KROSS TRANS HYBRID
Rowery trekkingowe to jedne z najczęściej wybieranych w Polsce rowerów. I wcale nas to nie dziwi, bo to doskonałe rowery do wielu różnych zastosowań. Od dojazdów do pracy, przez podróżowanie po mieście, a na długich wycieczkach rowerowych kończąc. Dlatego sprawdzoną konstrukcję postanowiliśmy wyposażyć w napęd elektryczny. Tak powstał KROSS Trans Hybrid – rower elektryczny, który zabierze Cię dalej niż sięga Twój wzrok.
Wsparcie na każdym kilometrze
KROSS Trans Hybrid został wyposażony w wysokiej jakości napęd elektryczny Bafang. Ten umieszczony w tylnej piaście silnik elektryczny doda Ci mocy wtedy, kiedy będziesz tego najbardziej potrzebować. Pokonywanie podjazdów, czy szybka jazda po płaskich odcinkach trasy jeszcze nigdy nie były tak przyjemne. A dzięki pojemnej baterii Phyllion SF-06S pokonanie wielu kilometrów bez ładowania nie będzie stanowiło nawet najmniejszego wyzwania.
Uzupełnieniem napędu elektrycznego jest ten klasyczny, oparty na trzyrzędowej korbie oraz tylnej przerzutce Shimano Deore obsługującej 8 przełożeń. Takie połączenie umożliwiło uzyskanie 24 biegów umożliwiających dobranie idealnego połączenia, dostosowanego do terenu, w którym aktualnie się znajdziesz. Za bezpieczne hamowanie odpowiadają hamulce tarczowe Shimano MT200, które gwarantują dobrą modulację, łatwość i skuteczność hamowania. 28 calowe koła ułatwią Ci pokonywanie miejskich krawężników oraz korzeni, a opony Mitas Flash V66 o szerokości 47 milimetrów zapewnią doskonałe właściwości jezdne w każdych warunkach w tym i na mokrej nawierzchni.
Stworzony dla wygody
E-bike KROSS Trans Hybrid został stworzony z myślą o wygodzie. Dlatego jego rama została wykonana z aluminium performanceStop Aluminium Performance 6061 to wysoka sztywność i odporność na złamania, a zarazem lekkość typową dla aluminium., które jest doskonałym połączeniem niskiej wagi oraz sztywności i odporności na uszkodzenia. Wyposażyliśmy go także w zwiększający komfort podczas jazdy po korzeniach, czy nierównościach na drodze amortyzator SR Suntour Nex o skoku 63 milimetry. Całość uzupełniają też liczne akcesoria, których zadaniem jest zwiększenie możliwości roweru. Dlatego wyposażyliśmy go w bagażnik umożliwiający montaż sakw. Posiada także wygodną stopkę umożliwiającą postawienie roweru bez opierania go o ścianę oraz oświetlenie.
Uwaga: W przypadku korzystaniu z licznika bezprzewodowego zamontowanego na rowerze elektrycznym, mogą występować zakłócenia pracy wybranych funkcji licznika przy pracy elementów elektrycznych roweru. Do roweru elektrycznego sugerujemy zakup licznika przewodowego.
Rama i widelec
- WYKOŃCZENIE LAKIERU: MATOWY
- MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM PERFORMANCE
- WIDELEC: SR SUNTOUR NEX
- SKOK WIDELCA: 63MM
- TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
- SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA: BRAK
Napęd
- PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO TOURNEY TY710
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO DEORE M592
- MANETKI: SHIMANO EF505
- KORBA: ALUMINOWE
- KORONKI: 48T-38T-28T/170MM
- KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO HG31
- ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU: 11-32T
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 24
- SUPORT: BAFANG
- ŁAŃCUCH: KMC HV700
Koła
- PIASTA PRZÓD: GL-B43F-DS
- PIASTA TYŁ: BAFANG G120.250.DC
- OBRĘCZE: KROSS
- OPONY: 700X45C
Hamulce
- HAMULEC PRZÓD: SHIMANO MT200
- HAMULEC TYŁ: SHIMANO MT200
- DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO EF505
- TARCZE HAMULCOWE: DISC (160MM)
- TARCZE HAMULCOWE TYŁ: POWER (160)
Komponenty
- KIEROWNICA: STEEL 600MM
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM REGULOWANY
- SIODŁO: KROSS D2201
- WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 27,2X350
- STERY: FP-H805A; 1 1/8"
- CHWYTY: KROSS GRIPEN
- PEDAŁY: FP-910
System e-bike
- SILNIK: BAFANG G120.250.DC
- BATERIA: PHYLION SF-06S
- WYŚWIETLACZ: BAFANG HMI DP E12.UART