WITAM!
DO SPRZEDANIA MAM ROWER HOLENDERSKI W IDEALNYM STANIE BATAVUS MONACO E-GO ZE WSPOMAGANIEM ELEKTRYCZNYM.
ROWER O NISKIEJ RAMIE 48CM IDEALNY DLA OSÓB O NIŻSZYM WZROŚCIE.
WYGODNE STEROWANIE ZNAJDUJĄCE SIĘ PRZY LEWEJ MANETCE.
POSIADA FUNKCJĘ ASYSTENTA PARKOWANIA Z MANETKĄ GAZU , PARKOWANIE DO PRZODU.
ROWER W IDEALNYM STANIE TECHNICZNYM I WIZUALNYM.
ROWER ZAPEWNIA KOMFORTOWĄ I DYNAMICZNĄ JAZDĘ.
ROWER POSIADA BATERIĘ O DUŻEJ POJEMNOŚCI 522Wh 14,5Ah!!!!!!!!!!!!!
- ROZMIAR RAMY: 48CM
- RODZAJ RAMY: ALUMINIUM
- ROZMIAR KOŁA: 28’’, KOŁA ALUMINIOWE WZMACNIANE
- OPONY: SCHWALBE
- BIEGI: NEXUS 7 SHIMANO
- OPIS STEROWNIKA:
5 TRYBÓW WSPOMAGANIA : 1. ECO, 2.CRUISE 3. TOUR 4. SPORT 5. POWER
POSIADA WSKAŹNIK ZUŻYCIA BATERII
WSKAŹNIK TEMPERATURY, GODZINĘ, LICZNIK
- HAMULCE: ROLKOWE TYŁ I PRZÓD
- SIODEŁKO: FIRMY SELLEROYALE
- WIDELEC: AMORTYZOWANY
- PIASTA TYŁ: BIEGI SHIMANO NEXUS 7
- PIASTA PRZÓD: NAPĘD
- BATERIA: 36V 14,5Ah 522Wh!!!!!
- OŚWIETLENIE: ZINTEGROWANE Z WIDELCEM, WŁĄCZANIE AUTOMATYCZNE PRZÓD I TYŁ
- WYPOSAŻENIE: ORYGINALNA ŁADOWARKA, ZABEZPIECZENIE NA TYLNYM KOLE AXA, DODATKOWE ZAPIĘCIE KOMPATYBILNE Z ZABEZPIECZENIEM AXA, GUMY NA BAGAŻNIK.
- KIEROWNICA: REGULACJA WIELOKIERUNKOWA
- NAPĘD: PRZEDNIA PIASTA ION 36V 250W
PRZED KLIKNIĘCIEM KUP TERAZ PROSZĘ O KONTAKT W CELU SPRAWDZENIA DOSTĘPNOŚCI
ROWER POSIADA NORMALNE ŚLADY UŻYTKOWANIA.
ROWER ZOSTAŁ DOKŁADNIE SPRAWDZONY GOTOWY DO JAZDY
KONTAKT:
.
TEL. 732 775 275
.
TRANSPORT:
.
KURIEREM GRATIS!!!!!!!!!!! ( płatność przy odbiorze)
.
Rower pakowany w całości.
Rowery elektryczne to swego rodzaju nowość w rowerowym świecie. Jak działa ta hybrydowa maszyna?
Poruszanie się na nim umożliwiają dwa rodzaje napędu – tradycyjny, czyli siła naszych mięśni, oraz dodatkowy, czyli silnik elektryczny. Ten drugi napęd może być umieszczony w piaście roweru (tylnej lub przedniej) albo w korbie. Silnik zasilany jest akumulatorem elektrycznym, który ładujemy, podłączając dołączony przez producenta zasilacz do zwykłego gniazdka. Siła wspomagania w rowerze elektrycznym (czyli moc silnika) regulowana jest za pomocą elektronicznego sterownika. Parametry pracy silnika określane są za pomocą zwykłej manetki lub konsoli w formie wyświetlacza LED lub LCD lub dobierane są automatycznie przez system.