KROSS TRANS HYBRID
Rowery trekkingowe to jedne z najczęściej wybieranych w Polsce rowerów. I wcale nas to nie dziwi, bo to doskonałe rowery do wielu różnych zastosowań. Od dojazdów do pracy, przez podróżowanie po mieście, a na długich wycieczkach rowerowych kończąc. Dlatego sprawdzoną konstrukcję postanowiliśmy wyposażyć w napęd elektryczny. Tak powstał KROSS Trans Hybrid – rower elektryczny, który zabierze Cię dalej niż sięga Twój wzrok.
Wsparcie na każdym kilometrze
KROSS Trans Hybrid został wyposażony w wysokiej jakości napęd elektryczny Bafang. Ten umieszczony w tylnej piaście silnik elektryczny doda Ci mocy wtedy, kiedy będziesz tego najbardziej potrzebować. Pokonywanie podjazdów, czy szybka jazda po płaskich odcinkach trasy jeszcze nigdy nie były tak przyjemne. A dzięki pojemnej baterii Phyllion SF-06S pokonanie wielu kilometrów bez ładowania nie będzie stanowiło nawet najmniejszego wyzwania.
Uzupełnieniem napędu elektrycznego jest ten klasyczny, oparty na trzyrzędowej korbie oraz tylnej przerzutce Shimano Deore obsługującej 9 przełożeń. Takie połączenie umożliwiło uzyskanie aż 27 biegów umożliwiających dobranie idealnego połączenia, dostosowanego do terenu, w którym aktualnie się znajdziesz. Za bezpieczne hamowanie odpowiadają klasyczne hamulce tarczowe hydrauliczne. Takie rozwiązanie pozwoli Ci na ich łatwy serwis niezależnie od miejsca, w jakim się aktualnie znajdujesz. 28 calowe koła ułatwią Ci pokonywanie miejskich krawężników oraz korzeni, a opony Mitas Flash V66 o szerokości 47 milimetrów zapewnią doskonałe właściwości jezdne w każdych warunkach w tym i na mokrej nawierzchni.
Stworzony dla wygody
E-bike KROSS Trans Hybrid został stworzony z myślą o wygodzie. Dlatego jego rama została wykonana z aluminium performance, które jest doskonałym połączeniem niskiej wagi oraz sztywności i odporności na uszkodzenia. Wyposażyliśmy go także w zwiększający komfort podczas jazdy po korzeniach, czy nierównościach na drodze amortyzator SR Suntour Nex o skoku 63 milimetry. Całość uzupełniają też liczne akcesoria, których zadaniem jest zwiększenie możliwości roweru. Dlatego wyposażyliśmy go w bagażnik umożliwiający montaż sakw. Posiada także wygodną stopkę umożliwiającą postawienie roweru bez opierania go o ścianę oraz oświetlenie.
Specyfikacja
Rama i widelec:
- wykończenie lakieru: połysk
- materiał ramy: aluminium performance
- widelec: SR Suntour NEX LO
- skok widelca: 63 mm
- tylny amortyzator: brak
- skok tylnego amortyzatora: brak
Napęd:
- przerzutka przód: brak
- przerzutka tył: Shimano ACERA T3000
- manetki: Shimano ALIVIO M3100
- korba: Shimano FC-E6100
- koronki: 38T/170 mm
- kaseta/ wolnobieg: Shimano HG200
- zakres kasety/ wolnobiegu: 11-32T
- ilość przełożeń: 9
- suport: brak
- łańcuch: Shimano E6070
Koła:
- piasta przód: Shimano ACERA M3050
- piasta tył: Shimano ACERA M3050
- obręcze: Kross
- opony: Mitas Flash V66 47-622
Hamulce:
- hamulec przód: Shimano MT200
- hamulec tył: Shimano MT200
- dźwignie hamulca: Shimano MT200
- tarcze hamulca: Shimano RT10 (180)
Komponenty:
- kierownica: aluminium 660 mm 31.8
- wspornik kierownicy: aluminium 90 mm/31,8 REG
- siodło: Selle Royal
- wspornik siodła: aluminium 27,2x400
- stery: FP-H856B2;1-1/8"-1.5"
- chwyty: Herrmans Adrenalin
- pedały: FP-210ZU
System e-bike:
- silnik: Shimano E6110
- bateria: Simplo 504 WH
- wyświetlacz: Shimano SC-E6100C
waga: 24 kg