Najwyższej klasy rower elektryczny do agresywnych lub dalekich wycieczek.
Konstrukcja wykonana z NOWYCH elementów.
Moc roweru 8400 Watów * dostarcza ogromny moment obrotowy (który w silnikach elektrycznych jest od zera) w efekcie czego przyspieszenie jest piorunujące.
Prędkość maksymalna 85 km/h *
*(rower w trybie POWER do użytku wyłącznie poza drogami publicznymi).
SPECYFIKACJA:
Silnik: QS - model; 205 (50H) V3
- Najmocniejszy dostępny silnik dla rowerów elektrycznych. Silnik bezszczotkowy, bezprzekładniowy, nie posiadający wewnątrz żadnych ruchomych elementów mechanicznych dzięki czemu jest praktycznie bezobsługowy
- Ogromna elastyczność otrzymywanych mocy, łatwość modyfikacji i wytrzymałość.
- Silnik posiada wbudowane czujniki temperatury oraz podwójne zestawy czujników halla.
Bateria: Litowo – Jonowa:
- Oryginalne, nowe ogniwa SANYO model GA (3500 mAh – pakiet 280 sztuk)
- Napięcie: 84V, pojemność 48 Ah (3580 Wh)
- Baterry Menager System (BMS) układ elektroniczny nadzorujący pracę baterię, zapobiegając jej przeładowaniu i nadmiernemu rozładowaniu i zapewniając bezobsługowy proces ładowania.
- Zasięg roweru: 120-250 km (zależnie od prędkości i agresywności jazdy)
- Czas ładowania: ~ 5 godzin.
Sterownik: SABVOTON - model 72150 (typ Wektorowy - FOC).
Zalety sterownika względem standardowo stosowanych typu blokowego:
- Bezdźwięczna praca silnika (słychać tylko szum opon na asfalcie).
- Wysoka sprawność w efekcie mniejsze zużycie energii baterii.
- Mniejsze grzanie silnika w każdych warunkach
- Możliwość pełnego programowania parametrów roweru w czasie rzeczywistym przez Bluetooth i aplikację w smartfonie. Dowolnej modyfikacji podlegają takie parametry jak: moc, prędkość, moment obrotowy, tryb Turbo, itd.
Komputer sterujący: Cycle Analyst V3
Jeden z najbardziej zaawansowanych komputerków dostępnych dla profesjonalnych rowerów elektrycznych. Wyświetlanie wszelkich parametrów na wyświetlaczu na kierownicy jazdy takich jak:
- prędkość (obecna, średnia)
- ilość przejechanych kilometrów (obecnie, całościowo,)
- poziom naładowania baterii (zużycie energii: obecnie, średnie, szacowany zasięg)
- temperatura silnika:
- kontrola podawanej do silnika mocy zależnie od jego temperatury. W przypadku gdy temperatura silnika podskoczy do granicy ustawionej przez użytkownika komputer automatycznie ograniczy moc roweru tak by nie doszło do przegrzania oraz byśmy mogli dalej kontynuować podróż.
- programowalne tryby mocy i prędkości maksymalnej (Legal / Normal / Power) przełączane jednym przyciskiem na kierownicy. (do użytku po drogach publicznych możliwość ustawienia jednym kliknięciem ograniczenia mocy do 250W i prędkość max. 25 km/h.).
- tempomat,
- ustawienia systemów kontroli trakcji (brak uślizgów przy ruszaniu na śliskiej nawierzchni),
- możliwość podłączenia czujnika PAS przy korbie oraz ustawienia hamowania regeneracyjnego (silnikiem),
- …. i wiele innych.
Hamulce:
- hydrauliczne SHIMANO (przód ZEE czterotłoczkowe, tył SLX), tarcze SLX 203 mm, klocki metaliczne.
Amortyzatory:
- sprężynowe (przód MARZOCCHI BOMBER, tył ROCK SHOX KAGE)
Napęd mechaniczny:
- przód korba 50/34, tył wolnobieg jednorzędowy 14z, napinacz łańcucha.
- Uwagi: W rowerach elektrycznych wysokiej mocy stosowanie przerzutek jest bezcelowe.
Pozostałe:
- rama stalowa ze specjalistycznej stali HARDOX. Niesamowicie mocna.
- manetka gazu, z możliwością odłączenia w przypadku stosowania systemu PAS,
- mocne przednie oświetlenie zasilane z akumulatora głównego,
- Szybka ładowarka w zestawie.
Rower używany mało (brak czasu) i jeżdżony tylko po trójmiejskich ścieżkach rowerowych. Nie jeżdżony po terenach do jakich został stworzony. Okazało się że nie mam jednak aspiracji do jazdy terenowej.
Ze względu na wagę i wartość sprzętu preferuję odbiór osobisty lub szczegóły do dogadania. Cena promocyjna (jak podana w aukcji). Oferta ważna przez 10 dni.
Gwarancja rozruchowa 3 msc i wsparcie pogwarancyjne (choć w tego typu konstrukcjach nie ma się co psuć).
Zanim kupisz pisz / dzwoń (692864210). Chętnie udzielę wszelkich informacji.