używany rower elektryczny bezłańcuchowy
FIRMY JIVR BIKE
UWAGA !!! CENA NOWEGO ROWERU W POLSCE 12 000 ZŁ , NA ZACHODZIE 3 500 EURO
ZDJĘCIE REAL ROWERU W KOLORZE ŻÓŁTYM
Polski wynalazek znany jest bardziej w Nowym Jorku i Londynie niż w naszym kraju. Elektryczny pojazd miejski „JIVR Bike” to właściwie nie jest rower, to raczej elektryczny wehikuł. Nie ma łańcucha, ma za to mechanizm napędowy przemyślnie ukryty w ramie. Mimo aluminiowo-węglowej konstrukcji pojazd nie jest przesadnie lekki, bo silnik z akumulatorem trochę waży. JIVR może się rozpędzić do 25 kilometrów na godzinę.
Jeśli bateria się rozładuje, w odwodzie pozostaje tradycyjny sposób napędzania. Wystarczy 90 minut pedałowania, żeby ponownie naładować akumulator. U celu podróży rower można złożyć.
Najważniejszym rozwiązaniem technicznym zastosowanym w nowatorskim pojeździe miał być ukryty napęd.
JIVR zdobywa rynek zachodni oraz współpracowników i inwestorów o proekologicznej wizji przyszłości w tym prezesa Tesli czy dyrektora marketingu Pepsi . Rower testował chociażby książę William . Dołącz do najlepszych . Dodatkową promocją było na pewno pojawienie się roweru w produkcji Netflixa, gdzie „zagrał” w kultowym serialu science fiction „Altered Carbon”.
Informacje techniczne
układ napędowy: wał korbowy wbudowany w obudowę
do 92% wytrzymałość na uderzenie
składane korbowe pedały
widelec aluminiowy JIVR a regulacją 870-1000 mm
asymetryczna konstrukcja sztycy ,
szybki mechanizm zwalniający JIVR Alpina,
dwuwarstwowe żelowe siodło
regulowana wysokość siodełka 770-1000 mm
Dźwignie hamulcowe Shimano (przód i tył)
Hamulce tarczowe hydrauliczne
Regulowany wspornik kierownicy 110 mm
włącznik napędu elektrycznego w kierownicy
ergonomiczne, żelowe uchwyty na kierownicę
ręcznie skalibrowane kółka 20
aluminiowe obręcze 36H
Pojedyncza jednostronna piasta
aluminiowe tarcze hamulcowe o klasie aerodynamicznej 160 mm
Elektronika: Sterownik ASI BAC ne 500
Akumulator 8.7Ah, litowo-jonowy 36V
Wymiary 1500 x 610 x 260 mm
Waga: 18 kg
Zalety JIVR Bike:
– nie brudzi ( nie ma łańcucha zabezpieczonego smarem)
– stosunkowo lekki, jak na standardy rowerów elektrycznych (18 kg)
– składa się, można go zabrać do pracy, czy restauracji
– ładuje się z normalnego gniazdka (zasięg do 50 km)
– nowoczesny designe
– w razie rozładowania można nim poruszać się z pomocą pedałowania