Rower elektryczny KROSS Soil Boost 1.0 630 Grafit 2022
Elektryczne rowery enduro cieszą się coraz większą popularnością. Dlatego wychodząc naprzeciw rynkowym trendom i chcąc zaoferować sprzęt wysokiej klasy w przystępnej cenie stworzyliśmy KROSS Soil Boost 1.0 630. Od dzisiaj będzie to twój najlepszy towarzysz w każdej sytuacji – na krętych singlach, leśnych ścieżkach i wymagających zjazdach. E-bike to zupełnie nowy świat, który będzie dla ciebie doskonałym uzupełnieniem klasycznego roweru.
KROSS Soil Boost 1.0 630 w 2022 roku to kontynuacja myśli przyświecającej nam przy projektowaniu poprzednich generacji tego roweru.
Rower elektryczny KROSS Soil Boost 1.0 630
Rozmiar koła: 27,5"
Rozmiar ramy: S - 16"
Kolor: Szary / Czarny
Stan: nowy
Shimano Steps
KROSS Soil Boost 1.0 wyposażony w komponenty Shimano Steps EP800. Jest to niezwykle wydajny napęd elektryczny wspomagający kolarza podczas długich wypraw oraz na stromych podjazdach. Bateria o pojemności 630Wh zapewnia moment obrotowy 85 Nm. Taka pojemność baterii pozwala na pokonanie nawet 145 kilometrów. Na kierownicy został zamontowany specjalny wyświetlacz Shimano STEPS SC-EM800, na którym wyświetlane są parametry dotyczące jazdy.
Osprzęt
W KROSS Soil Boost 1.0 zastosowano napęd Shimano Deore M6000. Ten napęd japońskiego producenta pracuje w systemie 1x12 i zapewnia mocne trzymanie łańcucha nawet na największych wybojach dzięki wydajnemu sprzęgłu w tylnej przerzutce. Rower full suspension taki jak KROSS Soil Boost 1.0 to dwa działające we współpracy ze sobą amortyzatory.
W jego przypadku zastosowano przedni amortyzator SR Suntour AION 35 LOR ze skokiem 150 milimetrów oraz tylny damper Rockshox Deluxe Select R. Dodatkowo, w koronie widelca znajduje się możliwość jego zablokowania, poprawiając efektywność pedałowania na płaskich odcinkach trasy. By poprawić zachowanie roweru podczas bardziej technicznych zjazdów zamontowano w nim droper post TranzX. Dzięki temu łatwiej będzie ci ustawić KOMa na segmencie zjazdowym na okolicznej trasie. Koła złożono na obręczach WTB Scraper i40 i i30 o średnicy 27,5 i 29 cala. Na nie założono opony WTB Trail Boss.
SPECYFIKACJA:
- WYKOŃCZENIE LAKIERU: POŁYSK
- MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM PERFORMANCE
- WIDELEC: SR SUNTOUR AION 35 LOR
- SKOK WIDELCA: 150MM
- TYLNY AMORTYZATOR: ROCK SHOX DELUXE SELECT R
- SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA: 210X50MM
- PRZERZUTKA PRZÓD: BRAK
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO DEORE M6000
- MANETKI: SHIMANO DEORE M6100
- KORBA: FSA-CK751
- KORONKI: 38T/170MM
- KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO DEORE M6000
- ZAKRES KASETY / WOLNOBIEGU: 10-51T
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 12
- SUPORT: BRAK
- ŁAŃCUCH: SHIMANO M6000
- PIASTA PRZÓD: SHIMANO MT400 15X110
- PIASTA TYŁ: SHIMANO MT410 12X148
- OBRĘCZE: WTB ST I40/I30
- OPONY: WTB TRAIL BOSS 29X2.4/27,5X2.6
- HAMULEC PRZÓD: SHIMANO MT520
- HAMULEC TYŁ: SHIMANO MT520
- DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO MT501
- TARCZE HAMULCOWE: SHIMANO EM300 (203)
- TARCZE HAMULCOWE TYŁ: SHIMANO EM300 (180)
- KIEROWNICA: ALUMINIUM 780 MM 35
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 55MM/35/0°
- SIODŁO: WTB VOLT SPORT
- WSPORNIK SIODŁA: DROPPER POST KSP900I 150
- STERY: FP-H856B2;1-1/8"-1.5"
- CHWYTY: KROSS STABLE
- PEDAŁY: BRAK
- SILNIK: SHIMANO EP800
- BATERIA: SIMPLO 630 WH
- WYŚWIETLACZ: SHIMANO SC-EM800
Technologie
Rama KROSS Soil Boost 1.0 wykonana została z aluminium performance. W ramie zastosowano wewnętrzne prowadzenie linek, dzięki czemu uzyskano estetyczną i elegancką ramę. Wewnętrzne prowadzenie linek pozwala także na łatwiejsze utrzymanie roweru w czystości oraz minimalizuje ryzyko zaczepienia linką o korzenie w terenie.
Do roweru elektrycznego sugerujemy zakup licznika przewodowego.
TECHNOLOGIE:
RVS / REVO VIRTUAL SUSPENSION / Nasze autorskie zawieszenie oparte na wirtualnym punkcie obrotu. Wraz z ruchem tylnego koła środek obrotu zawieszenia zmienia swoje położenie umożliwiając działanie niezależne od sił napędu i hamowania. Dzięki temu RVS eliminuje bujanie przy pedałowaniu i zachowuje czułość przy każdym położeniu, co przekłada się na doskonałą przyczepność.
T-HEAD TUBE / Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
INNER CABLE ROUTING / Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem.
RHS SYSTEM / W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
DISC BRAKES / Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
BOOST 12X148 / Zwiększona szerokość o 6mm w stosunku do piast 142mm pozwala odsunąć od siebie kołnierze piasty i rozstawić szerzej szprychy. Efektem jest zwiększona sztywność całego koła. Linia łańcucha odsunięta o 3mm na zewnątrz pozwala na zastosowanie szerszych opon. Nawet do 3”.
POST MOUNT / Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
SMOOTH WELDING / Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.