Rower elektryczny LAPIERRE OVERVOLT HT 5.5 (M)
LAPIERRE
Przebieg 2417km przebiegu! Minimalne ślady użytkowania!
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Lapierre OVERVOLT HT 5.5 jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Lapierre OVERVOLT HT 5.5 nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Mniej znaczy więcej
Lapierre OVERVOLT HT 5.5 jest rowerem MTB z przednim amortyzatorem. Jest najbardziej uniwersalnym rowerem który sprawdzi się zarówno w terenie górskim, w lesie czy na drodze asfaltowej. Dzięki zastosowaniu przedniej amortyzacji, siła mięśni jest efektywnie przekazywana na koło. Rower jest lżejszy od podobnych konstrukcji z podwójnym zawieszeniem. Przedni amortyzator posiada skok równy 120 mm.
Lekka i prosta w obsłudze przerzutka
W rowerze Lapierre OVERVOLT HT 5.5 znajdziesz przerzutkę zewnętrzną Shimano Acera , która zapewnia precyzję zmiany biegów i łatwość regulacji. Dzięki temu, że obsługuje zewnętrzne zębatki, możliwa jest zmiana zestopniowania przełożeń w zależności od potrzeb użytkownika. Dodatkowo przerzutka zewnętrzna jest lekka i prosta w konserwacji.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Yamaha PW-SE możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Yamaha PW-SE jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Łączność Bluetooth®
Silnik Yamaha PW-SE to model znajdujący się pomiędzy silnikami PW-TE oraz PW-X w ofercie tego producenta. PW-SE został stworzony z myślą o jeździe zarówno w warunkach miejskich jak i bardziej wymagającym terenie oraz osobach uprawiających regularnie sport. Maksymalna kadencja w tym modelu została podniesiona do 110 obrotów na minutę, a maksymalny moment obrotowy wynosi 70 Nm. Posiada on trzy czujniki: nacisku na pedały (torque), prędkości oraz obrotu korby. Zaawansowane algorytmy odczytują z nich dane w czasie rzeczywistym dla zapewnienia najbardziej płynnej jazdy. Bluetooth wbudowany w silnik w połączeniu z systemem Haibike eConnect daje zupełnie nowe możliwości.
36V system zasilania
Silnik roweru Lapierre OVERVOLT HT 5.5 jest zasilany napięciem 36V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Solidne zasilanie roweru
Posiadając akumulator naładowany do pełna, mogą Państwo przejechać nawet do do 100 kilometrów na raz! Jego pojemność wynosi 500 Wh . Pracuje on na napięciu 36V i został umieszczony wewnątrz ramy . Dzięki temu rower na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Akumulator jest wykonany w technologii litowo-jonowej. Nie posiada efektu pamięci oraz waży zaledwie kilka kilogramów. Można go doładować w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie pojemności. Jest on zamykany na kluczyk (w zestawie), dlatego dostęp do niego będzie miał tylko właściciel. Jak go naładować? Za pomocą ładowarki dołączonej do roweru. Ładowanie jest możliwe zarówno z akumulatorem w ramie, jak też po wyjęciu go z roweru. Osoby zainteresowane informacjami dotyczącymi obliczania realnego zasięgu oraz parametrów dotyczących akumulatorów w rowerach elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułu pt „Ile kilometrów mogę przejechać na pełnej baterii?”, który znajduje się w naszej bazie wiedzy.
Bardzo mocna ładowarka
Czas ładowania akumulatora w Lapierre OVERVOLT HT 5.5 do poziomu 80 – 100% trwa zaledwie 5 godzin! Ładowarka Yamaha 4A , którą znajdą Państwo w zestawie wygląda jak nieco większy zasilacz do laptopa. Po 700-800 cyklach ładowania akumulator powinien utrzymać około 60 – 80% oryginalnej pojemności. Więcej na temat ładowania oraz dbania o akumulator opisaliśmy w artykule pt. "Jak użytkować baterię w rowerze elektrycznym?", który znajduje się w Bazie Wiedzy.
Parametry jazdy w zasięgu Twojego wzroku
Wyświetlacz Yamaha w Lapierre OVERVOLT HT 5.5 wyświetla następujące parametry: prędkość maksymalną, kadencję, prędkość chwilową, ilość przejechanych kilometrów podczas wycieczki, prędkość średnią, lilometry przejechane ogółem (ODO), szacowany zasięg, aktualny tryb wspomagania, pojemność baterii, bieżącą godzinę. Dzięki gniazdu USB, masz możlwiość naładować Grmina, smartfon lub dowolne małe urządzenie zasilane portem USB (5V).
Dobry i prosty w obsłudze hamulec tarczowy
Shimano MT200 to bardzo dobry rodzaj hamulca dla początkujących rowerzystów. Zostały one wykonane w technologii One Way Bleeding (znanej z dużo droższych modeli), która zwiększa żywotność, wydajność oraz ułatwia obsługę serwisową. Dwupalcowa dźwignia z regulacją wychylenia Reach Adjust pozwala ustawić odległość klamki od kierownicy, aby móc zahamować w każdej chwili. Klocki są odsunięte od tarczy o 40% w stosunku do modelu MT400 dla ułatwienia regulacji. Jednocześnie Model MT200 zachowuje do 90% siły hamowania droższego modelu.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - SR Suntour XCM 34 Coil LO-R 120mm
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na Lapierre OVERVOLT HT 5.5 odciążasz swoje stawy oraz dłonie.
- Rama: OVERVOLT YAMAHA SUPREME 5 ALLOY BOOST
- Widelec: SR SUNTOUR XCM 34 COIL LO-R 15AH THRU AXLE 110MM 27.5'' 120mm TRAVEL
- Silnik: Yamaha PW-SE System, 250W, 25km/h, 70Nm
- Wyświetlacz: LCD DISPLAY
- Bateria: 500Wh
- Dźwignia zmiany biegów / hamulców: SHIMANO ALTUS SLM2010 9s
- Hamulec (przedni): SHIMANO MT200
- Hamulec (tylny): SHIMANO MT200
- Tarcza: SHIMANO SMRT10 180mm/ 180mm CENTERLOCK
- Łańcuch: KMC 9 Spd X9
- Opony: SCHWALBE SMART SAM K-GUARD 27.5x2.6
- Obręcz kola: LAPIERRE eAM+ 32H 584-35c
- Kierownica: LAPIERRE ALLOY 6061 W: 740mm R: 25mm Ø: 31.8mm
- Chwyty: VELO LOCK-ON
- Mostek: LAPIERRE ALLOY 0° Ø: 31.8mm L: 45mm
- Siodło: XLC by DDK
- Wspornik (Sztyca): LAPIERRE ALLOY Ø: 31.6mm L: 350mm
- Pedały: FPD NW-91K
- Korba: LAPIERRE OVERVOLT YAMAHA 32T 170mm
- Kaseta: SUNRACE CSM090 9s 11-36T
- Przerzutka: SHIMANO ACERA RDM3000GS 9s SHADOW
- Piasta przednia: SHIMANO MT400 BOOST THRU AXLE
- Piasta tylna: SHIMANO MT400 BOOST THRU AXLE
- Rozmiar Kół: 27.5"
- Rok modelowy: 2020
- Płeć użytkownika: Uniwersalna
LAPIERRE OVERVOLT HT 5.5 - 2417km przebiegu