SILNIK
Lekki, montowany centralnie silnik Brose S MAG jest wyposażony w bezszczotkowy wirnik wewnętrzny i wytwarza moment obrotowy 90 Nm/66 ft. lb. oraz dużą moc wspomagania, która zapewnia szybki start z postuju i daje kierowcy możliwość pokonywania trudnych wzniesień .
PASEK
Napęd pasowy Gates™ z włókna węglowego działa płynnie, cicho i nie wymaga konserwacji; nie wymaga częstego smarowania ani regulacji tradycyjnego układu napędu łańcuchowego.
PIASTA
MOSH/CTY wykorzystuje jednobiegową piastę z wolnym kołem, zapewniając najbardziej bezpośrednie połączenie rowerzysty z drogą.
HAMULCE
Przednie i tylne hydrauliczne hamulce tarczowe wykorzystują dwutłoczkowe zaciski i tarcze hamulcowe o wymiarach 203 x 1,8 mm, zaprojektowane tak, aby zapewnić pewną skuteczność hamowania w większości warunków jazdy. Jest to niezbędne w przypadku szybciej poruszających się rowerów elektrycznych i dojazdów do pracy w każdych warunkach pogodowych.
KOŁA I OPONY
Koła składają się z aluminiowych obręczy o wymiarach 27,5 x 35 mm ze szprychami ze stali nierdzewnej i są wyposażone w duże 2,8-calowe opony Schwalbe Super Moto-X. Rezultatem jest idealne połączenie niskiego oporu toczenia, dużej absorpcji wstrząsów oraz responsywnego i przewidywalnego prowadzenia.
OŚWIETLENIE
Jasny reflektor LED zamontowany na wsporniku kierownicy oświetla ścieżkę przed tobą i może sprawić, że kierowca będzie bardziej widoczny po zmroku. Jasne, połączone tylne światła LED i światła stopu zintegrowane z hakami ramy zostały zaprojektowane tak, aby rower był lepiej widoczny z tyłu. Charakterystyczne przednie światło LED zapala się po włączeniu zasilania roweru elektrycznego.
TRYBY JAZDY
Tryb Eco zapewniający delikatne wsparcie w płaskich i korzystnych warunkach.
Tryb Tour zapewniający optymalne połączenie wspomagania i oszczędności akumulatora w mieszanych warunkach jazdy.
Tryb sportowy zapewniający wyraźne wspomaganie podczas pokonywania zakrętów lub pokonywania wzniesień.
Tryb wzmocnienia do stawienia czoła stromym wzgórzom, silnemu wiatrowi czołowemu lub innym warunkom wymagającym stałego doładowania.
BATERIA
MOSH/CTY jest wyposażony w zintegrowany akumulator litowo-jonowy o pojemności 529 Wh, który można szybko i bez użycia narzędzi wyjąć z ramy. Akumulator blokuje się w ramie, co zwiększa bezpieczeństwo
ZAKRES
Zintegrowany, wyjmowany akumulator litowo-jonowy o pojemności 529 Wh zapewnia rzeczywisty zasięg od 55 do 170 km, w zależności od wybranego trybu jazdy, terenu i siły nacisku na pedały dostarczanej przez rowerzystę.
ŁADOWANIE
Akumulator litowo-jonowy można ładować na rowerze przez port ładowania dogodnie zlokalizowany na dolnej rurze ramy lub można go łatwo wyjąć w celu ładowania poza rowerem. Czasy ładowania są następujące: 0-100% = 4,75 godz.; 0-75% = 2,6 godz.
ROZMIAR
Geometria ramy jest zoptymalizowana dla każdego rozmiaru ramy, aby zachować wygodną pozycję do jazdy i spójne prowadzenie niezależnie od wzrostu rowerzysty, niezależnie od jego wzrostu. Pożądaną postawą podczas jazdy na rowerach miejskich jest wyprostowana, aby zmaksymalizować komfort i świadomość otoczenia. Oceniono zarówno geometrię ramy, jak i punkty styku, aby mieć pewność, że nasz asortyment rozmiarów będzie dobrze dopasowany do niemal każdego klienta.
INTEGRACJA
Przewody hamulcowe i przewody elektryczne są poprowadzone przez ramę, co zapewnia dłuższą żywotność i mniejsze wymagania konserwacyjne dzięki ochronie przed czynnikami atmosferycznymi i czystej, pozbawionej zaczepów stylistyce.
STYLIZACJA
Współczesne elementy konstrukcyjne, takie jak elegancki, zintegrowany akumulator, podwyższone dolne widełki i umiejscowienie silnika skoncentrowane na masie, podkreślają piękno, kunszt i emocjonalne połączenie inspirowane Harley-Davidsonem.
RAMA: Hydroformowane aluminium
- WIDELEC: aluminium
- SILNIK: Brose S Mag. zespół napędu środkowego
- MAKSYMALNA PRĘDKOŚĆ. WSPOMAGANIE: 25 km/h
- TRYBY JAZDY: Eco, Tour, Sport, Boost
- BATERIA: 529 Wh, wymienna
- ZASIĘG: 56-169 Km. w zależności od trybu i terenu
- CZAS ŁADOWANIA: 0-75% naładowania = 2,6 godziny; 75-100% naładowania = 2,1 godziny
- PRZEKŁADNIA: Pas napędowy
- KOŁA: felgi aluminiowe 27,5 x 35 mm i szprychy ze stali nierdzewnej
- HAMULCE: Przednie i tylne dwutłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe
- OŚWIETLENIE: Zintegrowany reflektor LED i tylne światło LED ze światłem hamowania
- WAGA: 21,9 Kg (duży rozmiar)
- LIMIT WAGI: 128 Kg