Rower elektryczny BTWIN TILT 500E
Używany ale w pełni sprawny, objęty gwarancją producenta (zakup 08.18r.).
Zasięg na wspomaganiu elektrycznym to 20-35km .
Ładowanie baterii trwa ok. 4h .
W ciągu kilkunastu sekund rower można złożyć do rozmiarów umożliwiających transport w bagażniku niewielkiego samochodu (wymiary po złożeniu 83/45/67cm).
INFORMACJE TECHNICZNE
Akumulator / silnik
Czas działania baterii: 35 km w trybie oszczędnym / 25 km w trybie normalnym / 20 km w trybie sportowym (dane wskaźnikowe, które mogą ulegać zmianie w zależności od ciśnienia w oponach, ukształtowania terenu, warunków użytkowania i wagi użytkownika).
Trwałość baterii: 2 lata (350 do 500 cykli ładowania).Silnik brushless 250 W, akumulator 24 V 7,8 Ah wbudowany w ramę.
Wspomaganie elektryczne sterowane przez czujnik pedałowania.
Tryb zimowy na okresy dłuższego nieużywania.
Moment obrotowy: 26 Nm.
Rama
Rama z aluminium ze zintegrowanym akumulatorem. Akumulator można ładować bezpośrednio w ramie, lub wyjmując go do naładowania w domu, w pracy...
Do ramy pasuje bagażnik B'TWIN TILT, 20 cali.
Widelec
Widelec stalowy.
Napęd
6 przełożeń zmienianych przy pomocy obrotowej manetki SHIMANO. Tylna przerzutka SHIMANO Tourney 6-rzędowa. Tarcza 52 zęby.
Hamulce
Hamulce V-brake z aluminium, zapewniające mocne i progresywne hamowanie.
Klamki z aluminium z kauczukową osłoną dla większego komfortu. Hamowanie wyłącza wspomaganie elektryczne.
Dobrze wiedzieć: rowery wspomagane elektrycznie szybciej zużywają klocki niż rower klasyczny, z powodu wagi i mocy silnika.
Kierownica / mostek / stery
Mostek z aluminium, składany i regulowany na wysokość, dla większego komfortu.
Szybka blokada za pomocą automatycznej dźwigni bezpieczeństwa.
Kierownica na wpół uniesiona z aluminium.
Siodło / sztyca podsiodłowa
Sztyca siodła aluminiowa, zabezpieczona przed kradzieżą i antyobrotowa, o przekroju 34 mm.
Opony / koła
Opony ze wzmocnieniem antyprzebiciowym.
Rozmiar 20 x 1,75.
Stworzyliśmy te opony wykorzystując technologię skinwall, dla większej lekkości i wydajności.Dwukomorowe obręcze, aby zapewnić większą sztywność.
Silnik zintegrowany w tylnym kole, aby zapewnić lepszą zwrotność układu kierowniczego.
Wyposażenie / akcesoria
Oświetlenie przednie i tylne zasilane z akumulatora i włączane z kierownicy.
Porady dotyczące konserwacji
Ciśnienie w kołach roweru spada z upływem czasu. Jest to normalne zjawisko. Zwykle ubytek jest na poziomie 1 bara / tydzień.
Pamiętaj o regularnym uzupełnianiu ciśnienia w kołach: Jazda z niedostatecznie napompowanymi kołami znacznie zmniejsza autonomię baterii, zwiększa wysiłek pedałowania i ryzyko przebicia.
Podczas każdej interwencji przy rowerze elektrycznym (mycie, konserwacja elektryczna lub mechaniczna), należy koniecznie wyjąć akumulator i wyłączyć zasilanie roweru.
Wzrost i waga użytkownika
Geometria tego roweru zapewnia optymalny komfort użytkownikom o wzroście od 145 do 185 cm.
Rower odpowiada wymogom normy ISO 4210 dla rowerzysty ważącego 100 kg.
Waga
18,6 kg