ROWER ELEKTRYCZNY 48V 12.5Ah 250W rama 17 cali koło 26"
WYPOSAŻENIE:
- Pojemność baterii 12.5Ah
- Moc silnika 250W
- Maksymalna prędkość 25 km/h
- System wspomagania pedałowania (PAS)
- Wyświetlacz
- Ładowarka w zestawie
- Sprzęt firmy Shimano i L-Twoo
Specyfikacja
- Rozmiar koła ("): 26"
- Liczba biegów: 7
- Materiał ramy: lekkie aluminium, rozmiar 17"
- Widelec: elastomerowo-sprężynowy widelec, skok 50 mm
- Kierownica: Stal, chrom, 590mm
- Suport: Wkład suportu chronione przed kurzem i wilgocią
- Manetka: L-Twoo А2 SL-V4007
- Przerzutka przednia: brak
- Przerzutka tylna: Shimano RD-TX800-S
- Korba: jednorzędowa, stal, 36Т
- Łańcuch: Zabezpieczenie antykorozyjne KMC Z7-RB
- Wolnobieg: Shimano TZ500-7, 7K wolnobieg
- Piasta przód: WANGZHEN 282FBQ łożyska maszynowe
- Hamulce: Yinxing DB 06 160/160mm
- Hamulce przód: tarczowe mechaniczne
- Hamulce tył: tarczowe mechaniczne
- Obręcze: aluminiowe, podwójne, odporny na wstrząsy 36H
- Opony: Wanda 26х2.0
- Siodełko: wygodne, na sprężynach, rozmiar 250х205mm
- Bagażnik: bagażnik tylny aluminium (maksymalne obciążenie 25kg)
- Pedały: aluminium platformy
- Wyposażenie dodatkowe: stopka, błotniki, oświetlenie
- Maksymalna prędkość na silniku elektrycznym: 25 km/h
- Zasięg na jednym ładowaniu: 25 km
- Waga: 24,1 kg
- Maksymalna ładowność: 110 kg
- Wzrost jeźdźca: 155-170cm
- Łączenie złączy: IP65 (ochrona przed kurzem i strumieniem wody)
- Nominalna moc silnika: 250 W
- Napięcie nominalne: 48 V
- Lokalizacja silnika elektrycznego: w tylnej piaście
- Typ silnika: BLDC (bezszczotkowy), przekładniowy
- Temperatury pracy silnika: -20℃~45℃
- Maksymalny moment napędowy: 36 N·m
- Stopień ochrony silnika: IP54 (ochrona przed kurzem i bryzgami wody w dowolnym kierunku)
- Masa silnika: 3,8 kg
- Pojemność baterii: 12,5 Ah
- Pojemność baterii: 450 Wh
- Napięcie nominalne: 48 V
- Typ akumulatora: litowo-jonowy
- Typ ogniw: 18 650
- Czas ładowania: do 6 godzin
- Wymienna/niewymienna bateria: zmienny
- Lokalizacja baterii: na bagażniku
- Obudowa baterii: aluminiowa obudowa
- Dodatkowo w baterii: BMS, wskaźnik ładowania, przycisk włączania/wyłączania na korpusie
- Kontrola baterii: BMS
- Włączanie baterii: przycisk zasilania na obudowie
- Mocowanie baterii: Zamek, w zestawie 2 klucze
- Ładowanie w temperaturze: -10 - +27 ℃
- Dopuszczalne temperatury pracy: -10 - +40 ℃
- Żywotność baterii, cykle ładowania: do 300 cykli
- Stan przechowywania: poziom naładowania 40%, 20°C-25°C
- Napięcie: 48 V
- Maksymalny prąd: 17 А
- Typ sygnału wyjściowego: czysta fala sinusoidalna
- Lokalizacja kontrolera: we własnym korpusie
- System wspomagania pedałowania (PAS): tak
- Liczba magnesów: 12
- Typ wyświetlacza: LED
- Włącznik / wyłącznik: tak
- Wskaźnik naładowania baterii: tak
- Kontrola poziomu wspomagania pedału: od 0 do 3
- Sterowanie latarką: tak
- Latarka w zestawie: tak
- Ładowarka: 36В 2А, DC 2.1
- Prąd ładowania: 2А
- Kontrola procesu ładowania: automatyczny
- Klamki hamulcowe: z czujnikiem odcięcia zasilania silnika
- Gwarancja: Gwarancja na ramę: 10 lat, na osprzęt: 18 miesięcy, 12 miesięcy na zestaw elektryczny
UWAGA!
To jest szybkozamykacz. Za jego pomocą montuje się przednie koło. Znajduje się pod siodłem w opakowaniu z kartą gwarancyjną.
UWAGA!
1. Niektóre parametry techniczne roweru elektrycznego zostały ściśle określone przepisami prawa. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, moc silnika roweru elektrycznego nie może przekraczać 250 W, a maksymalna prędkość roweru nie może wynosić więcej niż 25 km/h. Jednocześnie, rower elektryczny musi być nadal napędzany siłą mięśni, w celu uznania go przez prawo za rower elektryczny.
2. Jeżeli w wyniku dokonanych w rowerze elektrycznym zmian parametrów technicznych, dotyczy to zwłaszcza usunięcia wbudowanego fabrycznie reduktora prędkości roweru elektrycznego, maksymalna prędkość roweru wynosi więcej niż 25 km/h lub moc silnika przekracza 250 W, wówczas na posiadaczu zmodyfikowanego roweru mogą ciążyć dodatkowe obowiązki, takie jak na przykład: rejestracja roweru w odpowiednim urzędzie gminy, posiadanie ubezpieczenia, okresowe przeglądy diagnostyczne, posiadanie uprawnień do jego prowadzenia.
3. Niedopełnienie obowiązków prawnych, wynikających ze zmiany fabrycznych parametrów roweru elektrycznego, może nieść za sobą poważne, negatywne skutki prawne. Przed dokonaniem takiej zmiany, sprzedający zaleca uzyskanie aktualnej informacji prawnej o wymogach wynikających z planowanej zmiany. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za skutki niedopełnienia tego obowiązku.