EUROBIKE MTB elektryczny
- Oryginalny produkt firmy Eurobike
- Koła szprychowe
- Rama 26 cali
- Wyposażony w dwa hamulce tarczowe
- Lekka stalowa rama
- Aerodynamiczny kształt ramy
- Model na rok 2021
- *Rower wyposażony w koła ze szprychami
Rowery elektryczne Eurobike
Oferowany produkt posiada silnik o mocy 250W oraz koła o średnicy 26 cali. Bateria roweru ma pojemność 8 Ah, która bazuje na ogniwach LG. Rower pozwala na jazdę ze wspomaganiem silnika oraz jazdę bez pedałowania.
Rower z silnikiem
Moc silnika to 250W - jazda rowerem jest możliwa na samej manetce oraz ze wspomaganiem pedałami. Na samej manetce rower może osiągnąć prędkość 25 km/h.
Rower posiada czujnik obrotu pedałów - gdy przestajesz pedałować i puścisz manetkę rower przestaje Cię wspomagać. Gdy trzymasz manetkę rower Cię wspomaga.
Elektryczne rowery - zasięg
Bateria roweru pozwala na pokonanie 20 km bez używania pedałów oraz 40 km pedałując. Oferowany produkt świetnie sprawdza się zarówno w mieście jak i w terenie.
Koła do roweru elektrycznego
Koła roweru są wielkości 27 cali. Koła te są zwrotne, idealne do jazdy w lesie, w terenie, w mieście.
Zestaw do roweru elektrycznego
Rower posiada stacyjkę oraz kluczyk, które pozwolą na dodatkowe zabezpieczenie roweru przed kradzieżą. Rower wyposażony został również we wskaźnik naładowania baterii oraz manetkę.
Rower przeznaczony jest dla osób o wzroście 160-180 cm.
*Rower wyposażony w koła ze szprychami
Specyfikacja
- Tryby wspomagania: Stałe
- Koła szprychowe
- Zasięg: 20 - 40 km w zależności od siły wspomagania (do 25 km bez pedałowania)
- Prędkość maksymalna: 40 km/h
- Maksymalny udźwig: 99 kg
- Bateria: LG, 36V8Ah
- Czas ładowania: 10 godzin
- Silnik: 36V 250W
- Waga: 20v kg
- Maksymalny moment obrotowy: 65 N.M
- Kontroler: 5 trybów wspomagania
- Sensor siły wspomagania: Rower sam dopasowuje moc i siłę wspomagania w zależności od siły nacisku na pedały (rozwiązanie stosowane w silnikach Bosch, Yamaha)
- Wodoodporność przewodów: Tak
- Stopień wodoodporności: IP54
- Ładowarka: Tak, w zestawie
- *Rower wyposażony w koła ze szprychami
Pamiętaj, że każdy rower wymaga odpowiedniej regulacji po zakupie (dostosowanie siły hamowania, regulacja kierownicy, regulacja siodła, możliwa regulacja przerzutek, dokręcenie kół, dokręcenie pedałów itp). Jest to standardowa czynność. Rower nowy nigdy nie jest wyregulowany, bez względu, jakiej firmy on będzie. Możesz tę czynność wykonać sam lub zlecić ją serwisowi. Zazwyczaj jedyna rzecz wymagająca odpowiedniej wiedzy to regulacja przerzutek (ją także możesz wykonać sam, jednak polecamy zapoznać się z instruktażami szeroko dostępnymi w sieci).