KROSS SOIL BOOST 1.0 500
Elektryczne rowery enduro cieszą się coraz większą popularnością. Dlatego wychodząc naprzeciw rynkowym trendom i chcąc zaoferować sprzęt wysokiej klasy w przystępnej cenie stworzyliśmy Kross Soil Boost 1.0 500. Od dzisiaj będzie to twój najlepszy towarzysz w każdej sytuacji – na krętych singlach, leśnych ścieżkach i wymagających zjazdach. E-bike to zupełnie nowy świat, który będzie dla ciebie doskonałym uzupełnieniem klasycznego roweru.
Shimano Steps
Kross Soil Boost 1.0 wyposażony został w komponenty Shimano Steps E8000. Jest to niezwykle wydajny napęd elektryczny wspomagający rowerzystę podczas długich wypraw oraz na stromych podjazdach. Bateria o pojemności 504Wh zapewnia moment obrotowy 70Nm. Taka pojemność baterii pozwala na pokonanie nawet 115 kilometrów. Na kierownicy został zamontowany specjalny wyświetlacz Shimano STEPS SC-E8000, na którym wyświetlane są parametry dotyczące jazdy.
Osprzęt
W Kross Soil Boost 1.0 zastosowaliśmy napęd Shimano Deore M6000. Ten napęd japońskiego producenta pracuje w systemie 1x10 i zapewnia mocne trzymanie łańcucha nawet na największych wybojach dzięki wydajnemu sprzęgłu w tylnej przerzutce.
Rower full suspension taki jak Kross Soil Boost 1.0 to dwa działające we współpracy ze sobą amortyzatory. Jego przypadku zastosowaliśmy przedni amortyzator SR Suntour AION 35 ze skokiem 35 milimetrów oraz tylny damper RockShox Deluxe Select R. Dodatkowo, w koronie (górna część amortyzatora) widelca znajduje się możliwość jego zablokowania, poprawiając efektywność pedałowania na płaskich odcinkach trasy. By poprawić zachowanie roweru podczas bardziej technicznych zjazdów zamontowaliśmy w nim droper post TranzX. Dzięki temu łatwiej będzie ci ustawić KOMa na segmencie zjazdowym na okolicznej trasie.
Koła złożyliśmy na obręczach WTB ST i40 o średnicy 27,5 cala. Na nie założyliśmy opony WTB Trail Boss G2 o szerokości 2,6”.
Technologie
Rama Kross Soil Boost 1.0 wykonana została z aluminium lite. To ulepszony stop aluminium 6061, będącym doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością oraz niską masą. Charakteryzuje go wysoka odporność na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. By zapewnić mu możliwie najniższą wagę każdą rurkę w ramie poddajemy cieniowaniu.
W ramie zastosowaliśmy wewnętrzne prowadzenie linek, dzięki czemu uzyskaliśmy estetyczną i elegancką ramę. Wewnętrzne prowadzenie linek pozwala także na łatwiejsze utrzymanie roweru w czystości oraz minimalizuje ryzyko zaczepienia linką o korzenie w terenie.
- Waga: 22.600
- SILNIK: SHIMANO E8000
- BATERIA: Bateria 504Wh 14Ah 36V
- WYŚWIETLACZ: SHIMANO SC-E8000
- Widelec: SR SUNTOUR AION 35 LOR
- Tylny amortyzator: ROCK SHOX DELUXE SELECT R
- Piasta przód: SHIMANO MT400 15x110
- Piasta tył: SHIMANO MT400 12x148
- Obręcze: WTB SCRAPER I40
- Opony: WTB TRAIL BOSS 27,5x2.6 TCS
- OPONY: WTB TRAIL BOSS 27,5x2.6 TCS
- Przerzutka przód: BRAK
- Przerzutka tył: SHIMANO DEORE M6000
- Manetki: SHIMANO DEORE M6000
- KORBY: FSA-CK751
- Suport: BRAK
- Łańcuch: SHIMANO E6090
- KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO DEORE HG500
- DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO MT501
- HAMULEC PRZÓD: SHIMANO MT500
- HAMULEC TYŁ: SHIMANO MT500
- TARCZE HAMULCOWE: SHIMANO EM300 (203)
- Kierownica: ALUMINIUM 760 MM 35
- Wspornik kierownicy: ALUMINIUM 55MM/35/0°
- WSPORNIK SIODŁA: TRANZX JD-YSP23J 412x125; 30,9
- STERY: FP-H856B2;1-1/8"-1.5"
- CHWYTY: KROSS STABLE
- SIODŁO: WTB VOLT SPORT
- Pedały: BRAK