Rower elektryczny KROSS Soil Boost 1.0 630 Grafit 2022 to e-bike enduro które cieszy się coraz większą popularnością.
Dlatego wychodząc naprzeciw rynkowym trendom i chcąc zaoferować sprzęt wysokiej klasy w przystępnej cenie KROSS zbudował Soil Boost 1.0 630. Od dzisiaj będzie to twój najlepszy towarzysz w każdej sytuacji – na krętych singlach, leśnych ścieżkach i wymagających zjazdach. E-bike to zupełnie nowy świat, który będzie dla ciebie doskonałym uzupełnieniem klasycznego roweru.
Kupujesz:
Rower elektryczny KROSS Soil Boost 1.0 630
Rozmiar koła: 27,5"
Rozmiar ramy: L - 19"
Kolor: Szary / Czarny
Stan: nowy
Cena katalogowa : 18499zł
Silnik Shimano Steps
KROSS Soil Boost 1.0 wyposażony w komponenty Shimano Steps E8000. Jest to niezwykle wydajny napęd elektryczny wspomagający kolarza podczas długich wypraw oraz na stromych podjazdach. Bateria o pojemności 630Wh zapewnia moment obrotowy 70Nm. Taka pojemność baterii pozwala na pokonanie nawet 145 kilometrów. Na kierownicy został zamontowany specjalny wyświetlacz Shimano STEPS SC-E8000, na którym wyświetlane są parametry dotyczące jazdy.
W KROSS Soil Boost 1.0 użyto napęd Shimano Deore M6000, w systemie 1x10, zapewnia mocne trzymanie łańcucha nawet na największych wybojach dzięki wydajnemu sprzęgłu w tylnej przerzutce. Rower full suspension taki jak KROSS Soil Boost 1.0 to dwa działające we współpracy ze sobą amortyzatory. Mamy tu przedni amortyzator SR Suntour AION 35 LOR ze skokiem 35 milimetrów oraz tylny damper Rockshox Deluxe Select R. Dodatkowo, w koronie widelca znajduje się możliwość jego zablokowania, poprawiając efektywność pedałowania na płaskich odcinkach trasy. By poprawić zachowanie roweru podczas bardziej technicznych zjazdów zamontowano w nim droper post TranzX. Koła złożono na obręczach WTB Scraper i40 o średnicy 27,5 cala z oponami WTB Trail Boss o szerokości 2,6”.
SPECYFIKACJA:
- WYKOŃCZENIE LAKIERU: POŁYSK
- MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM LITE
- WIDELEC: SR SUNTOUR AION 35 LOR
- SKOK WIDELCA: 150MM
- TYLNY AMORTYZATOR: ROCK SHOX DELUXE SELECT R
- SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA: 210X50MM
- PRZERZUTKA PRZÓD: BRAK
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO DEORE M6000
- MANETKI: SHIMANO DEORE M6000
- KORBA: FSA-CK751
- KORONKI: 38T/170MM
- KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO DEORE M4100
- ZAKRES KASETY / WOLNOBIEGU: 11-42T
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 10
- SUPORT: BRAK
- ŁAŃCUCH: SHIMANO E6090
- PIASTA PRZÓD: SHIMANO MT400 15X110
- PIASTA TYŁ: SHIMANO MT400 12X148
- OBRĘCZE: WTB SCRAPER I40
- OPONY: WTB TRAIL BOSS 27,5X2.6 TCS
- HAMULEC PRZÓD: SHIMANO MT500
- HAMULEC TYŁ: SHIMANO MT520
- DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO MT501
- TARCZE HAMULCOWE: SHIMANO RT30 (203)
- KIEROWNICA: ALUMINIUM 780 MM 35
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 55MM/35/0°
- SIODŁO: WTB VOLT SPORT
- WSPORNIK SIODŁA: TRANZX JD-YSP23J 412X125; 30,9
- STERY: FP-H856B2;1-1/8"-1.5"
- CHWYTY: KROSS STABLE
- PEDAŁY: BRAK
System e-bike
- SILNIK: SHIMANO E8000
- UMIEJSCOWIENIE SILNIKA: CENTRALNE
- MOC SILNIKA: 250W
- BATERIA: SIMPLO 630 WH
- PRODUCENT BATERII: SIMPLO
- UMIEJSCOWIENIE BATERII: ZINTEGROWANA
- POJEMNOŚĆ ZNAMIONOWA BATERII AH/WH: 17,5AH / 630WH
- NAPIĘCIE ZNAMIONOWE: 36V
- ŁADOWARKA: 36V / 4A
- OGNIWA: LI-ION
- CZAS ŁADOWANIA DO 80% (H): 3,5
- CZAS ŁADOWANIA DO 100% (H): 6
- ZASIĘG [KM]: 100
- PRZEWIDYWANA ŻYWOTNOŚĆ POWYŻEJ 60% POJEMNOŚCI( ILOŚĆ CYKLI ŁADOWANIA): 1000
- WSKAŹNIK POZIOMU NAŁADOWANIA: NIE
- ZAMEK BATERII: TAK
- TRYBY WSPOMAGANIA: BOOST, TRAIL, ECO
- WALK-ASSIST: TAK
- WEJŚCIE USB: NIE
- WYŚWIETLACZ: SHIMANO SC-E8000
- LICZNIK ROWEROWY: TAK
- SPEŁNIANIA NORMY UE DOTYCZĄCĄ ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH EN15194/EPAC/ISO4210-2: TAK
Rama e-bike KROSS Soil Boost 1.0 wykonana została z aluminium lite. To ulepszony stop aluminium 6061, będącym doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością oraz niską masą. Charakteryzuje go wysoka odporność na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. By zapewnić mu możliwie najniższą wagę każdą rurkę w ramie poddano cieniowaniu. W ramie zastosowano wewnętrzne prowadzenie linek, dzięki czemu uzyskaliśmy estetyczną i elegancką ramę. Wewnętrzne prowadzenie linek pozwala także na łatwiejsze utrzymanie roweru w czystości oraz minimalizuje ryzyko zaczepienia linką o korzenie w terenie.
Uwaga: W przypadku korzystaniu z licznika bezprzewodowego zamontowanego na rowerze elektrycznym, mogą występować zakłócenia pracy wybranych funkcji licznika przy pracy elementów elektrycznych roweru. Do roweru elektrycznego sugerujemy zakup licznika przewodowego.
TECHNOLOGIE:
RVS / REVO VIRTUAL SUSPENSION / Nasze autorskie zawieszenie oparte na wirtualnym punkcie obrotu. Wraz z ruchem tylnego koła środek obrotu zawieszenia zmienia swoje położenie umożliwiając działanie niezależne od sił napędu i hamowania. Dzięki temu RVS eliminuje bujanie przy pedałowaniu i zachowuje czułość przy każdym położeniu, co przekłada się na doskonałą przyczepność.
T-HEAD TUBE / Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
INNER CABLE ROUTING / Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem.
RHS SYSTEM / W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
DISC BRAKES / Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
BOOST 12X148 / Zwiększona szerokość o 6mm w stosunku do piast 142mm pozwala odsunąć od siebie kołnierze piasty i rozstawić szerzej szprychy. Efektem jest zwiększona sztywność całego koła. Linia łańcucha odsunięta o 3mm na zewnątrz pozwala na zastosowanie szerszych opon. Nawet do 3”.
POST MOUNT / Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
SMOOTH WELDING / Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.