Czy szukasz niezawodnego elektrycznego roweru trekkingowego, który sprosta codziennym dojazdom do pracy lub długim weekendowym wycieczkom? Model Trekking 6 HIGH jest właśnie stworzony z myślą o Tobie! Dzięki potężnemu silnikowi Yamaha PW-ST oraz wydajnemu akumulatorowi o pojemności 630 Wh, bez trudu pokonasz nawet strome wzniesienia, niezależnie od tego, czy przewożysz ciężki bagaż. Co więcej, na pewno starczy Ci energii, by zakończyć swoją podróż. W zestawie znajdziesz także praktyczne akcesoria, takie jak uchwyt na bagaż, skuteczne oświetlenie i solidna podpórka, co zapewni Ci pełen komfort podczas wszystkich Twoich przygód.
✅ DANE TECHNICZNE:
- SILNIK: Yamaha, system PW-ST, 250 W, 70 Nm, 25 km/h
- WYŚWIETLACZ: Yamaha, przełącznik boczny, 1,7" LCD, 7 funkcji
- AKUMULATOR: InTube, 630 Wh
- RAMA: Haibike, aluminium 6061, Yamaha InTube 630, interfejs HD, aluminium 6061
- WIDELEC: SR Suntour, NEX E25-HLO, blokada, sprężyna stalowa, skok 63 mm, aluminiowa rura sterowa 1 1/8" - 1 1/2" stożkowa
- CRANK ARM: Haibike, kuta, aluminiowa
- HAMULEC (PRZÓD): Alhonga, HT474, hydrauliczne hamulce tarczowe
- HAMULCE (TYŁ): Alhonga, HT474, hydrauliczne hamulce tarczowe
- DĘTKA: zawór Dunlop
- OBRĘCZ: Schürmann, Yak25, z oczkami, podwójna ścianka, aluminium
- OBRĘCZ ZACISKOWA: szybkozamykacz, szybkozamykacz, 34,9 mm
- PRZEKŁADNIA TYLNA: Shimano, Deore M4120
- DŹWIGNIA ZMIANY PRZEŁOŻEŃ: Shimano, Deore M4100, przełącznik spustowy
- HAMULEC DOLNY: zintegrowany z silnikiem
- ZĘBATKA: Shimano, CSM4100, 11 - 42 zęby
- ŁAŃCUCH: KMC, e10S
- ŁAŃCUCH: Stal, 38 zębów
- DŹWIGNIA HAMULCA: Alhonga, HT474, aluminium
- TARCZA HAMULCOWA (PRZÓD): Alhonga, DXR1806, 180 mm
- TARCZA HAMULCOWA (TYŁ): Alhonga, DXR1806, 180 mm
- OPONA: Schwalbe, Al Grounder Performance, 60-584, 27,5 x 2,4 cala
- PRZEDNIA PIASTA: Piasta aluminiowa
- PIASTA TYLNA: Alu Nabe, standard 6-śrubowy
- SZPRYCHY: Sapim, Leader
- KIEROWNICA: XLC, Topflat, 720 mm
- UCHWYTY: XLC, Comfort bo3
- STEM/MOSTEK: XLC, Alu, A-head
- HEADSET: Feimin, A-Head Tapered, łożysko kulkoweCane Creek, Viscoset, aluminium
- ŁOŻYSKO: XLC, Trekking
- SZTYCA PODSIODŁOWA: XLC, aluminium, patent, 31,6 mm
- PEDAŁY: VP, E461, aluminiowe, z odblaskiem
- ŚWIATŁO PRZEDNIE: Haibike, Skybeamer 150, 50 lm
- ŚWIATŁO TYLNE: AXA, Juno Ebike
- DYNAMO: przez akumulator systemowy
- BAGAŻNIK: Massload, Systemgepäckträger
- BŁOTNIKI: Eurofender, Tempo, ChromoplasticsSKS, Chromoplastics
- STOPKA: Ursus, Mooi, tylna podstawka
- DOPUSZCZALNA WAGA CAŁKOWITA: 130,0 kg
✅ ALUMINIOWA RAMA
Rama HAIBIKE Trekking 6 High została starannie wykonana z lekkiego i wytrzymałego aluminium. Jej projekt opiera się na koncepcji zapewniającej zarówno komfort, jak i stabilność, dzięki czemu rower doskonale sprawdza się zarówno podczas codziennych dojazdów, jak i długich wycieczek trekkingowych.
