Stan towaru: nowy, oryginalnie zapakowany
- Akumulator 48 V z najnowocześniejszą technologią litowo-jonową i trwałymi ogniwami o wysokiej wydajności
- Silnik 11,6 Ah / 557 Wh
- Profesjonalna nawigacja 3000
- Gniazdo ładowania USB, pomiar tętna przez Bluetooth, odłączany wyświetlacz, 10 godzin pracy na baterii i wiele więcej
- Przerzutki Shimano Deore XT 1x9
- Aluminiowa rama: 44 cm
- Zasięg ok. 160 km
- Oświetlenie LED 70 LUX
- Maks. waga: 135 kg
- Koła 28''
- KOLOROWY EKRAN Z NAWIGACJĄ
Rower elektryczny jest ciekawą i bardzo praktyczną alternatywą. Podstawowym atutem rowerów z dodatkowym napędem elektrycznym jest to, że specjalnie zaprojektowany silnik wspomaga cyklistę podczas jazdy, zapewniając mu wysoki komfort i możliwość zredukowania wysiłku. To zaś niezwykle przydatna cecha w przypadku aktywnych osób starszych lub ciężko pracujących. Łatwo sobie wyobrazić, jak dużym ułatwieniem dla seniorów jest rower elektryczny oraz jak przyjemnie wracać do domu po długim dniu pracy, nie martwiąc się o dodatkowy wysiłek. Wątpliwości wśród fanów jednośladów budzi także ekonomiczny aspekt eksploatacji rowerów z silnikiem elektrycznym. Nie należy jednak obawiać się wysokich kosztów. Średni koszt naładowania baterii stosowanych w tych konstrukcjach to około 30-80 groszy. Na jednym ładowaniu – w zależności od modelu – przejechać można średnio od 50 km (nawet do 160 km). Oznacza to, że rower elektryczny jest niezwykle oszczędny, nawet jeżeli ze wspomagania korzystamy nieustannie.
Warto bowiem dodać, że rowery elektryczne nie wymagają ciągłego używania zainstalowanego silnika – jest to opcja, z której korzystać można w zależności od indywidualnych potrzeb. Rowery elektryczne to także bardzo ciekawa propozycja dla osób mieszkających w miejscowościach, gdzie często zdarzają się strome podjazdy.
Jednak czy taki pojazd to nadal rower i można poruszać się nim po ścieżkach rowerowych? Tak. W 2011 roku w życie weszła nowelizacja ustawy o ruchu drogowym, która jasno precyzuje nową definicję roweru. Zgodnie z nowymi przepisami rower może być wyposażony w pomocniczy napęd elektryczny o określonych parametrach. Zatem kupując rower elektryczny nie mamy żadnego problemu z legalnym poruszeniem się po ścieżkach rowerowych czy koniecznością otrzymywania jakichkolwiek dodatkowych zezwoleń i uprawnień. Nic nie stoi na przeszkodzie, by zmienić klasyczne „dwa kółka” na nowoczesny rower elektryczny.