Szukasz idealnego roweru do codziennych dojazdów do pracy, zakupów czy weekendowych wypadów za miasto? Cross Hybrid EXC Allroad będzie idealnym towarzyszem. W tym wszechstronnym, świetnie wyposażonym e-rowerze z silnikiem Bosch, powstałym z myslą o codziennym użytkowaniu skoncentrowaliśmy nasze wieloletnie doświadczenie w projektowaniu rowerów elektrycznych. Dzięki temu zintegrowany akumulator może być ładowany bez potrzeby wyjmowania go z ramy, a oświetlenie Busch & Müller zostało ładnie wbudowane w tylny błotnik. Niezawodna i gładko działająca grupa Shimano z 10 biegami Deore zapewnia odpowiednio duży zakres przełożeń, aby pokonać każdy podjazd, a mocne hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają niezawodną siłę hamowania niezależnie od pogody. Cross Hybrid EXC 500 Allroad został też wyposażony w prosty w regulacji widelec Suntour, który zapewnia komfort na wyboistych drogach.
Rama: Aluminium Superlite, Comfort, Full Integrated Battery, Double Butted
Rozmiar: Men: 50, 54, 58, 62; Trapeze: 46, 50, 54
Widelec: SR Suntour NCX D LO Air, 63mm, Lockout
Stery: FSA Orbit 1.5E ZS-R, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (OD 56mm)
Mostek: CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
Kierownica: CUBE Rise Trail Bar, 700mm
Gripy: Natural Fit GRIP All Terrain
Przerzutka tył: Shimano Deore RD-M6000-DGS, ShadowPlus, 10-Speed
Manetki: Shimano Deore SL-M6000, Rapidfire-Plus
Hamulce: Shimano BR-MT400, Hydr. Disc Brake (180/160)
Korba: FSA CK-602, 38T, 175mm
Łańcuch: KMC X10
Kolor: black´n´grey
Kaseta: Shimano Deore CS-HG500, 11-42T
Piasta przód: Shimano Deore HB-M6000, QR, Centerlock
Piasta tył: Shimano Deore FH-M6000, QR, Centerlock
Koła: CUBE EX23, 36H, Disc, Tubeless Ready
Opony: Schwalbe Smart Sam, Active, 44x622
Pedały: CUBE PP MTB
Siodełko: Natural Fit Active
Sztyca: CUBE Performance Post, 27.2mm
Zacisk sztycy: CUBE Varioclose, 31.8mm
Światło przód: AXA Compactline 20, 6-12V, DC
Światło tył: Busch&Müller Xeltec, DC
Nóżka: CUBEstand Cmpt
Błotniki: SKS Black Matt, Integrated Light
Dzwonek: Mini Bell
Bateria: Bosch PowerPack 500
Silnik: Bosch Drive Unit Active Plus (50Nm) Cruise (250Watt)
Wyświetlacz: Bosch Purion
charger Bosch 2A
Waga: 20,9 kg
System napędowy Bosch został tak sprytnie zintegrowany z ramą, że na pierwszy rzut oka jest praktycznie niezauważalny. Schludny wygląd jest rezultatem naszego wieloletniego doświadczenia z wyjątkowym systemem Bosch. Zastosowaliśmy podwójnie cieniowane rury i taperowaną główkę ramy, uzyskując większą sztywność bez dodatkowej wagi. Silnik i zintegrowany akumulator są chronione przed czynnikami atmosferycznymi, a bateria może po prostu pozostać w ramie podczas ładowania, gdy jest to potrzebne. Celowo umieściliśmy środek ciężkości Cross Hybrid EXC nisko, aby zapewnić łatwe i pewne prowadzenie. Podwójnie cieniowane rury pozwalają zaoszczędzić wagę tam, gdzie to możliwe bez poświęcania wytrzymałości ramy. Tak jak wszystkie nasze rowery, Cross Hybrid EXC przeszedł nasze rygorystyczne testy bezpieczeństwa, dzięki czemu będzicie mogli cieszyć się latami bezproblemowej pracy swojej hybrydy.