Rower Electra Moto 1 czarny matowy
Darmowa dostawa do domu oraz atrakcyjne dodatki gratis !!!
DANE TECHNICZNE
Rama – aluminiowa 6061-T6
Widelec – BMX chromoly
Obręcze – dwukomorowe aluminiowe
Opony – electra moto knobby 29” x 2.125
Mechanizm korbowy – aluminiowy 175mm 40 zębów
Dźwignie zmiany biegów – brak
Przerzutka przód – brak
Przerzutka tył – brak
Zębatka tył – 20 zębów
Łańcuch – kmc z51
Hamulce – przód – hayes tarczowy mechaniczny, tył – hayes tarczowy mechaniczny
Siodło – retro
Wspornik siodła – aluminiowy 30,9mm x 350mm
Wspornik kierownicy – aluminiowy BMX
Kolor – czarny matowy
Wyposażenie specjalne – miejsce do montażu uchwytu bidonu
Jak działa technologia Flat Foot® w rowerach Electra?
ELECTRA to przede wszytki styl, oryginalność, ale też funkcjonalność i bezpieczeństwo. To one wyznaczają nowy standard komfortu i kontroli jazdy. Dzięki nim poczujesz naprawdę co to znaczy radość i wolność podczas jazdy rowerem. Jest to możliwe dzięki opatentowanej technologii Flat Foot. Co to takiego?
Opatentowana przez firmę technologia Flat Foot pozwala na jazdę przy bardzo wygodnej, ergonomicznej i wyprostowanej pozycji. Technologię te zastosowano w ramie i możemy ją spotkać tylko i wyłącznie w rowerach marki Electra. Co w niej zatem takiego wyjątkowego?
Jest to wysunięcie środka ciężkości do przodu na najbardziej optymalną odległość. Dzięki temu, rowerzysta utrzymuje wyprostowane plecy, ramiona są rozluźnione, a kręgosłup odpoczywa. Czy top nie wspaniałe? Ale to nie koniec. Flat foot pozwala swobodnie oprzeć stopy na ziemi, kiedy tylko zaistnieje taka sytuacja bez obawy, że nagle stracimy równowagę. Hasło „bezpieczny i wygodny rower” nabiera nowej jakości. Możecie już teraz zapomnieć o tym, by przed każdą jazdą regulować siodełko.
System Flat Foot „płaskiej stopy” ma jeszcze jedną cechę. Podczas jazdy zdecydowanie lżej i łatwiej się pedałuje . Nie wierzycie? Przekonajcie się same i to bez względu na to, który model ELECTRY wybierzecie. W każdym wykorzystano technologię Flat foot.
OPCJE BIEGOWE
CO OZNACZA 'D' W NAZWACH NASZYCH MODELI
Wskazuje na zewnętrzny mechanizm zmiany biegów. Składa się on z kilku precyzyjnych zębatek i przerzutki, aby przesuwać łańcuch z jednej zębatki na drugą. Jest to najczęściej wykorzystywany system w wielu modelach rowerów, ponieważ jest lekki, szybko działa i zazwyczaj oferuje więcej mniejszych biegów. W połączeniu z podobnym systemem z przodu działającym z wykorzystaniem drugiej przerzutki, jesteś w stanie stawić czoła naprawdę trudnym trasom. Taki system biegów wymaga pedałowania w trakcie zmiany biegu.
CO OZNACZA 'I' W NAZWACH NASZYCH MODELI
Wskazuje na wewnętrzny układ zmiany biegów. Ten innowacyjny system mieści wszystkie biegi w piaście tylnej , podobnie do skrzyni biegów w samochodzie. Wewnętrzne piasty wielobiegowe Shimano Nexus są dostępne w wersji 3, 7 lub 8 biegowej, oraz piasty amerykańskiej firmy SRAM w wersjach 3 biegowych. Wewnętrzne układy zmiany biegów są popularne na całym świecie i są często wykorzystywane w rowerach turystycznych i miejskich, ponieważ nie wymagają częstej konserwacji i są łatwe w użyciu. Ten system umożliwia zmianę biegów podczas postoju roweru lub w czasie jazdy bez konieczności pedałowania.