Rower elektryczny zrobiony z roweru Merida Matts 40
Silnik o bardzo dużej mocy max 3000 W, pracuje na instalacji 60V (max 67V),
Prędkość max roweru 62 km/h,
Przyspieszenie 0-50 w 7 sec.,
Akumulator li-jon z 128 szt. ogniw LG 2900mA, o max prądzie rozładowania 10A,
Parametry akumulatora: 23Ah, 1420Wh, 16s 8p, wbudowany BMS z diodami informacyjnymi o stanie ładowania,
Sterownik 45A, sinus - bardzo cichy, z wysoką kulturą pracy.
Ładowarka akumulatora w komplecie z rowerem. Czas ładowania do pełna to 5 godzin.
Sterowanie silnikiem odbywa się za pomocą manetki na kierownicy.
Rower wyposażony jest w wyświetlacz/watomierz (do wyboru jeden z dwóch widocznych na zdjęciach), pokazujący wiele parametrów między innymi: moc chwilowa, napięcie, prędkość, czas, poziom naładowania baterii, ilość przejechanych km, max prędkość, średnia prędkość, czas jazdy itp.
Dystans jaki można pokonać na akumulatorze zależny od wielu czynników. Przykładowo przy prędkości 25 km/h bez pedałowania, po asfalcie można przejechać około 130 km.
Skrzynka na akumulator i sterownik w całości wykonana jest z aluminium i pokryta karbonową okleiną.
W rowerze jest dorobione wzmocnienie mocowania osi silnika, które jest niezbędne przy tak dużej mocy i zapobiega urwaniu części ramy trzymającej koło. Są to uchwyty z blachy nierdzewnej o grubości 6 mm, przykręcone do ramy roweru.
Sterowanie mocą silnika odbywa się za pomocą manetki, można jechać bez pedałowania lub wspomagać kręcenie korbami za pomocą silnika.
Większość rowerów wyposażonych jest w czujnik PAS, czujnik ruchu korby, jednak przewaga manetki polega na tym, że sami decydujemy ile silnik ma nas wspomagać, natomiast czujnik PAS pomimo kilku stopni wspomagania, sam wyznacza tempo a my musimy go "gonić".
Silnik w rowerze to Nine Continent, solidna i trwała jednostka bez przekładniowa o uzwojeniu 10x6 i mocy maksymalnej 3000W. Zabezpieczany termicznie, przy 150 st. C następuje odłączenie silnika. Warto zwrócić uwagę, że rowery ze sklepu mają silniki około 350W.
Bardzo dużą zaletą tego e-bajka jest ekonomia, przy normalnej jeździe koszt przejechania 100 km to tylko 1kWh, czyli 60 gr. Dostępne są też wszystkie części, po rozsądnej cenie.
Więcej informacji tel. 504 178 187
Przed zakupem "kup teraz" proszę pytać o dostępność, ponieważ rower wystawiam również w innych serwisach.