh
- 84V max, 74V nominalne
-zgromadzona moc 400Wh
ROWER:
-romet rambler
-amortyzacja przód
-tylne koło ma grube szprychy
-Przerzutki używane tylko dwie przednie (średnia i "najcięższa")
stwierdziłem, że więcej przełożeń nie ma sensu przy takich specyfikacjach, ale nie powinno być większych problemów z przerobieniem i używaniem wszystkich 7 + 3 przerzutek (wszystko jest zamontowane, tylko połączyć, wyregulować i działa)
TORBA:
-wodoodporna + dodatkowe zabezpieczenie - kapturek, który można wyciągnąć z kieszonki i założyć na całą torbę
-w środku w miarę solidnie, choć na większych dziurach czasami akumulator podskoczy - nic złego się nie dzieje
-trzy kieszonki na zamek i jedna na rzep (z tyłu)
-na mocnym bagażniku rowerowym
DOSTAWA LUB ODBIÓR
Możliwe sprawdzenie sprzętu w akcji, więcej zdjęć lub filmik
Więcej informacji pod mailem kacperzarzycki98@gmail.com lub facebook.com/kacper.zarzycki