Witam.
Do sprzedania kolejny gotowy projekt konwersji na e-bike.
Rower zostanie wysłany w okresie od zaraz do 2 tygodni. W zależności od aktualnej dostępności podzespołów. W razie wątpliwości proszę o kontakt.
rower stworzony zostanie na Twoje zamówienie, o podanych parametrach. Będzie NOWY, gotowy do jazdy w komplecie ładowarką automatyczną.
Rower MTB do jazdy w warunkach od miejskich do średnio trudnego i średnio wymagającego terenu.
Został zaprojektowany tak, aby oferować bardzo dobre osiągi, nieporównywalnie lepsze niż konstrukcje fabryczne, a jednocześnie ekonomiczny w zakupie i eksploatacji.
Nowy. Z możliwymi drobnymi śladami konwersji. Wykonana zostanie niezbędna jazda próbna w celu zaprogramowania /konfiguracji sterownika i regulacji podzespołów. Bateria naładowana. Rower gotowy do jazdy. W przypadku wysyłki możliwe że konieczne będzie odkręcenie pedałów i kierownicy w celu zmniejszenia rozmiarów paczki i zmniejszenia kosztów transportu. Po otrzymaniu roweru należy wtedy ponownie zamontować te elementy. Jest to bardzo prosty zabieg.
Dzięki sporej mocy umożliwia rewelacyjnie przyjemną i dynamiczną jazdę. Można jeździć jakby było zawsze z górki.
Poradzi sobie nawet w trudniejszych warunkach.
Umożliwia osiąganie dużych prędkości i przyspieszeń.
Koła i opony w swej charakterystyce zapewniają dobrą przyczepność na różnych podłożach.
Projekt elektryfikacji został wykonany na bazie NOWEGO znanego roweru oraz NOWYCH komponentów elektryfikacyjnych dobranych indywidualnie pod konstrukcję.
Bateria skonstruowana z nowych (0 cykli), markowych ogniw Li-Ion 18650 renomowanej marki np. LG o dużej pojemności i wytrzymałości.
Połączenia elektryczne stałe, BEZ często awaryjnych wtyczek/złączek na specjalnym, wytrzymałym mechanicznie i termicznie okablowaniu.
Baza:
Rower Arkus prod. Polskiej przez ROMET z ramą aluminiową bazujący na podzespołach Shimano i Romet
NA WZROST od ok. 155 cm do 190 cm
do WAGI ok. 120 kg
specyfikacja mechaniczna:
rama: Aluminium
widelec przedni: amortyzowany
hamulce: Mechaniczne hamulce tarczowe
obręcze: Obręcze aluminiowe 2 komorowe przód Romet tył Aluminiowa z silnikiem w piaście.
piasty: Piasta aluminiowa z szybkim zwolnieniem z przodu
opony: 26 "x 2,10"
przerzutki shimano
Specyfikacja elektryczna:
silnik -moc ciągła 500W, moc maksymalna 1000W
sterownik -moc nominalna 450W, moc maksymalna 930W, sinusoidalny 48V
manetka gazu
klamki hamulcowe z czujnikami magnetycznymi
wyświetlacz -kolorowy lcd, konfiguracyjny
bateria -Li-Ion 48V 17,5-18 Ah; 864 Wh
ładowarka bezobsługowa
Cechy roweru:
-Koszt 100 km =ok. 1,20 pln
-Zasięg 70-110 km. Zależnie od siły wspomagania, terenu i innych warunków.
-wyświetlacz kolorowy LCD, umożliwia konfigurację roweru wg własnych preferencji.
-Ekonomiczny Silnik renomowanej firmy. Bezawaryjny, bardzo cichy, o optymalnej mocy. Pozwala na pokonywanie długich dystansów ponieważ
zużywa mało energii. Silnik oferuje znakomite osiągi przy niewielkim zapotrzebowaniu na prąd a dzięki bezprzekładniowej pracy w połączeniu ze sterownikiem o przebiegu sinusoidalnym możemy się cieszyć bardzo cichą i płynną jazdą. Także bardziej wydajną/ekonomiczną.
-Klamki dzięki zamontowanym czujnikom, pozwalają na odcięcie zasilania od silnika podczas hamowania, co poprawia bezpieczeństwo oraz odzysk energii (hamowanie rekuperacyjne silnikiem) co zwiększa zasięg oraz oszczędza hamulce.
-Zastosowany czujnik PAS umożliwia wykrywanie szybkości obrotu korby i zastosowanie wspomagania i sterowanie jego siłą przy pedałowaniu.
-Istnieje możliwość jazdy zupełnie bez pedałowania po samodzielnym włączeniu tej funkcji.
-Bateria Li-Ion, o najniższej możliwej wadze i maksymalnej możliwej pojemności przy tych gabarytach. Wydajna, wytrzymała, o dużej pojemności i z zabezpieczeniem BMS.
Markowe, wytrzymałe ogniwa na wiele lat, zapewniające kilkaset cykli ładowania.
-Optymalna ładowarka bezobsługowa. Możliwie szybko ładuje baterię bez szkody dla żywotności baterii. Wszystko dzieje się automatycznie po podpięciu.
-Wyjmowana bateria zabezpieczona kluczykiem oraz z wskaźnikiem naładowania. Wyjęcie baterii zmniejsza wagę roweru w celu łatwiejszego wnoszenia, umożliwia ładowanie w domu poza rowerem, umożliwia (mając kluczyk) szybką wymianę baterii w trasie na zapasową i dalszą jazdę.
-zastosowano bezpieczniejsze i trwałe połączenia elektryczne. Usunięto awaryjne często stosowane złączki, wtyczki itp.
Sterownik z podłączonym obecnym wyświetlaczem pozwala na łatwe skonfigurowanie roweru (wg dostępnej instrukcji) pod własne preferencje. Wszystko tu można sobie poustawiać. Umożliwia m.in. ustawienie limitu prędkości i mocy, siły wspomagania, ograniczania prądu, podświetlenia i wiele innych.
Lokalizacja i ew. jazda próbna Katowicach.
Czasem będą moje inne konstrukcje na sprzedaż. Zapraszam.
Na innych aukcjach czasem oferuję także konwersje prawie każdego powierzonego roweru na e-bike również pod własne preferencje. Budowę całego roweru na zamówienie. Budowę baterii Li-Ion. Zapasowych, typu bidon i wg zadanej specyfikacji.
Atrakcyjna cena
Rowery konwertowane na bieżąco. Czas wysyłki zależnie od obecnej dostępności podzespołów ok. 7-14 dni.
Zapraszam do zakupu