✅ MOCNE OŚWIETLENIE
Rower HAIBIKE Trekking 6 High jest wyposażony w zaawansowany system oświetlenia, który obejmuje potężny reflektor przedni Haibike Skybeamer oraz kompaktową lampkę tylną AXA Juno E-bike. Skybeamer został specjalnie zaprojektowany dla e-rowerów marki Haibike, zapewniając doskonałą widoczność w warunkach nocnych i przy słabym oświetleniu. Natomiast lampka tylna AXA Juno E-bike, spełniając normy niemieckiej StVZO, szeroko rozprasza światło, znacząco zwiększając bezpieczeństwo i widoczność rowerzysty nawet do odległości 500 metrów.
✅ SILNIK ELEKTRYCZNY
Rower HAIBIKE Trekking 6 High jest wyposażony w silnik Yamaha PW-ST System o mocy 250 W, który generuje maksymalny moment obrotowy wynoszący 70 Nm. Dzięki tej konfiguracji, rower osiąga prędkość do 25 km/h. Silnik ten słynie z zapewniania płynnego i naturalnego wsparcia podczas jazdy, co jest szczególnie przydatne na stromych wzniesieniach i w trudniejszym terenie. To sprawia, że rower ten stanowi doskonały wybór dla osób poszukujących niezawodnego e-roweru trekkingowego, zarówno do codziennych dojazdów, jak i dłuższych wycieczek.
✅ LICZNIK PRĘDKOŚCI
Rower HAIBIKE Trekking 6 High został wyposażony w wyświetlacz Yamaha Side Switch o przekątnej 1.7", który umożliwia wygodne śledzenie kluczowych informacji związanych z jazdą. Dzięki temu urządzeniu użytkownik ma błyskawiczny dostęp do danych, takich jak prędkość, stan naładowania baterii, przejechany dystans czy wybrany tryb wsparcia. Wyświetlacz ten cechuje się dobrą czytelnością i intuicyjnością obsługi, co znacząco zwiększa komfort korzystania z e-roweru.
✅ PRZERZUTKI
Układ przerzutek w rowerze Haibike Trekking 6 High, oparty na komponentach Shimano Deore, gwarantuje doskonałą jakość i wydajność. Kasetę zębatek Shimano CSM4100 charakteryzuje rozpiętość od 11 do 42 zębów, co zapewnia szeroki zakres przełożeń, idealny zarówno do jazdy miejskiej, jak i terenowej. Dźwignia zmiany przełożeń Shimano Deore M4100 umożliwia płynne i precyzyjne zmiany biegów, co podnosi komfort jazdy oraz efektywność przekładni.
Tylny przerzutnik Shimano Deore M4120, kompatybilny z systemami 10- i 11-biegowymi, wyróżnia się solidną konstrukcją i doskonałą reakcją na zmiany przełożeń, co ma kluczowe znaczenie w różnych warunkach jazdy. Ta kombinacja komponentów zapewnia niezawodność i efektywność, niezależnie od stylu jazdy i rodzaju terenu, po którym się poruszasz.
✅ HAMULCE
Tarcze hamulcowe Alhonga HJ-DXR1806, o imponującej średnicy 180 mm, wykorzystane w rowerze Haibike Trekking 6 High, zostały wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej i są zamocowane przy użyciu standardowych sześciu śrub (standard IS). Ich konstrukcja zapewnia doskonałą wydajność hamowania oraz jest kompatybilna z większością systemów hamulcowych. Materiał użyty do produkcji tarcz hamulcowych oraz sposób ich montażu odgrywają kluczową rolę w efektywnym rozpraszaniu ciepła oraz zapewnieniu stabilnego i niezawodnego działania hamulców. To aspekty szczególnie istotne w przypadku rowerów elektrycznych i trekkingowych, takich jak Haibike Trekking 6 High.
✅ SIODEŁKO
Siodło XLC Trekking w rowerze Haibike Trekking 6 High cieszy się uznaniem ze względu na swój komfort i wysoką jakość, szczególnie w kontekście użytkowania miejskiego oraz na drogach. Jego konstrukcja zapewnia nieco pochyloną pozycję siedzenia, co znacząco podnosi wygodę podczas jazdy. Rama siodła wykonana jest ze stali, co przekłada się na jego trwałość i stabilność. Sztyca podsiodłowa XLC, wykonana z aluminium o średnicy 31,6 mm, jest lekka, ale jednocześnie wytrzymała, co ma istotne znaczenie dla efektywności jazdy rowerowej.