Rower elektryczny Kross Soil Boost 1.0 27,5"
Rower elektryczny Soil Boost 1.0 to pomysł dla tych, którzy pragną wypośrodkować zakup środka transportu pomiędzy rowerem a samochodem. Soil Boost 1.0 to elektryczny rower, który doskonale sprawdzi się do jazdy po różnych powierzchniach, bez względu na to, czy są one równe, czy charakteryzują się np. nachyleniem terenu. Świetnie sprawdza się na długie trasy, ponieważ można je przebyć spokojnie i stosunkowo szybko.
Rower ten jest dostępny w różnych rozmiarach, dlatego można go dobrać do własnych preferencji oraz swojego wzrostu. Rozmiar kół jest stały i wynosi 27,5’’, ale długość ramy można już dobierać. Może ona wynosić 16, 17, 18 lub 19’’. W związku z tym może się też zmieniać długość rury podsiodłowej: 410, 440, 470 i 500 mm. Sama konstrukcja ramy jest bardzo nowoczesna i tak pomyślana, aby mogła być w pełni dostosowana do potrzeb roweru elektrycznego.
Rama roweru została zbudowana ze stopu Aluminium Performance, dlatego cechuje się dużą lekkością, a to jest mile widziane przy pokonywaniu długich i wymagających tras. Zawieszenie, jakie zostało tu zastosowane, to RockShox – zostało ono tak pomyślane, aby komfort w czasie jazdy był jak największy. Nie sposób nie wspomnieć także o kołach, które zostały specjalnie wzmocnione, aby możliwe było wykorzystywanie roweru na różnych trasach, bez względu na powierzchnię. Piasta przednia to Modus JA176F o długości 15x110 mm, a piasta tylna to Modus JA252R o długości 12x148 mm. Zamontowane tutaj opony to Schwalbe Nobby Nic Performance 27,5’’x2,8’’.
Cały napęd w rowerze jest obsługiwany przez elementy Shimano i są to: przerzutka tylna Shimano Deore RD-M6000, przednie i tylne hamulce Shimano BR-M315, manetki to Shimano Deore SL-M6000, a korba to Shimano FC-E8000.
Rower dostępny jest w kolorze czarno-grafitowym z połyskiem. Prezentuje się znakomicie. Ciemny kolor sprzyja wyprawom w długie trasy, ponieważ ewentualne zabrudzenia nie będą aż tak widoczne. Rower z łatwością daje się prowadzić. Jego dopasowywanie się do sytuacji i powierzchni można określić mianem pewnego rodzaju zwinności.
Specyfikacja
RAMA
Materiał ramy: Aluminium
Widelec: RockShox Recon RL Solo Air (skok 140 mm, blok, stozkowa rura sterowa, QR15)
Tylny amortyzator: RockShox Deluxe R DebonAir 210 × 55 mm
KOŁA
Piasta przódModus JA176F (15 × 110 mm, boost)
Piasta tył: Modus JA252R (12 × 148 mm, boost)
Opony: Schwalbe Nobby Nic Performance (27,5” × 2,8”)
Obręcze: Scraper i40 27,5” Pinned, 40 mm
NAPĘD
Przerzutka przód: -
Przerzutka tył: Shimano Deore RD-M6000
Hamulce przód: Shimano BR-M315 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza: 180 mm)
Hamulce tył: Shimano BR-M315 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza: 180 mm)
Dźwignie hamulca: Shimano BL-M315 (hydrauliczne)
Manetki: Shimano Deore SL-M6000
Korba: Shimano FC-E8000 (170 mm, 34T)
Łańcuch: Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG500-10 (11-42T)
KOMPONENTY
Kierownica: Kross Racing Components (aluminium, 760 mm, 35 mm)
Wspornik kierownicy: Kross Racing Components (aluminium, długosc 55 mm, 35 mm)
Wspornik siodła: Kross Racing Components (aluminium, 30,9 mm, 350 mm)
Stery: VP A45AC3 pół-zintegrowane
Siodło: WTB Volt Sport
Chwyty: Kross Stable
Pedały: -
SPECYFIKACJA SILNIKA
Jednostka napędowa: Shimano DU-E6001
Moc: 250W
Moment obrotowy: 50Nm
Inteligentne dozowanie mocy: tak
Tryb Walk Assist wspomagający prowadzenie roweru: tak
Bateria: BT-E6000,pojemność 500Wh (36V, 13,9 Ah), do 1000 cykli ładowania, czas ładowanie 2h do 80%, 4h do 100%, zasięg do 120 km
Ramię i tarcza mechanizmu korbowego FC-E6000
Komputer z wyświetlaczem SC-E6010, wskazania przełożeń / zasięgu / stanu baterii, łatwy montaż z wieloma możliwościami, wysoki kontrast, zwarta konstrukcja, typowe funkcje licznika: przejechany dystans, całkowity dystans, prędkość, prędkość maksymalna, średnia prędkość, czas
Przełącznik SW-E6000, wygodne przełączanie trybu wspomagania, solidna konstrukcja , intuicyjny układ